Teillä joilla on tämä kyseinen asetelma, miten olette kokeneet sen vaikutuksen vai oletteko kokeneet ollenkaan?
Kertokaa myös jos teillä on planeettoja härässä tai skorpionissa.
Noususolmu härässä, laskusolmu skorpionissa
4
437
Vastaukset
Olen ainakin itse huomannut,että olen äärimmäisen vaikea ihminen tietyissä asioissa esim.parisuhde asiat tuntuvat tökkivän varsinkin kun olen niin epäluuloinen!Mutta en tiedä liittyykö se välttämättä tähän asetelmaan!
Minulla ei ole härässä planeettoja paitsi kuunsolmu 12.huoneessa.
Skorpionissa minulla on pluto joka on 6.huoneessa!
Mitä muuten tarkoittaa se kun on juno,ceres,pluto,
saturnus ja mars ovat 6.huoneessa?6 huone on muutenkin kartallani isokokoinen..tarkoittaako kenties ihmiskeskeisyyttä?Voisko joku valaista?- wind
Itselläni myös tämä asetelma. On kuulemma haastava karmallisesti. Itselläni huomaan tämän siinä, että pitäisi enemmän pyrkiä tuohon härkämäiseen maanläheisyyteen. Usein asiani menevät pieleen juuri sen takia etteivät jalat oikein tahdo pysyä maassa. Härässä ei muita planeettoja, skorpionissa sitten pluto, saturnus, MC sekä laskusolmu..
- pölö
mulla on taas noususolmu skorpparissa ja lasku härässä mitähän se meinaa tietääkö kukaan?
- jane doe
Karmaa löytyy myös.
Säikähdin kun kyseisen asetelman tulkinta sopi niin hyvin elämääni vaikka muiden asetelmien tulkinnoissa on hieman kritisoitavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642446- 2032189
- 711796
- 1011748
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91601- 921363
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2111115- 811110
- 951059