Islamisti tunnustaa evoluution joten he ovat ateistievokkien uskonveljiä.
"Halusin vain ne apinat pois kimpustani, Slahi kirjoittaa."
Näin islamisti tunnustaa uskovansa että ihmiset ovat apinoita eikä ihmisiä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015012019052203_ul.shtml
Raamatun mukaan ihmiset ovat ihmisiä ja eläimet eläimiä.
Islamisti tunnustaa evoluution
10
167
Vastaukset
- DanKetch
Ja tässäpä kerrotaankin kretujen päiväkerhosta...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012019055042_uu.shtml
XD- avto
Ovat ateistien bileitä nämäkin.
- JohnnyBlaze
avto kirjoitti:
Ovat ateistien bileitä nämäkin.
Miksi ateistie bileissä kävisi pappi rukoilemassa?
- avto
JohnnyBlaze kirjoitti:
Miksi ateistie bileissä kävisi pappi rukoilemassa?
Jeesus tuli pelastamaan syntisiä joten on mentävä sinne missä on syntisiä.
- JohnnyBlaze
avto kirjoitti:
Jeesus tuli pelastamaan syntisiä joten on mentävä sinne missä on syntisiä.
Kutsuttiin mestoille eli kreationistejahan nuo.
- Roger Mer
JohnnyBlaze kirjoitti:
Kutsuttiin mestoille eli kreationistejahan nuo.
Oletpa harvinaisen tollo.
- :-D
Viime vuosikymmenten paavitkin tunnustavat evoluution. Ovatko hekin ateistien ja islamistien uskonveljiä?
- vator
Ovat.
- Sensaatio tiedosss
vator kirjoitti:
Ovat.
Anonyymi suomalainen kreationisti julistaa paavin ateistiksi. - selvää iltapulun lööppiainesta!
""Halusin vain ne apinat pois kimpustani, Slahi kirjoittaa.""
"Näin islamisti tunnustaa uskovansa että ihmiset ovat apinoita eikä ihmisiä."
Ei suinkaan. Hänhän vain heittää kreationistis-infantiilisen loukkauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412