Jumala on armollinen

Jumala ei ole sitten Sodoman ja Gomorran jälkeen hävittänyt kaupunkeja vaikka nykyäänkin on olemassa kaupunkeja jotka ansaitsisivat sen.
Sanfranciscoa ovat tosin koitelleet maanjäristykset jotka ovat sille kaupungille oikein,koska sen asukkaat ovat pervertikkoja ja siellä sijaitsee church of satan.Brysselin kaupungillekin olisi oikein kokea maanjäristyksiä koska siellä on euroopan unionin päämaja.

3

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki siitä järistyksestä kärsineet eivät välttämättä ansaitse heitä kohtaavaa kärsimystä.

• PeaceInDarkness

Ei se sinun jumalasi ennenkään ole siitä välittänyt, jos nyt muutama viaton menee mukana, niin miksi tekisi niin nytkään?

• Sofia

vuonna 532-537 rakennettu Hagia Sofia (pyhän viisauden kirkko, joka sijaitsee Istanbulissa, on kokenut historiansa aikana maanjäristyksen, jonka seurauksena se vaurioitui pahoin. Ristiretkeläiset ryöstivät sen aarteita. Myöhemmin v. 1346 kupoli luhistui toistamiseen. Sen jälkeen turkkilaiset valloittivat sen ja muuttivat moskeijaksi.

Tätä kirkkoa kutsuttiin maan päälliseksi taivaaksi. Sisätiloihin käytettiin tuhlaillen kultaa, hopeaa, jalokiviä ja norsunluuta (viis kansasta, kunhan oli komea kirkko hallitsija Justinianuksella. Ensi kertaa kirkkoon astuessaan, mies oli huudahtanut: "Olen voittanut sinut, Salomo"). Yksistään alttarin takaisiin kuoriin käytettiin 18 000 kiloa hopeaa.

(Lähde: Valitut Palat - Totta vai tarua s. 111-113)

Ehkä luhistuminen oli vain sattumaa, sillä olisihan silloin (mielestäni) myös roomalaiskatolisen kirkon pitänyt kokea vastaavia onnettomuuksia - ellei sitä tarvita vielä johonkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe