mistä vakuutus yhtiöstä saa muka vuoden 150e autovakuutuksen ?

paskan jauhantaa

mistä vakuutus yhtiöstä saa muka vuoden 150e autovakuutuksen ?

7

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilepa tätä

Minulla on Ifistä osakasko, jonka hinta oli 126 euroa vuodessa kaksi vuotta sitten. Tämänvuotista erittelyä en tähän hätään löytänyt. Autovakuutus se on tämäkin, vaikka ei omia töppäilyjä katakaan.

Liikennevakuutus maksoi silloin 218 euroa. Bonuksia on maksimimäärä.

• Rami3

Ei meillä köyhillä ole autoa. Fillari löytyy.

• Kokeile nettilaskuri

Taroitatko tosiaan sitä vapaaehtoista autovakuutusta, jota myös kaskovakuutukseksi kutsutaan? Tuo riippuu täysin sun auton merkistä, mallista, vuosimallista, polttoaineesta, moottorikoosta jne... ja vakuutusyhtiön hinnottelusta. Sama juttu liikennevakuutuksessa, nämäkin seikat kannattaa ottaa huomioon autoa hankkiessa, samoten verot (eli auton käyttömaksu), jotka nekin on juoksevia kuluja ja vuosikustannuksen erot on huimia. Omassa pienessä ranskattaressani vero on pikkusen päälle 100€/vuosi ja liikennevakuutus noin 120e/vuosi... kaskovakuutusta noin halpaan autoon ei kannata edes ottaa.

• kohta nährään

pistin pop vakuutukseen tarjous pyynnön pelkästä liikennevakuutuksesta joka on pakollinen

• Pitkäaikatyötön

Minulla on Lähitapiolassa pikkuauton liikennevakuutus täysin bonuksin. Makselen siitä puolivuosittain alle 70 euron laskut; tarkasti en ulkoa muista. Siis alle 140 e/vuosi, tarkemmin ehkä 130-135 e:n haarukassa.

• hjyy1

Auton vakuutus 300 € neljä kertaa vuodessa. Ei bonuksia.

• Onnellinen köyhä

Minulla on vakuutukset Op-Pohjolassa ja autona iso Pösö farkku, liikennevakuutus n. 150€/v. kertamaksuna saan alennukset ja kun muutkin vakuutukset samassa puljussa, saa vielä muistakin vakuutuksista alennusta, mm. moottoripyörän (Harrikka) liikennevakuutus osakasko n. 350€/v.

Kokemuksella, pyysin tarjousta if-vakuutuksesta, mutta eivät päässeet lähellekään ja nettikilpailutuksen lisäksi kannattaa kysyä sieltä ihan henkilökohtaisesti tarjous, sillä se on vielä halvempi, jos jaksaa vielä tinkiä, niin hinta muuttuu halvemmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe