Ja sä et musta. :(
Mä tykkään susta.
21
945
Vastaukset
- Ootkohan...
aivan varma? Kaikki ei ehkä uskalla näyttää tunteitaan tai ovat ehkä epävarmoja toisen tunteista. Näinkin joskus
- 10....
Mä tykkään susta, söpöliini..
- mitäs näenkään
Eikö kilttien tyttöjen nukkuma-aika mennyt jo?
- kultahius/tukka
Tai sitten hänkin salaa tykkää susta.
Tai ainaki välittää. - en muista
ja oot näyttäny itekkin unohtaneen sen.
- sit sää et oo ollu
tykkäämisen arvonen.
- Oiskos vaikka
Kannattanut jättää ne herjausviestit kirjottamati?
- mites menit asian
munaamaan?
- eikös se niin mene
että sitä saa mitä tilaa. sustahan se riippuu tykätäänkö susta vai ei. aina voi petrata.
- Tykätystä
Kannattaa olla niin että sekin tykkää.
- miksi ei ?
mitä teit pahoin ?
- Elämänhaluinenihmispaska
Mitä mä voin tehdä mä oon kertonu yhdelle jätkälle se on siis mun frendi että tykkään siitä ja se otti sen hyvin vastaan mut sit se hukkaa kuvan mihin se oli merkannut jonkun toisen tytön:’( eli mitä mä voin tehdä
onko varma tieto? luulo ei ole...
- MilläAlkaa
Kirjaimella alkaa se sinun kaipuusi kohde..
itseäni vanhempi mies kyseessä, 5- kirjainta.
nimimerkki siitä lähtöisin, ollaan erimaailmoista, mutta silti... <3- KuinkaPaljo
Vanhempi on hän, tai miltä vuosikymmeniltä, samaltako
reilu 10 vuotta,.
mutta, hän ei tiedä minun ikääni, kyseessä luultavasti ihan vaan höyhenen kevyt, ohitse menevä ihastus, tosin kestänyt jo jonkin aikaa.
en uskalla facessa lähestyä, joten mielikuviin vaan jää tämä.
- UteliaskoVain
Tykkäisin enemmänkin, jos tietäisin tunteen olevan sama toisinkin päin ;)
- KuiteskiTykkäät
Mut et uskalla lähestyä, no silleen saat kaivata ikuisesti, kerro se alkukirjain tai nimen viimeinen, ehkä se sit uskaltaa ottaa yhyeyttä.
- UteliaskoVain
Ei uskalla, olen lähestynyt häntä, mut huonolla menestyksellä, minusta nyt on hänen vuoro. Lupaan olla vastaanottavainen ja hänelle mieleen "tykkäävämpi", jos näin tapahtuu.
- Voijasmör
No tämä..kin menee ohi jos ei ees kirjaimia, ei ole mitään kehen ottaa yhteyttä. No ei voi mitään, muuten kyllä voisi lähestyä, mutta paha ketään lähestyä kun ei ole varma, hänkö ei muka tiedä sinun ikääsi ??? Outoa sekin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461