Viestien kanavointi

Teemu/VLV

Haluasitko oppia kommunikoimaan ja saamaan viestejä suoraan enkeiltä, mestareilta ja yksisarvisilta?

Valkoisen Liekin Voima järjestää 4kk verkkokurssin, jossa kehität itseäsi ja kohotat värähtelytaajuuttasi niin, että tuo on mahdollista. Kortit ja heilurit toimivat aluksi apuna ja tukena, mutta koulutuksen pääpaino on oman itsensä avaamisessa Valon kanavaksi

9

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stormie74

En

• Näkökulmaa

En tahtoisi,en missään tapauksessa.

• Huijari

En! Eiköhän enkelit parantaisi ilman maksua, jos niitä olisi olemassa.

• HävetkääHuijarit

Voi kiesus mitä soopaa. Surkeaa että ihmisiä saa vedättää tällaisilla "värähtelytaajuuksilla". Eihän kukaan täydessä ymmärryksessä oleva tähän lankea mutta yksinkertaisia saa ilmeisesti kusettaa ja rahastaa aivan vapaasti.

• nelisarvinen

En halua. Varsinkaan viestejä yksisarvisilta. Kyllä silloin oltaisiin suljetulla osastolla mielisairaalassa ja lääkäri määräisi ison annoksen neuroleptilääkitystä.
      Ei ole toiveissani tuo mahdollisuus.

• EiVMP

Miten joku voi hyvällä omallatunnolla huijata tyhmiä ihmisiä tällä tavalla? Yrityksen toimintaa kun seuraa Facebookissa, niin hyvin nopeasti huomaa kuinka homma toimii, sillä jos menet sanomaan vähänkin jotain, joka ei vastaa heidän näkemyksiään, niin kommentti poistetaan muutamassa minuutissa. Katsokaapa ihan vaikka huvin vuoksi, se kertoo jo kaiken tarpeellisen tämän yrityksen toiminnasta. Näin saadaan luotua idiooteille illuusio siitä kuinka mahtavaa toimintaa tämä pariskunta harrastaa kun kaikki vain kehuvat ja olevat samaa mieltä kaikesta näiden kanssa.

• omituista_touhua

Kaksi kysymystä aloittajalle:

1. minkä värähtelytaajuudesta kerrot ja miten sen nosto vaikuttaa mihinkään?

2. miksi sivuillanne listatuissa, kursseiltanne valmistuneissa on pelkästään naisia?

• Meingott

En missään tilanteessa. Oikeat enkelit eivät ryhdy kommunikoimaan ihmisten kanssa, vaan ovat viestinvälittäjiä. Heille ei tarvitse puhua. Ne enkelit, jotka kommunikoivat, eivät ole todellisia enkeleitä, vaan ihan jotain muuta.

Yksisarvisia ei ole olemassa.

• Jos kykenet auttamaan minua siirtymään aika-avaruusjatkumoon jossa enkelit tulevat fyysisesti minua vastaan, voisin vaikka vähän maksaakkin. Onko kursseja jotka auttaa myös näkemään heitä täällä? Ei vain kanavoimaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe