kaveripyyntöjä fb:ssa, sähköposteja väärillä nimillä.
Ploki kertoo karua kieltään; minfolta tulee taas kymmenkertainen määrä lukijoita Lippajärven sanomiin verrattuna.
Huuma on ohi.
Mielisairaalla kiirettä pitää...
5
87
Vastaukset
- mpaa
Lisäksi pitää masturboida
- Ari masturboi
joka tapauksessa, mut jos joku lapsi on raiskattu, on vemputtaminen kahta kauheampaa. Ari nauttii kun julkisessa selosteessa kuvaillaan miten joku yhtyi pieneen lapseen tai pahoinpiteli tuota lasta. Ari on pahoin sairas.
- olen ihminen
"Syy pedofiilien nimien ja naamojen julkaisuun on ihan yleisluontoinen tiedottaminen, jokaisella on oikeus tietää jos näitä asuu samassa rapussa, liikkuu koulujen liepeillä tai löytyy vaikka penskojen FB kaverilistalta"
Eiköhän syynä ole lähinnä sairas kiihottuminen - Tuo kirjoitus
taisi olla minfolla. Oli ihan pakko kommentoida.
- Suoraan sanottuna
Julkaisen muiden ihmisten nimiä ja muita tunnistetietoja, koska olen todella pahoin psyykesairas. Ollessani itse pieni lapsi, minua käytettiin kaikin tavoin hyväksi.
Sain itsekin pari lasta, kahden erittäin nuoren tytön kanssa ja käytin noita lapsiani itsekin seksuaalisesti hyväkseni. Lasten äidit eivät sitä touhuani hyväksyneet, jolloin hakkasin nuo äidit perinpohjaisesti. Äidit pakenivat paikalliseen turvakotiin.
Menetin lasteni huoltajuuden ja sain tavata lapsiani vain valvotusti ensi- ja turvakodissa. Siitä syystä yritin useasti polttaa tuon turvakodin, kuitenkaan siinä onnistumatta.
Olen parantumattomasti sairas mieleltäni ja sitä kostan netissä, vuodattamalla pahaa oloani tällä, solvaamalla kaikkia ihmisiä, kaikin mahdollisin tavoin. En edes muista kaikkia niitä ihmisiä, jotka minua hyväksikäyttivät lapsena, joten loukkaan kaikkia muita ihmisiä, jotta minulle tulisi edes hieman parempi olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567815Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615390Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515293Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41231Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko45996