Islamisti tunnustaa evoluution joten he ovat ateistievokkien uskonveljiä.
"Halusin vain ne apinat pois kimpustani, Slahi kirjoittaa."
Näin islamisti tunnustaa uskovansa että ihmiset ovat apinoita eikä ihmisiä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015012019052203_ul.shtml
Raamatun mukaan ihmiset ovat ihmisiä ja eläimet eläimiä.
Islamisti tunnustaa evoluution
10
167
Vastaukset
- DanKetch
Ja tässäpä kerrotaankin kretujen päiväkerhosta...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012019055042_uu.shtml
XD- avto
Ovat ateistien bileitä nämäkin.
- JohnnyBlaze
avto kirjoitti:
Ovat ateistien bileitä nämäkin.
Miksi ateistie bileissä kävisi pappi rukoilemassa?
- avto
JohnnyBlaze kirjoitti:
Miksi ateistie bileissä kävisi pappi rukoilemassa?
Jeesus tuli pelastamaan syntisiä joten on mentävä sinne missä on syntisiä.
- JohnnyBlaze
avto kirjoitti:
Jeesus tuli pelastamaan syntisiä joten on mentävä sinne missä on syntisiä.
Kutsuttiin mestoille eli kreationistejahan nuo.
- Roger Mer
JohnnyBlaze kirjoitti:
Kutsuttiin mestoille eli kreationistejahan nuo.
Oletpa harvinaisen tollo.
- :-D
Viime vuosikymmenten paavitkin tunnustavat evoluution. Ovatko hekin ateistien ja islamistien uskonveljiä?
- vator
Ovat.
- Sensaatio tiedosss
vator kirjoitti:
Ovat.
Anonyymi suomalainen kreationisti julistaa paavin ateistiksi. - selvää iltapulun lööppiainesta!
""Halusin vain ne apinat pois kimpustani, Slahi kirjoittaa.""
"Näin islamisti tunnustaa uskovansa että ihmiset ovat apinoita eikä ihmisiä."
Ei suinkaan. Hänhän vain heittää kreationistis-infantiilisen loukkauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519