Meidän pojat aloittivat juuri painin ja ajattelin ostaa molemille tossut ja trikoot käytettynä netistä * turha huudella köyhäksi sitä olemme * vaan kuinkas kävikään ei löydy ei.
mihin ne kaikki pieneksi jääneet tossut ja trikoot päätyvät viisaimmat vastatkoot.
paini on varmasti yksi halvimmista harrastuksista mutta näin yh-äidin näkökulmasta olisi kiva saada vinkkejä mistä niitä käytettyjä tossuja ja trikoita saa ? tori piste fi nettimarkkinsat huutonet ja lukuisat painiseuran sivut läpikäyneenä alkaa usko loppumaan halvempien käytettyjen löytämiseksi.
neuvokaa köyhää 3 innokkaan painijaalun varusteiden löytämiseen kiitos.
lasten painitrikoista ja tossuista
köyhä yh.
2
374
Vastaukset 2
- mistä olet.
soita teidän seuran pomolle
- - pekka -
Monessa seurassa niitä käytettyjä kamppeita kiertää seuran sisällä. Etenkin syksyllä kun kausi alkaa, niin ainakin meidän seuran salilla on useampia käytettyjä tossuja odottamassa ottajaansa.
Kannattaa kysäistä sieltä seuran väeltä. Tai laittaa vaikka ilmoitusta seuran ilmoitustaululle tai kysäistä seuran muiden painijoiden vanhemmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598