Onanian ilot löytyivät vahingossa

Onanian opettama

Kerran opittu onanian taito ja siihen jonkinasteinen mieltymys säilyy miehellä ehkä läpi elämän. Sen olen itsekin voinut todeta nyt lähes 70-vuotiaana ukkomiehenä, joka on onnellisesti naimisissa mutta harrastaa silloin tällöin vanhaa "käsityöosaamistaan". Kotona sen kummemmin kuin koulussakaan ei lapsuudessani itsetyydytyksestä ja seksiasioista juurikaan puhuttu. Muistan vain, että me pikkupojat tuolloin keskenämme puhuimme siitä, että aikamiesten terskat ovat paljaita, koska he ovat olleet naisten kanssa, ja miesten esinahkat ovat siksi vetäytyneet taaksepäin. Kun kiinnostukseni asiaan oli herännyt, koetin salassa vetää tupessa olevaa tiukkaa esinahkaani ja paljastaa terskaani samanlaiseksi kuin aikamiehillä. Kun irroitin pippelistäni otteeni, esinahka kuitenkin palautui takaisin tuppiasentoon. Tuo liikkuminen kuitenkin tuntui jännältä ja hyvältä. Siksi toistelin hommaa useina päivinä, kunnes erään kerran tapahtui yllätys. Nivusissa ja kiveksissä alkoi tuntua suorastaan suloisia kouristuksia ja sitten kalun päästä alkoi ruiskahdella vaaleaa piimämäistä nestettä. Tajusin ensihämmästykseni jälkeen, mistä oli kysymys. Olin siten oppinut noin kymmenvuotiaana elintäni näpelöidessäni ihan vahingossa onanian ilot. Niinpä säännöllisillä päivittäisillä uintimatkoillani läheisen järven rantapensaikossa uikkarit reisille laskettuina ja polvillani ennen veteen menoa järjestin pippelilleni herkkuhetken esinahkaani taakse vetämällä ja siitä otteen irroittamalla, Tuo toimitus päättyi aina siemennesteen syöksähtelyyn kalustani leppäpuskan ruohikolle. Vedessä sain sitten pestä paikkani säällisen puhtaiksi. Iltaisin uusin nukkumaan mentyäni sängyssä onnenhetkeni. Tapanani nimittäin oli vuoteessa peiton alla vedellä tiukkaa esinahkaani oppimallani menetelmällä hitaasti terskaani paljastaen, jolloin silloin vielä ahdas esinahka palautui itsestään tuppiasentoon ja aiheutti näin liikkuessaan mahtavia tuntemuksia. Toistelin temppua hitaasti ja tasapainoilin siten lähellä siemensyöksyä. Mutta kun en aina malttanut pitää riittävää taukoa vetojen välillä, jarrut usein pettivät ja mahlat purkautuivat pikkupöksyihin. Tunne oli aina silloin kaksijakoinen: yhtäältä salainen nautintoni oli valtavan herkullinen mutta toisaalta sperman housuihin ruiskauttelu jotenkin hävetti. Pöksyt märkinä nukuin usein yöni ja pikkarit tietysti olivat tämän tästä sisäpuolelta vaaleissa läikissä kuin pakanamaan kartta. Siitä ajasta saakka tiedän miltä tummat alushousut sisäpuolelta näyttävät, kun lemmenliemet ovat niihin purkautuneet ja kankaaseen kuivuneet. Näin järjestin miltei joka yö itselleni pakollisen housupyykin seuraavalle uintireissulleni sillä en kovin mielelläni vienyt spermaisia housujani perheen pyykkikoriin. Tovin aikaa uskoin tietämättömyyttäni, että vain minä olin keksinyt edellä kertomani onanointihomman tavallaan naimisen korvikkeeksi. Ja minä olinkin tuosta salaisuudestani hyvän tovin varsin ylpeä. Taisin jopa aivan alussa ajatella, että aikuisena minun ei kannata mennä naimisiinkaan, koska maailman ainoana ihmisenä osaan hankkia sukupuolisen onneni ihan omin päin vain minun tietämälläni salaisella menetelmällä. Sitten jonkin ajan kuluttua asia kuitenkin alkoi selvitä minulle perusteellisemmin ja tilanne rupesi nolottamaan. Aloin myös tuntea suorastaan jonkinlaista epämääräistä syyllisyyttä. Siksi päätinkin lopettaa koko runkkaushomman. Tuota selibaattia kesti onneksi ehkä vain viikon verran ja koko ajan minulla oli kiusallisia tuntemuksia, koin että housuissa oli himon muurahaisia ja mahanpohjassa mahtava orgasmin kaipuu. Lopulta kärsivällisyyteni petti, ja muistan kuinka helpottavalta ja nautinnolliselta masturbointilakon lopettamista seurannut ensimmäinen laukeamiseni muutamien esinahkan taaksevetojen jälkeen tuntui uimarannan lepikossa. Mahlojakin ruiskahtelin mielestäni epätavallisen paljon. Palasin siis entiseen, vähintään kahden runkkauskerran vuorokautiseen rytmiin, joka säilyi todella pitkään, Olen ollut vuosikymmeniä onnellisesti naimisissa ja uskon noista varhaisnuoruuden kokemuksistani olevan minulle ja vaimolleni pelkkää hyötyä. Silloin tällöin harjoitan toki seksilelullani tuota kymmenvuotiaana oppimaani lemmentouhua. Ja on vielä sanottava, että kyllä esinahkakin siitä ajasta on väljentynyt erilaisissa yhdessä ja yksin tehdyissä rakkauden töissäni niin paljon, ettei se itsekseen enää tuppeen palaudu.

0

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        204
        3085
      2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
        Maailman menoa
        239
        1590
      3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
        Ikävä
        92
        1442
      4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
        Ikävä
        88
        1342
      5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
        Ikävä
        46
        1304
      6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
        Maailman menoa
        148
        1206
      7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
        Ikävä
        12
        1168
      8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
        Maailman menoa
        120
        992
      9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
        Ikävä
        89
        912
      10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
        Ikävä
        44
        793
      Aihe