Martti Ojares on usein puhunut katsauksissaan katsojalukujen kehityksestä; Suomessa, Virossa ja Ruotsissa. Olisi kiva saada nuo luvut tietoon. Yhtä kiinnostavaa olisi saada tietää ohjelmakohtaiset katsojaluvut ja niiden kehityskäyrät. Myös rahalahjoitusten kohdentuminen eri ohjelmille olisi kiinnostavaa. Löytyisivätkö nuo kokonaiskatsojaluvut jostain nettisivustolta?
Uskon, että tätäkin palstaa seurataan TV7:n henkilökunnan toimesta, joten näiden tietojen julkistaminen olisi hyvä tiedonjyvä niille, jotka seuraavat mahdollisia herätyksiä ja muutenkin kristinuskon asemaa yhteiskunnassamme ja naapurimaissamme.
Seiska kanavan katsojalukuja onko tiedossa?
7
192
Vastaukset
- Lakia rikotaan.
Ristin tuelle lahjoitetut rahat, pyörittämiseen, suurin kustannus ovat 70 ihmisen palkat. Näin Martti Ojares: MOT-Rahankeräystä Herran nimeen. Löytyy netistä!
- M & M matkassa
Seuraa Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmaa, siellä kerrotaan tilastotietoja katsojaluvuista ja lahjoittajien määrästä. Tulee noin joka toinen kuukausi.
M & M matkassa kirjoitti:
Seuraa Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmaa, siellä kerrotaan tilastotietoja katsojaluvuista ja lahjoittajien määrästä. Tulee noin joka toinen kuukausi.
"....siellä kerrotaan tilastotietoja katsojaluvuista"
Jos kerrotaan, niin luvut ovat perättömiä.
Ainoastaan Finnpanelilla on koteihin asennettuja mittareita, mutta TV7 ei kuulu niihin kanaviin, joiden katsojalukuja lasketaan.- M & M matkassa
Pe.ku kirjoitti:
Ainoastaan Finnpanelilla on koteihin asennettuja mittareita, mutta TV7 ei kuulu niihin kanaviin, joiden katsojalukuja lasketaan.Jumalan miehellä (Ojares) ei ole lupa valehdella. Ei ne katsojaluvut ole tärkeitä, vaan Sanoma Jeesuksesta. Vaikka olisi vain yksi katsoja, sekin riittäisi Jumalalle. Jokainen yksilö on tärkeä Hänelle.
- exhellarille
Pe.ku kirjoitti:
Ainoastaan Finnpanelilla on koteihin asennettuja mittareita, mutta TV7 ei kuulu niihin kanaviin, joiden katsojalukuja lasketaan.Mitä täälläkin kyttäät tilastoinesi?
- Riittäsikö yksi
Katselija Ojarekselle?
- Heikompien tähden...
Mitä te tänne tuutte riitelemään! Riitelijät tuskin on hengellisiä keskustelijoita, ois kiva ku löytäis oman räxytyspalstan missä kaikenlainen puutaheinää ois revittävänä. Hengelliset hengellisinä, asiallinen keskustelu myös julkisista henkilöistä, kuten Pirkot, Ojares, Herzogit, PiipHart ym. Tarttukaa, hengelliset, kuitenkin rohkeasti näkemiinne valheopetuksiin, JEESUKSEN NIMESSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459