Harkimo kauppaa onnenarpoja,luvaten tuotoilla rahoittaa yksinhuoltajien arkea,tuskin kukaan suomes tähän uskoo.tarkkaavainen huomaa et kyseessä on vaalimainos missä 5 e ,maksavilla puheluilla kerätään rahaa vaalikassaan,joku köyhä voi vielä soittaakkin toivossa saada jotain
Onnenarpa
Mainos kikka ei kok.köyh
15431
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 15
Vanhimmat
Harkimo on Bisnesmies ja takuulla tällä estetään Harkimon syrjäytymista enemmän kuin nuorten.
Tutkiva journalisti voisii selvittää mihin todellisuudessa arpa rahat joutuvat.
Ja tyhmät maksaa!
Ja äsken katsoin onnen arpaa ja miesjuontaja ei edes tiennyt et saabeja tehtiin Suomessa, mistä ihmeen pystymetsästä se juontaja oikein oli noussut. Ihan nousivat karvat pystyyn, että tiedoksi vaan hänellekin, et Suomessa on autotehdas ja siellä tehtiin Saab merkkisiä autoja!
Minä osallistuin tuohon onnenarpaan. Voitin uuden iphone 6 128gb, toisella arvalla voi hyvin lehteä 3kk, kolmannella en mitään, mutta neljännellä pentik astiaston. Ystäväni voitti tablettitietokoneen (ipad) ja ei pitänyt siitä joten antoi minulle. Kyllä nuo voitot ainakin aitoja ovat:D
Ja nyt kyllä puhut pelkkää p*skaa :'D hahahaha oot NOLO
Kokeilin itse tuota ihan ajan kuluksi eikä kyllä tullut useamman arvan ostonkaan jälkeen mitään. Rahan haaskausta se on eikä mitään muuta. Omaa tyhmyyttä tässä saan syyttää ku tuollaseen lankesin :(
olen ostanut muutaman onnenarvan,muutama päivä sitten tuli tekstiviesti että onnea olet voittanut onnenarvassa,luki et ota yhteyttä asiakaspalveluun,soitin sinne ja sanoivat et eihän me voida lähettää palkintoa kun sinun numero ei näy,mut olivat kuitenkin laittaneet minulle minun numeroon takstiviesti,eivät uskoneet et se on minun numero.annoin numeron uudestaan ja osoitteeni mut sekään ei riittänyt....olisin vaan halunnut tietää mitä olin voittanut,hyvin äkäinen nainen oli puhelimessa,kysyisisinkin et miks laittaa viestiä kun ei kuitenkaan palkintoa saa !!!
Mullakin sama mutta mulle sanotaan kuuden viikko kuulutua mitä mä voitaan
Olen ostanut nyt ajan saatossa näitä arpoja 30 kpl. Kalliiksi on tullut Voi hyvin-lehti.
Vittuun vittuun
Ja yllätävän usein on "ei voittoa" tai sitten joku voittaa "veitsisarjan" jos joku voittaa 10.000€ kuuluukohan sisäpiiriin. Miljoonapotti hyväntekeväisyysarpajaiset ja tiedä ja voita kusetuksen soittajat ja voittajat ovat yllättäen samoja henkilöitä.
Voitin veitsisarjan. Miten sen saa onkin sit toinen juttu.
Hyvin+epäilyttävä+rahastus,+palkintojen+arvo+kymmeniä+tuhansia,+miksi+ihmeessä+palkintojen+arvosta+ei+voida+suoraan+antaa+lapsille+vaan+pitää+kerätä+rahaa+arpajaisilla.+Ohjelmat+kestää+5+minuttia+jossa+hoetaan+koko+ajan+osta+arpa.+Ihme+kusetusta.+En+ole+arpoja+ostanut,+enkä+yhteenkään+keräykseen+osallistu,+kerran+annoin+suoraan+pummille+muutaman+euron,+eli+100%+meni+juuri+siihen+mihin+ikinä+pummi+rahaa+tarvitsi,+oli+se+sitten+vaikka+kaljaan.+Toivottavasti+joku+tutkii+tällaiset+huijaukset.
Luuleeko joku että bisnesmies Harkimo ei saa koko asiasta muhkeat rahat tililleen!? Kuinka tyhmä pitää olla että menee halpaan?
Mitä tekemistä harkimon pojalla ja neiti hussilla oli urheilugaalassa? Samoin Aitolehden eukko siellä tissejään esittelemässä ja sitten rallitähtiä kuten Latvalaa ei oltu kutsuttu. Mitä nämä julkkikset ovat tehneet semmoista,että heidät sinne kutsuttiin,ällöttävää. Pelkkiä tyrkkyjä joka sorkka kun työntyvät joka paikkaan.