Moi! Mä oon 16vuotias likka.. ja musta on aika noloo kysyy tätä, mutta kysyn kuitenki koska oon todellakin kokematon!!! Noh.. Mä en oo vielä harrastanu seksiä, mutta minä ja mun poikaystävä ajateltiin tehä se joskus tässä..
Mutta sillon mulle tuli oikosulku..
En oo koskaan harrastanuseksiä, Ja en tiedä mimmosta se on ekallakerralla, siispä voisiko joku valaista minua??..
Vielä 1 kysymys.. Oonko teidän mielestä liian nuori??
Kiitos!
katsokaa.. ja autakka kokematonta
3
472
Vastaukset
- elisa
Kannaattaa ainakin useampi kuukausi seurustella pojan kanssa ennen puuhiin ryhtymistä, eikä ilman rakkautta kannata ryhtyä ollenkaan. Usein pojat osaavat jotenkin käsitellä tytön/naisen ruumista, mutta eivät rakkautta -joka on kaikkein tärkeintä. Ensimmäiseen kertaan siis vasta sitten kun on todella varma, jos jännittää ja pelkää niin luultavasti ensimmäinen kerta on aika mitään sanomaton, jopa kivulias, kokemus. Kun on varmuutta ja rakkautta, ensimmäinen kerta on ikuisesti hyvä muisto! Käsi sydämelle, mitä teetkin.
- kirjoittaja...
Kiitos.. me ollaaan seurusteltu 4vuotta,
ja nyt se mun mielestä pitäs olla jo aika varmaa..
välillä meillä oli poikki noin 6kk sen 4 vuoden aikana, sillon mun poikafrendi oli ollu yhen tytön kanssa ja ne oli harrastellu seksiä..
Se juttu mua ei enää harmita, mutta hän on ainakin kokenut! - elisa
kirjoittaja... kirjoitti:
Kiitos.. me ollaaan seurusteltu 4vuotta,
ja nyt se mun mielestä pitäs olla jo aika varmaa..
välillä meillä oli poikki noin 6kk sen 4 vuoden aikana, sillon mun poikafrendi oli ollu yhen tytön kanssa ja ne oli harrastellu seksiä..
Se juttu mua ei enää harmita, mutta hän on ainakin kokenut!Tavallaan parempikin, että miehellä on siinä vaiheessa enemmän kokemusta, vaikka toisaalta inhottava ajatus varmasti, että se oli teidän katkon aikana. (Hyvä, että olet päässyt sen yli!) Kuulostaa muuten todella loistavalta, että olette noin kauan olleet yhdessä, ettekä silti ole menneet pidemmälle. Ilmeisesti et ainakaan ole kokenut painostusta, mikä on hienoa. Taidat olla varsin järkevä tyttö :) Kuuntele vain sisäistä ääntäsi, se tietää paremmin kuin kukaan muu, milloin olet valmis! Mikään ei ole hienompaa kuin neitsyyden menettäminen rakkaan ihmisen kanssa, rakkaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768