Vankka todiste luomisesta.

Uskisss

http://fi.wikipedia.org/wiki/Proteiini

Alkeellisinkin tunnettu solu sisältää tuhansia erilaisia proteiineja jotka toimivat saumattomasti yhteistyössä hoitaenb erilaisia tehtäviä osan ollessa vain rakennusaineita, osa hoitaa viestintää, osa kuljetusta, jne.

Ja tämän kaiken olisi tullut kasautua sattumalta alkuliemestä.

Sallikaa evokit minun nauraa, heh hehh.

17

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quousque tandem, Georgius?

    • Epäjumalienkieltäjä

      Oli ensimmäinen solu syntynyt miten tahansa niin olemme silti ilmiselvästi kaikki tuon ensimmäisen solun perillisiä ja keskenämme biologisia sukulaisia saniaisesta satiaiseen.

      • Uskisss

        Älä höpötä. Mitään muuta sukulaisuutta ei ole koskaan havaittu lajien välillä kuin se että meidät on tehty samoista palikoista, siis ihan niinkuin talotkin tehdään samoista tiillistä ja lankuista.

        Tuo ensimmäisen solun ilmaantumisen ongelma tulee ihan varmasti olemaan vain ateistinen harha sillä elämän ilmaantuminen ilman älyn ohjaamista on mahdottomaksi havaittu tuon kuvitellun alkusolukopioitujan liiallisen monimutkaisuuden vuoksi.

        Kaikki tarinat jotka viisaat tiedemiehet ovat kehitelleet alkusynnyn mekanismeiksi ovat täysin todistamatonta mielikuvitustuotetta.

        On aivan selvää että Luoja loi kaiken elämän alkeellisimmista soluista pääskyseen saakka kertaluomisella täysin valmiiksi lajeiksi joilla on ainoastaan rodullisia vaihteluja, ei muuta.
        Kaikki havaintoihin perustuva tieteellinen tutkimus osoittaa kiistatta, siis täysin kiistatta sen että lajirajojen ylittämisiä siten että syntyisi uusia lajeja, ei ole koskaan havinnoitu, ja ikävä kyllä evoluutioteorian kannalta on myös se että massiiviset gm-viljelykokeilut ovat osoittaneet myöskin erittäin selkeästi sen ettei edes autettuna voi tapahtua lajirajat ylittävää perimänmanipulointia.

        Saman kehälajin sisäisiä geeninsiirtoja toki on voitu tehdä onnistuneesti mutta saman olisi saatu tehdyksi normijalostuksellakin joskin ehkä hitaammin.

        Mutta niin se vain on että sikanautakin jäi säilykepurkkiasteelle vaikka toisin kuviteltiin.


      • jallu niemi
        Uskisss kirjoitti:

        Älä höpötä. Mitään muuta sukulaisuutta ei ole koskaan havaittu lajien välillä kuin se että meidät on tehty samoista palikoista, siis ihan niinkuin talotkin tehdään samoista tiillistä ja lankuista.

        Tuo ensimmäisen solun ilmaantumisen ongelma tulee ihan varmasti olemaan vain ateistinen harha sillä elämän ilmaantuminen ilman älyn ohjaamista on mahdottomaksi havaittu tuon kuvitellun alkusolukopioitujan liiallisen monimutkaisuuden vuoksi.

        Kaikki tarinat jotka viisaat tiedemiehet ovat kehitelleet alkusynnyn mekanismeiksi ovat täysin todistamatonta mielikuvitustuotetta.

        On aivan selvää että Luoja loi kaiken elämän alkeellisimmista soluista pääskyseen saakka kertaluomisella täysin valmiiksi lajeiksi joilla on ainoastaan rodullisia vaihteluja, ei muuta.
        Kaikki havaintoihin perustuva tieteellinen tutkimus osoittaa kiistatta, siis täysin kiistatta sen että lajirajojen ylittämisiä siten että syntyisi uusia lajeja, ei ole koskaan havinnoitu, ja ikävä kyllä evoluutioteorian kannalta on myös se että massiiviset gm-viljelykokeilut ovat osoittaneet myöskin erittäin selkeästi sen ettei edes autettuna voi tapahtua lajirajat ylittävää perimänmanipulointia.

