Kuin te jotkut Jaksatte Ulista Ja Valittaa??? NAURETTAVAA

HävettääTeikäläistenPuolesta.

On se sitte Naurettavaa kuin jotkut jaksaa täällä ulista ja valittaa esim. että "Indx on niiiiin Paska!!!!!!!!!!1111111" Ja että "Ne pojat on sellasia ältsyn söpöjä joista vaan pikkutytöt tykkää, Ne on oikeesti ihan helvetin rumia eikä osaa laulaa yhtää"
Siis Äly hoi, älä jätä? Ootteko te tosiaan noin naurettavia tapauksia, Jotka jaksatte tuhlata energiaanne valittamalla ja haukkumalla jostain/jotan Jolle ette mahda mitään? Siis ottakaa ja hyväksykää se, Että Indx Voitti, Ne tulee oleen suosiossa jne. Ihan noloa alkaa muka tosissaan vihaamaan niitä, teette vaan itestänne naurunalasia Ku vaivaudutte moiseen järjettömyyteen.
Kerrataanpa tosiasioita:
Ensinnäkin, Indx:n kuulu voittaa, KOSKa: Ne on lahjakkaita Eli osaa laulaa Ja tanssia. Niitten kappaleet on hyviä ja mukaansatempaavia, Toisin ku tämän Janen, Joka ois ollu melkein täydellinen Gimmel -kopio, Jollasta ei kyllä todellakaan enää tarvita.
Ja toiseks, Indx:stä EI TYKKÄÄ PELKÄSTÄÄN JOTKU PIKKUTEINIT, vaan moni mun ikänen [oon 18v.] Ja vanhempiki, Lähinnä sen ikäset, Mitä ne pojat ite on. Lapsellista ja Naiivia tollanen yleistäminen Jota valitettavan paljo harrastetaan. Ja sitte myös tää Yhtä Idioottimainen ilmiö, Eli uusien bändien Ja Laulajien, Kuten Pikku G:n, Antti Tuiskun, Ja nyt Indx:n "Vihaaminen", Josta on nähtävästi kehittyny joku helevetin muoti-ilmiö. Kannattas jokaisen tosiaan ottaa peili ja tarkastella itteään pitkään ja hartaasti, Ennenku ees harkitsee arvostelevansa muita. Kasvakaa hyvät lapset, Kasvakaa. Oikeen hävettää teidän puolesta.

9

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :oo:

      Aikamoista ironiaa sisälsi tuo kirjoituksesi... Hyvää ulinaa ja valitusta sinulle vaan jatkossakin.
      Kannattas jokaisen tosiaan ottaa peili ja tarkastella itteään pitkään ja hartaasti, ennenku ees harkitsee arvostelevansa muita. Lapsellista ja naiivia tollanen yleistäminen jota valitettavan paljo harrastetaan.
      Tosin en jaksa hävetä puolestasi...:D

    • vanha

      Kirjoituksesi taso vastaa juuri kohderyhmää, eli 8 vuotiaita.

    • Tietosanakirja

      Miksi käytät isoja alkukirjaimia keskellä lausetta? Ei millään uskoisi, että olet jo 18-vuotias. Kyllä sen ikäiset yleensä osaavat jo nämä ala-asteella opetettavat perusasiat. Luulenpa, että olet vahingossa kirjoittanut 18, kun piti kirjoittaa 8... Minä häpeän puolestasi, kun et osaa edes noin yksinkertaisia asioita!

    • ittees

      ...."Kannattas jokaisen tosiaan ottaa peili ja tarkastella itteään pitkään ja hartaasti, Ennenku ees harkitsee arvostelevansa muita. Kasvakaa hyvät lapset, Kasvakaa. Oikeen hävettää teidän puolesta"......


      ääliö. mitä ite sitten teet ? juuri niin...arvostelet muita. ääliö.

    • Lepuski

      Ei ku sitä vaan, että minkä sairaalan suljetulta löytyy noin typeriä ja musiikin suhteen arvostelukyvyttömiä täysikäsiä...??

    • huikopala

      Voi jesus mistä teitä sikiää, mistä koulusta päästetään tuollaisella kirjoitustaidolla lähtemään?

      • oikeinkirjoituksesta

        En tiedä missä koulussa arvon nimimerkki on kannuksensa ansainnut, mutta hänenkin kirjoitustaidossaan on hiukan parantamisen varaa. Se on nimittäin hiukopala, ties mistä tuollainen "huiko" on tullut - varmaan jotain samaa perua kuin se, että monien ulkomaalaisten on vaikea sanoa Suomi ja siitä tulee Soumi...


      • norppa
        oikeinkirjoituksesta kirjoitti:

        En tiedä missä koulussa arvon nimimerkki on kannuksensa ansainnut, mutta hänenkin kirjoitustaidossaan on hiukan parantamisen varaa. Se on nimittäin hiukopala, ties mistä tuollainen "huiko" on tullut - varmaan jotain samaa perua kuin se, että monien ulkomaalaisten on vaikea sanoa Suomi ja siitä tulee Soumi...

        Hei, lopettakaa tuollainen saivartelu!
        Sitä kuulee joka paikassa jo ihan tarpeeksi!


      • kunniaan
        norppa kirjoitti:

        Hei, lopettakaa tuollainen saivartelu!
        Sitä kuulee joka paikassa jo ihan tarpeeksi!

        Saivartelu?!

        Minusta ainakin on vaan hyvä, kun joku viitsii korjata. Saa kielineuvontaa ihan ilmaiseksi eikä tartte edes lähteä merta edemmäs kalaan vaan täällä samalla keskustelupalstalla, jossa muutenkin heilun. Jonain kauniina päivänä mulla voi olla esmes haluamani työpaikan saanti kiinni siitä, osaanko kirjottaa äidinkieltäni (!) oikein.

        Mun puolestani siis jatkakaa vaan tuota "saivartelua". Siitä on vain hyötyä (niille, jotka sen hyödyn päälle ymmärtää).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe