Minkätakia niitä työntekijöitä, jotka eivät lähde pikkujouluihin, katsotaan kieroon. Olen ilmoittanut jo hyvissä ajoin etten aio lähteä. Siitä huolimatta nyt pikkujoulujen lähestyessä melkein jokainen maanittelee ja houkuttelee lähtemään, ihan kuin iso ihminen ei osaisi päättää menemisiään ja olemisiaan. Minua ei kertakaikkiaan kiinnosta pikkujoulut. En ota paljon alkoholia, pari siideriä korkeintaan. Niiden takia en viitsi maksaa kallista taksimatkaa, sitten n. 3 tunnin taksijonossa seisomisen jälkeen. Enkä viitsi ostaa uusia bilevaatteita vaan yhden illan takia, varsinkin kuin perheellisellä on muutakin rahanmenoa näin joulunalla. Vietän muutenkin joka arkipäivä 8 tuntia näiden työkavereideni seurassa, se on paljon enemmän kuin oman perheen kanssa. Mielestäni on myös erittäin tekopyhää esittää pikkujouluissa mukavaa ja leppoisaa tunnelmaa - suurta perhettä kaikki, kun muuten koko vuoden aikana kärvistellään ja haukutaan selän takana toisia. No tämä oli vain minun näkemys asiasta, ja jokaisen mielipidettähän tulee kunnioittaa, niin myös niiden päätöstä, jotka jättävät pikkujoulut väliin tänäkin vuonna. Ja teen sen todellakin omasta tahdostani, en sen takia, ettei puolisoni päästäisi minua.
Kiitos EI pikkujouluille
2
774
Vastaukset
- Töissä tehdään töitä
Minäkään en aio ottaa osaa noihin tekopirteisiin ryyppyjuhliin. Olen sitä mieltä, että työkavereiden kanssa saa olla ihan tarpeeksi sen päivittäisen kahdeksan tunnin aikana. En ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä, että työntekijöiden pitäisi vielä vapaa-ajallakin olla tekemisissä keskenään. Ehkä niille joilla ei ole omaa perhettä moinen homma sopii, mutta ei perheelliselle. Miksi sitä perhettä olisi ylipäätään perustanut jos ei sen kanssa haluaisi viettää aikaa? Tämä kysymys on kyllä monille nykyisille ja äideille hyvinkin ajankohtainen.
- vika
Jeps. Itse kyllä juon ja käyn baareissa jne. Ja perhettäkään ei ole kuin yhden naisen verran kotona.
Samat naamat vuodesta toiseen, sama meininki, mikään ei ikinä muutu. Samat ihmiset sekoilee vuodesta toiseen samojen ihmisten kanssa. Ei oikeasti jaksa enään kiinnostaa koska suhteellisen tylsää siellä on aina. Ja ne juorut kyllä kuulee sitten maanantaina töissä kuka teki ja kenen kanssa ja mitä.
Noitten työkavereiden kanssa olemisesta en ole ihan samaa mieltä. Ite tulee ainakin lähimpien kollegoiden kanssa käytyä kaljalla tasaiseen tahtiin ehkä kerran kuussa. Ja ei siinä mitään, hauskoja reissuja aina. Mutta ei niitä suurimpaa osaa ihmisistä jaksa kattoo joille ei ole mitään muuta sanomista kuin jotain tekopyhää mielistelyä jne.
Ja ainakin itse saan sen verran palkkaa työstäni ettei ilmaista viinaa jaksa pitää motiivina lähteä kattomaan tylsää menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982