Lähes mykkä mies...

Missä mennään....

Eli luonani on käynyt kohta jo kaksi vuotta ujo ja hiljainen mies ehkä mies on jopa estynyt.. Hän ajaa luokseni lähes sadan kilometrin matkan suuntaansa. Puuhastellaan makuukamarissa ja aluksi toki hieman aina jutellaankin. Eli kertokaa te joilla on kokemusta todella hiljaisista miehistä, että miten minun tulisi toimia.. Itse olen puhelias ja melko avoin ja lähipiirissäni on vaan puheliaita ihmisiä eli minulla on hyvin vähän kokemusta ujoista ihmisistä...

Nyt viime aikoina mies on ollut tavallistakin hiljaisempi, jotenkin ihan kipsissä eli mistähän mahtaa olla kyse... Mies ottaa kyllä muuten tosin hyvin huomioon, on hellä, huomaavainen ja lempeä... Haluaisin ottaa selvää mitä mies ajattelee puuhistamme ja tekisi mieli kertoa tunteistani hänelle, joita tunnen miestä kohtaan.. Pelkään, että säikäytän miehen... Kesällä mies puhui paljon enemmän, suunnitteli jopa matkalle lähtöä useaan otteeseen, mutta ei meistä kumpikaan saanut kysyttyä mentäisiinkö yhdessä matkalle...

Entä jos miehen entistä suurempi hiljaisuus johtuu siitä, että odottaa minun tekevän aloitteen... Miehen estyneisyys saa minutkin varomaan, jos mies olisi yhtään avoimempi, niin todennäköisesti olisin jo ottanut kauan aikaa sitten selvää missä mennään... Kyllä mies aina kiltisti kysyttäessä vastaa ja saattaa kysyä minultakin jotain, aiemmin hän kyseli kuitenkin enemmän asioistani... Mies selvästi jännittää seurassani... Miten ihmeessä saan selville mitä mies ajattelee tai miten hänen kanssaan tulisi edetä?

7

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyttää saamattomuu

      elämään kykenemätön mies. ota niskasta kii ja ykäse kaikki mikä mieltä painaa, jos säikähtää kuin pupu ajovaloissa ei ole alkunkaan mies.
      Luulis et muutamassa vuodessa ihminen kuin ihminen one on one saa edes jonkin aloitteen aikaiseksi.
      Luonnossa selviävät vain vahvimmat.
      joten jos karkaa et menetä mitään.

    • vihreä femakko

      Jätä se vitun nyhverö!
      Ota vaikka joku jännittävä Afrikkalainen mies, suosittelen.

    • tee aloite

      Mitkä sun tunteet sitten on? Sun pitää selkeesti olla se aloitteellinen osapuoli, ehkä mies sitten rohkaistuu kun kuulee miten paljon välität.. kaks vuotta ootte kuitenkin jo tapaillu, joten pitäisihän tuossa jo johonkin suuntaan edetä ja pystyä olemaan oma itsensä toisen seurassa.

      • Missä mennään....

        Kyllähän täysi totuus on, että olen aivan heikkona tähän mieheen, ollut jo jonkin aikaa... Ehkä juuri siksi en saa suutani auki... Tottahan toi on, että täytyisi pystyä jo oma itsensä olemaan. Mutta tässä on tuo iso mutta, että entä jos mies haluaakin vaan seksiä tai entä jos hän säikähtää tunteitani pahemman kerran ja juoksee karkuun... Voisiko joku vääntää vaikka rautalangasta kuinka saisin itseni avautumaan tunteistani, pelkään, että satutan itseni... Ja mitä mahtaa kertoa, että mies on entistäkin hiljaisempi, onko se hyvä vai huono merkki vai aavistaako mies minusta, että minua vaivaa jokin... Ja miten tuollaisia ihmisä voi edes olla, että miehen on oikeasti todella hankalaa saada sanaa suustaan, mies on selvästi myös herkkä, en ole koskaan törmännyt vastaavanlaiseen siksi olen ihan ihmeessä...


      • Who knows...
        Missä mennään.... kirjoitti:

        Kyllähän täysi totuus on, että olen aivan heikkona tähän mieheen, ollut jo jonkin aikaa... Ehkä juuri siksi en saa suutani auki... Tottahan toi on, että täytyisi pystyä jo oma itsensä olemaan. Mutta tässä on tuo iso mutta, että entä jos mies haluaakin vaan seksiä tai entä jos hän säikähtää tunteitani pahemman kerran ja juoksee karkuun... Voisiko joku vääntää vaikka rautalangasta kuinka saisin itseni avautumaan tunteistani, pelkään, että satutan itseni... Ja mitä mahtaa kertoa, että mies on entistäkin hiljaisempi, onko se hyvä vai huono merkki vai aavistaako mies minusta, että minua vaivaa jokin... Ja miten tuollaisia ihmisä voi edes olla, että miehen on oikeasti todella hankalaa saada sanaa suustaan, mies on selvästi myös herkkä, en ole koskaan törmännyt vastaavanlaiseen siksi olen ihan ihmeessä...

        Kyllähän niitä herkkiäkin miehiä on.. Kaksi vaihtoehtoa mies joka täysin ihastunut/rakastunut, muttei uskalla kertoa, jos ei ota sinusta selvää... Ehkä sitten uskaltaa edes jotenkin näyttää tunteensa, jos olet rohkeampi ja avaudut itse ensin...

        Toinen vaihtoehto, että mies on armoton pelimies, joka ei halua sitoutua... Mutta tuntuu silti oudolta, että mikään pukkikaan jaksaisi noin kauan saman naisen luona käydä... ??


    • 13+15

      Hyi helvetti

    • M38herkkis

      Vittu mitä paskaa,ite kans aika hiljanen.Puhun silloin jos asiaa..Jos en puhu niin yleensä olen tyytyväinen,ja riittää vaan kun saa olla..Ei se äijä siä kävis jos ei viihtyis sun kans..Ellei sitten ole ihan lampaantissi joka hakee äitiä.. kannattaa yleensä kysyä häneltä itseltään,jos ei toimi niin ei se sit sen arvostakaan yleensä ole!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe