Ja sä et musta. :(
Mä tykkään susta.
21
869
Vastaukset
- Ootkohan...
aivan varma? Kaikki ei ehkä uskalla näyttää tunteitaan tai ovat ehkä epävarmoja toisen tunteista. Näinkin joskus
- 10....
Mä tykkään susta, söpöliini..
- mitäs näenkään
Eikö kilttien tyttöjen nukkuma-aika mennyt jo?
- kultahius/tukka
Tai sitten hänkin salaa tykkää susta.
Tai ainaki välittää. - en muista
ja oot näyttäny itekkin unohtaneen sen.
- sit sää et oo ollu
tykkäämisen arvonen.
- Oiskos vaikka
Kannattanut jättää ne herjausviestit kirjottamati?
- mites menit asian
munaamaan?
- eikös se niin mene
että sitä saa mitä tilaa. sustahan se riippuu tykätäänkö susta vai ei. aina voi petrata.
- Tykätystä
Kannattaa olla niin että sekin tykkää.
- miksi ei ?
mitä teit pahoin ?
- Elämänhaluinenihmispaska
Mitä mä voin tehdä mä oon kertonu yhdelle jätkälle se on siis mun frendi että tykkään siitä ja se otti sen hyvin vastaan mut sit se hukkaa kuvan mihin se oli merkannut jonkun toisen tytön:’( eli mitä mä voin tehdä
onko varma tieto? luulo ei ole...
- MilläAlkaa
Kirjaimella alkaa se sinun kaipuusi kohde..
itseäni vanhempi mies kyseessä, 5- kirjainta.
nimimerkki siitä lähtöisin, ollaan erimaailmoista, mutta silti... <3- KuinkaPaljo
Vanhempi on hän, tai miltä vuosikymmeniltä, samaltako
reilu 10 vuotta,.
mutta, hän ei tiedä minun ikääni, kyseessä luultavasti ihan vaan höyhenen kevyt, ohitse menevä ihastus, tosin kestänyt jo jonkin aikaa.
en uskalla facessa lähestyä, joten mielikuviin vaan jää tämä.
- UteliaskoVain
Tykkäisin enemmänkin, jos tietäisin tunteen olevan sama toisinkin päin ;)
- KuiteskiTykkäät
Mut et uskalla lähestyä, no silleen saat kaivata ikuisesti, kerro se alkukirjain tai nimen viimeinen, ehkä se sit uskaltaa ottaa yhyeyttä.
- UteliaskoVain
Ei uskalla, olen lähestynyt häntä, mut huonolla menestyksellä, minusta nyt on hänen vuoro. Lupaan olla vastaanottavainen ja hänelle mieleen "tykkäävämpi", jos näin tapahtuu.
- Voijasmör
No tämä..kin menee ohi jos ei ees kirjaimia, ei ole mitään kehen ottaa yhteyttä. No ei voi mitään, muuten kyllä voisi lähestyä, mutta paha ketään lähestyä kun ei ole varma, hänkö ei muka tiedä sinun ikääsi ??? Outoa sekin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820