Mitä eroa 4.2. ja 4.4.?
android 4.2. vs 4.4.
7
116
Vastaukset
- No tämän verran.
4.4 miinus 4.2 = 0.2 eroa.
- Onko kyseessä
tuuma vai senttimitta? Ei rahassa olevia senttejä vaan mittayksikössä.
- numero 2
Onko kyseessä kirjoitti:
tuuma vai senttimitta? Ei rahassa olevia senttejä vaan mittayksikössä.
Sitä sinun pitää kysyä aloittajalta.
ei me tiijetä, kysy Kännykät-osastolta ,.
- Tervetuloa, troijake
No mä kyllä tiiän.
Tossa 4.4 versiossa on enemmän tietoturva-aukkoja ja viruksia koska se on isompi:)
Ei ole mitään järkeä päivittää noin tiuhaan. Parantaisivat ensin sen vanhemman alustan toiminta kelpoiseksi ja luotettavaksi.
Eka oli kai 2.2 tai jotain? Tervetuloa, troijake kirjoitti:
No mä kyllä tiiän.
Tossa 4.4 versiossa on enemmän tietoturva-aukkoja ja viruksia koska se on isompi:)
Ei ole mitään järkeä päivittää noin tiuhaan. Parantaisivat ensin sen vanhemman alustan toiminta kelpoiseksi ja luotettavaksi.
Eka oli kai 2.2 tai jotain?niipä 2,2 oli ja jäi kiesin kautta ei saa uusia päivityksiä siihenkään
luin jostakin et galksy miniinkään ei saa uusia päivityksiä
Samsungin politiikka on kai et ei niitä kannata päivittää vaan
ostaa uusi puhelin
- miettijä-
onks tää joku mensan kompakysymys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 49972
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 116588
- 54586
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541