Olen ollut käsittävinäni,

että nämä profiilit tulevat poistumaan.

Paljon järkevämpää keskustelun hallinnan kannalta olisi se, että jokaisella kirjoittajalla olisi oma nimimerkki. Lukuoikeus voisi olla vapaa.

Moni on muuten täällä ilmoittanut varmana tietona, että tämä minun kunnioitettu ja hieno nimimerkkini olisi jäissä tai peräti poistettu. Heille täytyy todeta, että voivat rauhassa jatkaa fantasiointiaan. Minähän en ole koskaan tehnyt mitään Suomi24:n tahdon vastaista.

7

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättyneitä?

      Olet käsittänyt (montakin asiaa) väärin.

      • Miten itse tulkitsit tämän profiiliin ilmaantuneen tekstin?

        "Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä. "


      • Yllättyneitä?
        Kutsuuni kirjoitti:

        Miten itse tulkitsit tämän profiiliin ilmaantuneen tekstin?

        "Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä. "

        Siirtyvät uuteen palveluun:

        Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
        Profiilikuva

        Eivät siirry uuteen palveluun:

        Yksityisviestit
        Kuvat
        Listaus keskusteluista, joihin on osallistunut
        Kuulumiset
        Kaverit
        Seuraajat
        Vierailijat
        Tilastot


      • Yllättyneitä? kirjoitti:

        Siirtyvät uuteen palveluun:

        Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
        Profiilikuva

        Eivät siirry uuteen palveluun:

        Yksityisviestit
        Kuvat
        Listaus keskusteluista, joihin on osallistunut
        Kuulumiset
        Kaverit
        Seuraajat
        Vierailijat
        Tilastot

        Siis aivan kuten totesin.

        Profiilit häviävät.

        Rekisteröity nimimerkki jää vapaaehtoiseksi.


      • Yllättyneitä?
        Kutsuuni kirjoitti:

        Siis aivan kuten totesin.

        Profiilit häviävät.

        Rekisteröity nimimerkki jää vapaaehtoiseksi.

        Mihin vittuun ne profiilit häviävät, jos uuteen palveluun siirtyvät:

        Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
        Profiilikuva

        Taidat olla tyhmempi miltä näytät?


      • Yllättyneitä? kirjoitti:

        Mihin vittuun ne profiilit häviävät, jos uuteen palveluun siirtyvät:

        Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
        Profiilikuva

        Taidat olla tyhmempi miltä näytät?

        Aha, sinulla ei siis ole hajuakaan, mitä Suomi24:n yhteisöllä ja profiililla tarkoitetaan.

        Se yhteisö on vähän kuin Facebook. Yhteisön jäsenet voivat profiilien välityksellä viestiä keskenään, nähdä toistensa kuulumisia, nähdä paikallaolot ja paljon muuta. Eli yhteisön profiili on paljon muuta(kin) kuin vain pelkkä rekisteröity nimimerkki, millä todellisuudessa ei näillä foorumeilla ole paljoa käyttöä tai hyötyä.

        Nyt uudistuksen myötä nuo profiilit häviävät. Jäljelle jäävät vain rekisteröidyt nimimerkit.

        Joko ymmärsit? Hauskaa tuo intoilusi. Mitä vähemmän asiasta tiedät, sen varmempi olet asiasta.


      • Yllättyneitä?
        Kutsuuni kirjoitti:

        Aha, sinulla ei siis ole hajuakaan, mitä Suomi24:n yhteisöllä ja profiililla tarkoitetaan.

        Se yhteisö on vähän kuin Facebook. Yhteisön jäsenet voivat profiilien välityksellä viestiä keskenään, nähdä toistensa kuulumisia, nähdä paikallaolot ja paljon muuta. Eli yhteisön profiili on paljon muuta(kin) kuin vain pelkkä rekisteröity nimimerkki, millä todellisuudessa ei näillä foorumeilla ole paljoa käyttöä tai hyötyä.

        Nyt uudistuksen myötä nuo profiilit häviävät. Jäljelle jäävät vain rekisteröidyt nimimerkit.

        Joko ymmärsit? Hauskaa tuo intoilusi. Mitä vähemmän asiasta tiedät, sen varmempi olet asiasta.

        Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
        Profiilikuva =profiili

        Eli profiileja supistetaan, ei poisteta.

        "Yhteisöstä tuttuja hyviä ominaisuuksia, kuten yksityisviestit ja mielenkiintoisten käyttäjien seuraaminen, tuodaan uuteen palveluun tulevaisuudessa."

        Mieti taas 2 päivää jotain fiksua vastinetta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe