mulle ei tuu enää ikinä kankkusta kun jos juon esim lauantaina 17 olut tölkkiä autotallissa, puupinon vieressä.... niin juon silloin illalla kaljan kanssa yskänlääkettä (katapekt, tai professorin yskänlääke) siinä on kodeiinia nii se muuttuu morfiiniksi keltamaksassani. nii sunnuntai amuna mulla ei oo krapula. sitten kun tulee sunnuntai iltapäivä ja promillot laskee alle 0,5 ja on niinku ajokunnossa niin otan puolikkan depolan 60mg morfiini tabletin. on taas ihan mukavassa kunnossa rapulasta tietookaan.... voi käydä autolla cittarissa ym.
sitte illalla ku meem nukkuun otan yöksi vielä yhen kokonaisen ja sen puolikkaan, niin nukkuu mahtavasti. taas maanatai iltana juon sitte yhen yskänlääkepullon että vatta alkaa toimiinnoin 2 kaljatölkin kaa. sitte ei oo rapulasta tietookaan.
ainoastaan tulee jotain lieviä vierotusoireita tosta morfiinista viikolla, mutta ne vierotusoireet on lopulta aivan kesyjä ja ei oo mua koskaan haitannu, krapula on super ärsyttävä.
kankkusen hoito morfiinilla
5
341
Vastaukset
- promillot
Taisit olla melkoisessa morfiinissa kun ton kirjoitit.
- piripää82
Ei vaikuta kovin aidolta tarinalta...tai sitten olet yksi maailman onnekkaimmista ihmisistä.
Alkoholi Opiaatit = Henki pois.- deepeeceepee
Oon itse tätä harrastanut jo 15 vuotta. Välillä opskui ja välillä bentsoja eikä koskaan krapulaa. Kroppakin testien mukaan kunnossa. Idiooteille en suosittele kun ne näihin tilastoihin päätyy ja sitten voivotellaan kun kaikki ja aina juttuja.
- Päihdelääkäri2
Alkoholin aiheuttamat vieroitusoireet ovat hoidettavissa (lyhytaikaisesti bentsodiatsepiineilla), mutta ei opiaateilla. Esimerkiksi, jos käytät kodeiinia, se menettää tehonsa suhteellisen nopeasti.
Sitten on siirryttävä morfiiniin kodeiinin menettäessä tehonsa.
Kun morfiinikin menettää ajan kuluessa tehonsa, on siirryttävä heroiiniin (voimakkain opiaatti).
Jos minkä tahansa opiaatin kanssa käyttä lisäksi alkoholia, niin ennenaikainen äkillinen kuolema on erittäin todennäköinen.
Suosittelen siirtymistä täysin päihteettömään elämään mukaan lukien alkoholin kohtuuton käyttö.- ainatestaan
Tuskin oot testannut tota teoriaa käytännössä,siis itse?Voin kertoa omasta kokemuksesta että opiaateista ja alkoholista ei seuraa kuolemaa,turhaa pelottelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728