Oli kuka oli, tämä on hyvä uuutinen, paha saa palkkansa. http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421737516217.html?pos=section
Raakkunalle tuli noutaja?
2
94
Vastaukset
- vaappuva_valas
- nistipupu
Juoksentelipa pieni söpö kaniini metsässä. Eräällä aukealla kani tapasi hirven, joka oli juuri käärinyt mari - sätkän ja oli aikeissa sytyttää sen. Kani hyppäsi hirven eteen ja tokaisi:
Hirvi hyvä, ajattele mitä itsellesi teet. Jätä nuo kammottavat aineet ja lähde juoksentelemaan pitkin metsää kanssani.
Hetken mietittyään asiaa hirvi näki valon, jätti sätkänsä ja lähti juosta jolkottamaan kanin kanssa pitkin poikin metsää.
Hetken juostuaan he törmäsivät kuusen juurella olevaan peuraan, joka oli vääntämässä itselleen kokaiinista viivaa. Kani meni välittömästi peuran eteen ja tokaisi:
Peura hyvä, ajattele mitä itsellesi teet. Jätä nuo kammottavat aineet ja lähde juoksentelemaan pitkin metsää kanssani.
Peura koki piston sydämmessään, jätti valkoisen jauheensa kuusen juurelle ja lähti kirmaamaan kanin ja hirven kanssa pitkin metsää.
Hiukkasen pidemmän juoksun jälkeen kolmikko saapui mäen nyppylälle jossa karhu oli juuri piikittämässä heroiini annosta karvaiseen tassuunsa. Kani otti päättäväisen ilmeen kasvoilleen, meni karhun eteen ja tokaisi:
Karhu hyvä, ajattele mitä itsellesi teet. Jätä nuo kammottavat aineet ja lähde juoksentelemaan pitkin metsää kanssani.
Karhu katseli tovin kania, otti kanin kummatkin korvat tassuunsa ja alkoi voimalla mätkiä maata kanilla. Hirvi ja peura kauhistuivat moisesta ja huudahtivat karhulle: MItä sinä teet, kani poloinen ajatteli vain sinun parastasi ja näin sinä häntä rankaiset.
Tähän karhu murahti:
Tämä SAATANAN PITKÄKORVA saa minut juoksentelemaan idioottimaisesti pitkin metsiä JOKA HELEVETIN kerta, kun se on ottanut exstacya.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784