En löytänyt parempaa palstaa ja tiedä onko tämä oikea mutta ärsyttää niin paljon että jonnekki täytyy puhaltaa.
Viime viikolla soitte nainen vakuutuksesta ja kun en päässyt muuten kohteliaasti eroon niin sanoin että laittaa laput joten vin verrata sitä nykyiseen ja voin päättää sitten.
Nyt olen kaksi päivää soittanut ja EI vastata puhelimeen ja sp:ti ei vain mene perille!
Ei koskaan enää puhelimessa ostoksia!!
Koskahan sitä oppii?
ACE vakuutuksesta
3
128
Vastaukset
- Maija5
Anteeksi ku tuli noita kirjoitus virheitä ja löysin oikean palstan:)
- perustietoa
Noilla antamillasi tiedoila et ole vakuutussopimusta tehnyt eikä sinun tarvitse siitä mihinkään ilmoittaa eikä tehdä mitään muutakaan. Jos nyt kuitenkin on niin, että sopimus on syntynyt, saat sen irtisanoa ilman mitään syytä. Mutta irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Ts. laita varmuuden vuoksi paperilappu/sähköpostiviessti irtisanomisesta vakuutusyhtiöön. Nämä puhelinmyyjät kun ovat provikapalkalla ja saattavat siksi käsittää tai "käsittää" puhelimeen vastaajan aikomukset omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712