SUOMI24 ASIAKASPALVELU!!!

SUOMI24 Samppa1982

Koko saatanan porukka on huuhaata. Ei vastaa puheluihin. Yli 2€ / per min. 4h. per päivä töis asiakaspalvelu. Eikä poisteta asiattomii viestei vaik olis vahvat syyt asiattomuuteen, Vittu mitä pillerinpyörittäjii. Olis hyvä saada pakolliseks profiilin luominen tän ennen ku sais mitää kirjottaa ni ois helpompi bannat niit turhii julkasui. Mut asiakaspalvelu... Oon viikon jo klikkaillu yht viestii ja antanu ylläpidol poistopyynnön vahvoin ja edustavin syin, ja pistäny sen poliisihommanki sielt mut ei nää saatanan kusipäät osaa kumpika muuta ku vetää vittu donitseit ja ryypät kaffet helvetin koulukiusatut mulkut kostaa näin toisil perkele. PS. Merkatkaapa tää asiattomaks ni katotaa osaaks ne kyrvät ees tehä sitäkä jumalauta saatana.

Terv Suomi24 Ylläpito. PUH: 040-474 4939 (Ja on oma numero eikä mikää trolli)

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomaaja.

      täyttä huuhaata koko juttu

    • kuka valvoo?

      Mikä viesti sun mielest pois?mä oon klikkaillu montaaki viestii ja tääl ne vaa pysyy!

    • sentraalisantra

      Aiaiai..tuli muuten kallis puhelu. Tiesitkö, että asiakaspalvelun numero alkaa laskuttamaan siitä hetkestä, kun puhelin alkaa hälyttämään, maksat vaikkei siellä vastata 2€/min.

    • KIRJOITIT...

      ""Olis hyvä saada pakolliseks profiilin luominen tän ennen ku sais mitää kirjottaa ni ois helpompi bannat niit turhii julkasui. ""

      Miten se muuttuu helpommaksi kun YP ei ehdi niitä poistamaan ja bannaamaan nytkään!

      Kaikessa säästetään, myös valvonnassa jotka moderoisivat. Suomi24 nimen alla on palstoja aivan liikaa. Mopoauto on karannut käsistä. Juu ja on jo lyhtypylväässä, pylväs pimeänä.

      • aloittaja oikeessa

        Vittu sun pylvääs ei oo koskaa valo palanukka, Saatika mopoautoo uskaltanu koittaa. Mut jos kuka tahansa kuten esim sinä!!!! pääsee kirjottaa toisista paskaa, ni se tarkotti et onhan se helpompi poistaa profiili, ku yksittäiset viestit kusipää


      • Että sitä logiikkaa?
        aloittaja oikeessa kirjoitti:

        Vittu sun pylvääs ei oo koskaa valo palanukka, Saatika mopoautoo uskaltanu koittaa. Mut jos kuka tahansa kuten esim sinä!!!! pääsee kirjottaa toisista paskaa, ni se tarkotti et onhan se helpompi poistaa profiili, ku yksittäiset viestit kusipää

        No hei vaan pylväsaivo kiitos kommentistasi. Mitä se hyödyttää se profiilin poistaminen? Toiseksi eihän profiilin kirjoittajat, ennenkään ole kirjoittaneet (tosi harvoin) mitään paskaa.
        Ja jos profiili poistetaan silloinhan sitä alkaa kirjoittaaki p a s k a a kun on katkera, eikä ole vastuussa kenellekään.


      • Pylväskivi
        Että sitä logiikkaa? kirjoitti:

        No hei vaan pylväsaivo kiitos kommentistasi. Mitä se hyödyttää se profiilin poistaminen? Toiseksi eihän profiilin kirjoittajat, ennenkään ole kirjoittaneet (tosi harvoin) mitään paskaa.
        Ja jos profiili poistetaan silloinhan sitä alkaa kirjoittaaki p a s k a a kun on katkera, eikä ole vastuussa kenellekään.

        Hei raudottamaton kivipohja pylvääl, ei siinä pidä olla teinikatkeruutta tai vanhempaakaan. Mutta itse olen profiilien kannalla. Ja aloittajan kanssa puhelimessa keskustellut asian alkuperästä ja on erittäin myötätuntoinen henkilö. Toivoisin että muutkin olisi. Tuo viesti ei henkilöstä anna oikeaa kuvaa vaan kertoo katkeruudesta asiaan mikä hänellä on kannettavana.


      • Huuhaakunkkukotko
        Pylväskivi kirjoitti:

        Hei raudottamaton kivipohja pylvääl, ei siinä pidä olla teinikatkeruutta tai vanhempaakaan. Mutta itse olen profiilien kannalla. Ja aloittajan kanssa puhelimessa keskustellut asian alkuperästä ja on erittäin myötätuntoinen henkilö. Toivoisin että muutkin olisi. Tuo viesti ei henkilöstä anna oikeaa kuvaa vaan kertoo katkeruudesta asiaan mikä hänellä on kannettavana.

        Samppa 1982 on avohoitopotilas kuten sinäkin. Olen keskustellut asiasta Samppa 1982 kanssa ja hän vahvisti, että lääkitys on melkein kohdallaan. Teillä on ilmeisesti liki sama lääkitys kun keskustelunne on ollut myönteinen.

        MILLOIN JOSSAIN HUUHAA palstalla on kukaan tarvinnut rekisteröintiä saati moderointia. Palsta on huuhaa jonne saa ja pitää iskeä seinään kyykkypaskaaaa niin paljon kuin koneestaan irti saa !!!!!!!!


      • Tunnen kakerin
        Huuhaakunkkukotko kirjoitti:

        Samppa 1982 on avohoitopotilas kuten sinäkin. Olen keskustellut asiasta Samppa 1982 kanssa ja hän vahvisti, että lääkitys on melkein kohdallaan. Teillä on ilmeisesti liki sama lääkitys kun keskustelunne on ollut myönteinen.

        MILLOIN JOSSAIN HUUHAA palstalla on kukaan tarvinnut rekisteröintiä saati moderointia. Palsta on huuhaa jonne saa ja pitää iskeä seinään kyykkypaskaaaa niin paljon kuin koneestaan irti saa !!!!!!!!

        Haista sinä runkkari vittu!!!!!! Voit käydä kattoo kaverii et onks luuseri va ei


      • TimoA
        Tunnen kakerin kirjoitti:

        Haista sinä runkkari vittu!!!!!! Voit käydä kattoo kaverii et onks luuseri va ei

        Veikkaan et menee tois sijal! Tien kans


      • Huuhaakunkkukotko
        Tunnen kakerin kirjoitti:

        Haista sinä runkkari vittu!!!!!! Voit käydä kattoo kaverii et onks luuseri va ei

        :DDDD

        Älä hermostu. Apteekki aukeaa aamulla kello 9 viimeistään. Muista ottaa resepti mukaan. Tuo lääkkeet Samppallekin.


      • Samppa1982
        Huuhaakunkkukotko kirjoitti:

        :DDDD

        Älä hermostu. Apteekki aukeaa aamulla kello 9 viimeistään. Muista ottaa resepti mukaan. Tuo lääkkeet Samppallekin.

        Ja sul tarvitaa tuplat!!!


      • Apteekin suositus.
        Samppa1982 kirjoitti:

        Ja sul tarvitaa tuplat!!!

        Xanorit ei toimi. Uusikaa.


      • jumppa ja skumppa
        Apteekin suositus. kirjoitti:

        Xanorit ei toimi. Uusikaa.

        On muute kaks tosi mielenkiintoista hahmoo täällä.
        Huamaatteko?
        Samppa ja Jamppa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe