Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saamatta jääneet voitot

olen paras pelaaja!

Minulla on rästikirjassa viimeisen vuoden ajalta 758 euron edestä saamatta jääneitä voittoja (siis niitä, jotka minun olisi kuulunut voittaa, jäänyt maalista kiinni kun ylivoimainen suosikki pettänyt tai mennyt viimeisellä minuutilla pieleen), joten nuo pitäisi jotenkin saada korvattua itselle. Eihän noihin lappuihin ole mennyt kuin ehkä 30-40 euroa mutta se harmittaa ettei voittoja ole tullut noista. Eli pitäisikö mennä töihin vai hankkia raha itselle epärehellisesti?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekkosen uki

      Sä et ole voitollinen pelaaja. Et pysty siihen! Olet jo selvästi katkeroitunut peluri, joka laistaa yhteiskunnallisesta vastuunkannosta ja välttelet työntekoa. Häpeäisit, sillä pelaat yhteiskunnan varoilla, kun et mene töihin.

      Arvaa huviksesi montako sun kaltaista tää maa kantaa päällään? Ehket saakaan niitä töitä, mutta pelaaminen sun täytyy kyllä lopettaa. Jos vajaan kahdeksansadan euron saamatta jääneet voitot noin harmittaa, niin ei se pelaaminen taida oikein kannattaa.

      Ethän sä vittu voi elää pelaamisella vaikka olisit voitollinenkin. Vaikka pelaisit 5 % -voittomarginaalilla tulisi pelikassan kiertää vuosittain noin 500000 eurolla, jotta tekisit voittoo 25000 euroa, mikä nyt on normaalituloisen ihmisen bruttopalkka Suomessa.

      Mieti pystytkö tohon, vai kannattaisko alkaa suoristaan ruotoa ja mennä A) kouluun tai B) työkkäriin?

      Epärehellisin keinoin hankitut varat yleensä kyllä viedään viranomaisten toimesta korkoineen sulta pois, joten sekin konsti on järjetön!

      • Hurriganesin Remu

        Tämä aloittajan viesti oli siinämielessä mielenkiintoinen juttu koska kuulun myös itse tähän "minun olisi pitänyt voittaa joukkoon".

        Oma köntti saamatta jääneitä voittoja olis nykyrahassa mitattuna aika suuri.

        -Yli seitsemän tonnia!


      • homopaarma

        Viisasta puhetta, Teppo. Eikö olisi aika soveltaa myös sinuun itseesi?


      • Teppo Kunditar

        Terve -Lumiukko! Miksi et kirjoita omalla nimimerkilläsi et sillei hei!?


    • Taavetti Murphy

      Herra Murphy ohjailee työttömyyskorvauksilla ja sossutuilla pelatut vedot tahallaan buukkereille, koska Hra Murphykin on ahkeruuden ja oikeudenmukaisuuden kannattaja. Hra Murphy on ottanut silmätikukseen erityisesti lorvailevat jäteläjät kuten Teppo.moi ja hänen "ystävänsä".

      • Onko tatti sieni`?

        Mutta mainitsiko jo joku edes sivumennen voittaneensa yli seitsemän tonnia?
        Vai näinkö unta?


      • vittu saatana
        Onko tatti sieni`? kirjoitti:

        Mutta mainitsiko jo joku edes sivumennen voittaneensa yli seitsemän tonnia?
        Vai näinkö unta?

        laitoin tänään 10 pikku kertoimen peliä lappuun ja yht kertoimeksi tuli 6 mutta en saatana sitten saanut niitäkään varmoja euroja pois!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe