Rodunjalostus on isänmaallista:
"It has been suggested that Eugenists are anarchists, tearing up the roots of government, blindly striking at civilised institutions, putting a bomb to the foundations of Church, State, and Family. Let it be said here and now in such clear phrase as may be that Eugenics is the antithesis of anarchy. It means order. Eugenics opposes chaos in the interests of the race. It is the most profoundly patriotic proposition ever laid before the people of these United States. Its conception is for the national good."
Eugeniikkaa tarvitaan ihmissuvun rappeutumisen pysähdyttämiseen, näkyy kirjoittaja ajattelevan. Miksipä kunnon kreationisti olisi sitä vastaankaan kun hyväksyi orjuudenkin vielä 1800-luvun puolivälissä.
http://www.gutenberg.org/files/47976/47976-h/47976-h.htm
Rodunjalostus l. eugeniikka
0
212
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493