kankkusen hoito morfiinilla

gööörinki1971

mulle ei tuu enää ikinä kankkusta kun jos juon esim lauantaina 17 olut tölkkiä autotallissa, puupinon vieressä.... niin juon silloin illalla kaljan kanssa yskänlääkettä (katapekt, tai professorin yskänlääke) siinä on kodeiinia nii se muuttuu morfiiniksi keltamaksassani. nii sunnuntai amuna mulla ei oo krapula. sitten kun tulee sunnuntai iltapäivä ja promillot laskee alle 0,5 ja on niinku ajokunnossa niin otan puolikkan depolan 60mg morfiini tabletin. on taas ihan mukavassa kunnossa rapulasta tietookaan.... voi käydä autolla cittarissa ym.

sitte illalla ku meem nukkuun otan yöksi vielä yhen kokonaisen ja sen puolikkaan, niin nukkuu mahtavasti. taas maanatai iltana juon sitte yhen yskänlääkepullon että vatta alkaa toimiinnoin 2 kaljatölkin kaa. sitte ei oo rapulasta tietookaan.

ainoastaan tulee jotain lieviä vierotusoireita tosta morfiinista viikolla, mutta ne vierotusoireet on lopulta aivan kesyjä ja ei oo mua koskaan haitannu, krapula on super ärsyttävä.

5

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • promillot

Taisit olla melkoisessa morfiinissa kun ton kirjoitit.

• piripää82

Ei vaikuta kovin aidolta tarinalta...tai sitten olet yksi maailman onnekkaimmista ihmisistä.
      Alkoholi Opiaatit = Henki pois.

• deepeeceepee

Oon itse tätä harrastanut jo 15 vuotta. Välillä opskui ja välillä bentsoja eikä koskaan krapulaa. Kroppakin testien mukaan kunnossa. Idiooteille en suosittele kun ne näihin tilastoihin päätyy ja sitten voivotellaan kun kaikki ja aina juttuja.

• Päihdelääkäri2

Alkoholin aiheuttamat vieroitusoireet ovat hoidettavissa (lyhytaikaisesti bentsodiatsepiineilla), mutta ei opiaateilla. Esimerkiksi, jos käytät kodeiinia, se menettää tehonsa suhteellisen nopeasti.

Sitten on siirryttävä morfiiniin kodeiinin menettäessä tehonsa.

Kun morfiinikin menettää ajan kuluessa tehonsa, on siirryttävä heroiiniin (voimakkain opiaatti).

Jos minkä tahansa opiaatin kanssa käyttä lisäksi alkoholia, niin ennenaikainen äkillinen kuolema on erittäin todennäköinen.

Suosittelen siirtymistä täysin päihteettömään elämään mukaan lukien alkoholin kohtuuton käyttö.

• ainatestaan

Tuskin oot testannut tota teoriaa käytännössä,siis itse?Voin kertoa omasta kokemuksesta että opiaateista ja alkoholista ei seuraa kuolemaa,turhaa pelottelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13182
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3639
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2904
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1389
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1374
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      149
      1316
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1184
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      979
    Aihe