Martti Ojares on usein puhunut katsauksissaan katsojalukujen kehityksestä; Suomessa, Virossa ja Ruotsissa. Olisi kiva saada nuo luvut tietoon. Yhtä kiinnostavaa olisi saada tietää ohjelmakohtaiset katsojaluvut ja niiden kehityskäyrät. Myös rahalahjoitusten kohdentuminen eri ohjelmille olisi kiinnostavaa. Löytyisivätkö nuo kokonaiskatsojaluvut jostain nettisivustolta?
Uskon, että tätäkin palstaa seurataan TV7:n henkilökunnan toimesta, joten näiden tietojen julkistaminen olisi hyvä tiedonjyvä niille, jotka seuraavat mahdollisia herätyksiä ja muutenkin kristinuskon asemaa yhteiskunnassamme ja naapurimaissamme.
Seiska kanavan katsojalukuja onko tiedossa?
7
206
Vastaukset
- Lakia rikotaan.
Ristin tuelle lahjoitetut rahat, pyörittämiseen, suurin kustannus ovat 70 ihmisen palkat. Näin Martti Ojares: MOT-Rahankeräystä Herran nimeen. Löytyy netistä!
- M & M matkassa
Seuraa Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmaa, siellä kerrotaan tilastotietoja katsojaluvuista ja lahjoittajien määrästä. Tulee noin joka toinen kuukausi.
M & M matkassa kirjoitti:
Seuraa Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmaa, siellä kerrotaan tilastotietoja katsojaluvuista ja lahjoittajien määrästä. Tulee noin joka toinen kuukausi.
"....siellä kerrotaan tilastotietoja katsojaluvuista"
Jos kerrotaan, niin luvut ovat perättömiä.
Ainoastaan Finnpanelilla on koteihin asennettuja mittareita, mutta TV7 ei kuulu niihin kanaviin, joiden katsojalukuja lasketaan.- M & M matkassa
Pe.ku kirjoitti:
Ainoastaan Finnpanelilla on koteihin asennettuja mittareita, mutta TV7 ei kuulu niihin kanaviin, joiden katsojalukuja lasketaan.Jumalan miehellä (Ojares) ei ole lupa valehdella. Ei ne katsojaluvut ole tärkeitä, vaan Sanoma Jeesuksesta. Vaikka olisi vain yksi katsoja, sekin riittäisi Jumalalle. Jokainen yksilö on tärkeä Hänelle.
- exhellarille
Pe.ku kirjoitti:
Ainoastaan Finnpanelilla on koteihin asennettuja mittareita, mutta TV7 ei kuulu niihin kanaviin, joiden katsojalukuja lasketaan.Mitä täälläkin kyttäät tilastoinesi?
- Riittäsikö yksi
Katselija Ojarekselle?
- Heikompien tähden...
Mitä te tänne tuutte riitelemään! Riitelijät tuskin on hengellisiä keskustelijoita, ois kiva ku löytäis oman räxytyspalstan missä kaikenlainen puutaheinää ois revittävänä. Hengelliset hengellisinä, asiallinen keskustelu myös julkisista henkilöistä, kuten Pirkot, Ojares, Herzogit, PiipHart ym. Tarttukaa, hengelliset, kuitenkin rohkeasti näkemiinne valheopetuksiin, JEESUKSEN NIMESSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161