että nämä profiilit tulevat poistumaan.
Paljon järkevämpää keskustelun hallinnan kannalta olisi se, että jokaisella kirjoittajalla olisi oma nimimerkki. Lukuoikeus voisi olla vapaa.
Moni on muuten täällä ilmoittanut varmana tietona, että tämä minun kunnioitettu ja hieno nimimerkkini olisi jäissä tai peräti poistettu. Heille täytyy todeta, että voivat rauhassa jatkaa fantasiointiaan. Minähän en ole koskaan tehnyt mitään Suomi24:n tahdon vastaista.
Olen ollut käsittävinäni,
7
285
Vastaukset
- Yllättyneitä?
Olet käsittänyt (montakin asiaa) väärin.
Miten itse tulkitsit tämän profiiliin ilmaantuneen tekstin?
"Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä. "- Yllättyneitä?
Kutsuuni kirjoitti:
Miten itse tulkitsit tämän profiiliin ilmaantuneen tekstin?
"Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä. "Siirtyvät uuteen palveluun:
Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva
Eivät siirry uuteen palveluun:
Yksityisviestit
Kuvat
Listaus keskusteluista, joihin on osallistunut
Kuulumiset
Kaverit
Seuraajat
Vierailijat
Tilastot Yllättyneitä? kirjoitti:
Siirtyvät uuteen palveluun:
Profiilikuva
Eivät siirry uuteen palveluun:
Yksityisviestit
Kuvat
Listaus keskusteluista, joihin on osallistunut
Kuulumiset
Kaverit
Seuraajat
Vierailijat
TilastotSiis aivan kuten totesin.
Profiilit häviävät.
Rekisteröity nimimerkki jää vapaaehtoiseksi.- Yllättyneitä?
Kutsuuni kirjoitti:
Siis aivan kuten totesin.
Profiilit häviävät.
Rekisteröity nimimerkki jää vapaaehtoiseksi.Mihin vittuun ne profiilit häviävät, jos uuteen palveluun siirtyvät:
Profiilikuva
Taidat olla tyhmempi miltä näytät? Yllättyneitä? kirjoitti:
Mihin vittuun ne profiilit häviävät, jos uuteen palveluun siirtyvät:
Profiilikuva
Taidat olla tyhmempi miltä näytät?Aha, sinulla ei siis ole hajuakaan, mitä Suomi24:n yhteisöllä ja profiililla tarkoitetaan.
Se yhteisö on vähän kuin Facebook. Yhteisön jäsenet voivat profiilien välityksellä viestiä keskenään, nähdä toistensa kuulumisia, nähdä paikallaolot ja paljon muuta. Eli yhteisön profiili on paljon muuta(kin) kuin vain pelkkä rekisteröity nimimerkki, millä todellisuudessa ei näillä foorumeilla ole paljoa käyttöä tai hyötyä.
Nyt uudistuksen myötä nuo profiilit häviävät. Jäljelle jäävät vain rekisteröidyt nimimerkit.
Joko ymmärsit? Hauskaa tuo intoilusi. Mitä vähemmän asiasta tiedät, sen varmempi olet asiasta.- Yllättyneitä?
Kutsuuni kirjoitti:
Aha, sinulla ei siis ole hajuakaan, mitä Suomi24:n yhteisöllä ja profiililla tarkoitetaan.
Se yhteisö on vähän kuin Facebook. Yhteisön jäsenet voivat profiilien välityksellä viestiä keskenään, nähdä toistensa kuulumisia, nähdä paikallaolot ja paljon muuta. Eli yhteisön profiili on paljon muuta(kin) kuin vain pelkkä rekisteröity nimimerkki, millä todellisuudessa ei näillä foorumeilla ole paljoa käyttöä tai hyötyä.
Nyt uudistuksen myötä nuo profiilit häviävät. Jäljelle jäävät vain rekisteröidyt nimimerkit.
Joko ymmärsit? Hauskaa tuo intoilusi. Mitä vähemmän asiasta tiedät, sen varmempi olet asiasta.Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva =profiili
Eli profiileja supistetaan, ei poisteta.
"Yhteisöstä tuttuja hyviä ominaisuuksia, kuten yksityisviestit ja mielenkiintoisten käyttäjien seuraaminen, tuodaan uuteen palveluun tulevaisuudessa."
Mieti taas 2 päivää jotain fiksua vastinetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23315161Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12410127Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464786IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251546