että nämä profiilit tulevat poistumaan.
Paljon järkevämpää keskustelun hallinnan kannalta olisi se, että jokaisella kirjoittajalla olisi oma nimimerkki. Lukuoikeus voisi olla vapaa.
Moni on muuten täällä ilmoittanut varmana tietona, että tämä minun kunnioitettu ja hieno nimimerkkini olisi jäissä tai peräti poistettu. Heille täytyy todeta, että voivat rauhassa jatkaa fantasiointiaan. Minähän en ole koskaan tehnyt mitään Suomi24:n tahdon vastaista.
Olen ollut käsittävinäni,
7
310
Vastaukset
- Yllättyneitä?
Olet käsittänyt (montakin asiaa) väärin.
Miten itse tulkitsit tämän profiiliin ilmaantuneen tekstin?
"Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä. "- Yllättyneitä?
Kutsuuni kirjoitti:
Miten itse tulkitsit tämän profiiliin ilmaantuneen tekstin?
"Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä. "Siirtyvät uuteen palveluun:
Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva
Eivät siirry uuteen palveluun:
Yksityisviestit
Kuvat
Listaus keskusteluista, joihin on osallistunut
Kuulumiset
Kaverit
Seuraajat
Vierailijat
Tilastot Yllättyneitä? kirjoitti:
Siirtyvät uuteen palveluun:
Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva
Eivät siirry uuteen palveluun:
Yksityisviestit
Kuvat
Listaus keskusteluista, joihin on osallistunut
Kuulumiset
Kaverit
Seuraajat
Vierailijat
TilastotSiis aivan kuten totesin.
Profiilit häviävät.
Rekisteröity nimimerkki jää vapaaehtoiseksi.- Yllättyneitä?
Kutsuuni kirjoitti:
Siis aivan kuten totesin.
Profiilit häviävät.
Rekisteröity nimimerkki jää vapaaehtoiseksi.Mihin vittuun ne profiilit häviävät, jos uuteen palveluun siirtyvät:
Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva
Taidat olla tyhmempi miltä näytät? Yllättyneitä? kirjoitti:
Mihin vittuun ne profiilit häviävät, jos uuteen palveluun siirtyvät:
Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva
Taidat olla tyhmempi miltä näytät?Aha, sinulla ei siis ole hajuakaan, mitä Suomi24:n yhteisöllä ja profiililla tarkoitetaan.
Se yhteisö on vähän kuin Facebook. Yhteisön jäsenet voivat profiilien välityksellä viestiä keskenään, nähdä toistensa kuulumisia, nähdä paikallaolot ja paljon muuta. Eli yhteisön profiili on paljon muuta(kin) kuin vain pelkkä rekisteröity nimimerkki, millä todellisuudessa ei näillä foorumeilla ole paljoa käyttöä tai hyötyä.
Nyt uudistuksen myötä nuo profiilit häviävät. Jäljelle jäävät vain rekisteröidyt nimimerkit.
Joko ymmärsit? Hauskaa tuo intoilusi. Mitä vähemmän asiasta tiedät, sen varmempi olet asiasta.- Yllättyneitä?
Kutsuuni kirjoitti:
Aha, sinulla ei siis ole hajuakaan, mitä Suomi24:n yhteisöllä ja profiililla tarkoitetaan.
Se yhteisö on vähän kuin Facebook. Yhteisön jäsenet voivat profiilien välityksellä viestiä keskenään, nähdä toistensa kuulumisia, nähdä paikallaolot ja paljon muuta. Eli yhteisön profiili on paljon muuta(kin) kuin vain pelkkä rekisteröity nimimerkki, millä todellisuudessa ei näillä foorumeilla ole paljoa käyttöä tai hyötyä.
Nyt uudistuksen myötä nuo profiilit häviävät. Jäljelle jäävät vain rekisteröidyt nimimerkit.
Joko ymmärsit? Hauskaa tuo intoilusi. Mitä vähemmän asiasta tiedät, sen varmempi olet asiasta.Perustiedot: esittely, lempiasiat, linkit, hakusanat
Profiilikuva =profiili
Eli profiileja supistetaan, ei poisteta.
"Yhteisöstä tuttuja hyviä ominaisuuksia, kuten yksityisviestit ja mielenkiintoisten käyttäjien seuraaminen, tuodaan uuteen palveluun tulevaisuudessa."
Mieti taas 2 päivää jotain fiksua vastinetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