        Saman kehälajin sisäisiä geeninsiirtoja toki on voitu tehdä onnistuneesti mutta saman olisi saatu tehdyksi normijalostuksellakin joskin ehkä hitaammin.

        Mutta niin se vain on että sikanautakin jäi säilykepurkkiasteelle vaikka toisin kuviteltiin.

        Uskis puhuu asiaa, ja painavasti.

        Ja mitäpä tähän evokit voisoivatkaan vastaan sanoa? Ei niin mitään, eivätkä ole sanoneetkaan.


    • Hihihihihihihihi

      Kuka ihme väittää, että alkuliemestä syntyi solu?
      Alkuliemi (tai mustan savuttajan ympäristö) on hyvinkin saattanut sisältää kaikki tarvittavat orgaaniset molekyylit. Ei ensimäinen orgaaninen kopioituja ollut solu. Ei edes DNA ketju.

      Minäkin nauran. Nauran kressujen lapselliselle tietämättömyydelle.

      • Epäjumalienkieltäjä

        "Kuka ihme väittää, että alkuliemestä syntyi solu?"

        Jokainen kreationisti väittää tieteen väittävän, että alkuliemestä syntyi valmis solu. Jotain mahdotontahan elämän syntyyn on saatava, että Jumalalle jää rooli.


      • Uskisss

        Koulukirjat ja Wiki sanovat että alkuliemessä se alkusolu syntyi.

        Jos ei, niin missäs sitten hihittäjä?


      • piugouyo
        Uskisss kirjoitti:

        Koulukirjat ja Wiki sanovat että alkuliemessä se alkusolu syntyi.

        Jos ei, niin missäs sitten hihittäjä?

        Mikä kirja puhuu alkusolusta. Yksikään biologi ei ole väittänyt, että mistään alkuliemestä olisi sintynyt valmis solu. Kressujen ulkiukko siinä pöölyää.


    • kodir

      Yliluonnollisia ihmeitä tapahtuu vai evoluutio uskovaisten ajatuksissa.

    • ristonuotio
      • luetun ymmärtäminen

        RNA elämä syntyi siitä alkuliemen orgaanisista molekyyleistä. RNA elämä jatkui luultavasti pitkään, ennen kuin DNA ilmaantui. Siitä meni mahdollisesti miljoonia vuosia ensimäisiin soluihin.
        Se liemi oli kerinnyt muuttua moneen kertaan.


    • jsjgghj

      Wikipedia: Elämän syntytapahtumaa ei tunneta täsmällisesti. Siksi elämän synnystä on laadittu lukuisia teorioita. Nämä ajatukset kilpailevat keskenään.

      Toisin sanoen evoluutioteoria on pelkkä uskomus.

      • Pekka-

        Elämän synty, ensimmäisen solun syntymä, on voinut tapahtua vaikkapa Thoprin vasaran iskusta. Se ei muuta evoluutioteoriaa mihinkään suuntaan.

        Ootte te kretiinit pölvästejä kun vuosien jälkeenkään ette tiedä edes evoluutioteorian perusteita.


      • kai snaijaat?

        Evoluutioteoria ei ole pelkkä uskomus. Sitä on havaittu ja jatkuvasti havaitaan tapahtuvaksi kaikkialla luonnossa. Abiogeneesi on sitten eri asia.


      • lienet imbesilli

        #Elämän syntytapahtumaa ei tunneta täsmällisesti#
        #Toisin sanoen evoluutioteoria on pelkkä uskomus.#

        Toisin sanoen voit lukea nimimerkkini.


    • kessisuojeltava

      "Toisin sanoen evoluutioteoria on pelkkä uskomus."

      Niinhän se on,teoria, siinä missä muutkin teoriat.
      Mistä olet päätellyt että se jotain muuta olisi kuin teoria?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe