Fasepuukin Mäntsälä ryhmässä ulkokuntalainen homomies keskustelee avoimesti homoudestaan ja harrastuksistaan.Hänellä on aikomus muuttaa Mäntsälään.Olen huomannut että nyt joka paikassa hänestä keskustellaan kovasti.Onko Mäntsälässä aikaisemmin hissuteltu homokysymyksen kanssa ja nyt tämän rohkean homomiehen ansiosta tämäkin tärkeä aihe on avattu?
Hoikkala-mania iski Mäntsälään
20
585
Vastaukset
- homppeli pomppeli
Mäntsälän tulisi vapautua homofobiastaan.
- fiksuutta kehiin
Niitä homppeleita on suomi pullollaan, ei se Mänttälän asioita sotke yks homppeli, jos sinne muuttaa, antakaa olla rauhas. Yleensä ne on mukavia porisemaan, ei se tee hänestä sen huonompaa kuin lespatkaan.
- lisää homoja
Muuttais vaan tänne :P
- hulluja
joo no toivottavasti ei muuttais, käykääs vähän katsoo sen kavereita faces ja kirjoituksia. kaikenmaailman pahimmat pedofiilit sen kavereita ja ties mitä panoja.. en mä ainakaan halua sellasta tänne meidän lasten sekaan joka tuo mukanaan pedofiilit ja eläinrääkkääjät!!
- tervetuloa jarmo
Facebook kaverit ei oo aina oikeita kavereita.Ehkä hän on niin suvaitsevainen ja kiltti että hyväksyy kaikkien kaveripyynnöt?Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!!
Tervetuloa Mäntsälään Jarmo Hoikkala
- joni l
Tänne sekaan vaan
- image
Voisiko hoikkalasta olla hyötyä mäntsälälle ?
PR ?muu suhde toiminta ?
Joka tapauksessa tänne se hoikkala ?- fuck2
Hankkikaa elämä urpot!
- ihan (a) homo
Mukavalta ja aivan ihanalta mieheltä hän vaikuttaa.
- ihan (a) homo
Ikaalisten suomi 24:n palstalla on hänestä erittäin paljon kirjoituksia.
- 100 %
täähän aivan homo
- hameeton
Jotain järkevää välillä kirjoitelkaa, yks homppu sinne tänne, tuskin se sinun reviirillesi tulee.
- homotänne
Tämä homo mies piristäisi varmasti Mäntsälän elämää ja toisi tänne sitä kaivattua säpinää.
- homoitteki
Komea mies
- promäntsäläryhmä
Onneksi sille hintille oli nyt tehty selväks että hinttejä ei kaivata mäntsälä ryhmässä.Oli ees 1 rohkee joka uskalti pistää sille luun kurkkuun
- jarmoonhyvähomo
Sanovat että tämä ois hyvä homo?Millanen on huono homo?
- vihtamilloin
jarmon vasta kohta
- normaaliko
Homous on jokaisen oma asia, niinkuin lesbojenkin. Jos eivät tule "iholle" tyrkyttämään
itseään, OK. Minulla on työkaverina monta homopuolista ja lesbojakin löytyy isosta
yhteisöstä. Työnsä hoitavat mallikkaasti ja ovat mukavia keskustelukavereita. - Jarmoon.kyllästynyt
Pitäkää hyvänänne koko roskaläjä.
- Anonyymi
Hän on paras mitä suomessa on ikinä ollu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877