Hämmästyttävä suhde

Jokke-pappas

http://www.karalahtiskat.blogspot.fi/

"kunniattomat miehet"

Sarjassamme epänormaaleita ilmiöitä tarkastelemme tällä kertaa suomea ja irrationaalista poliisi-poika suhdetta. Helsinkiläinen Jere Karalahti on tunnettu tuomioistaan huumerikollisena sekä toiminnastaan rikosjärjestöjen parissa. Normaalin tyypillistä ihmiselle josta huumeet ottavat vallan ja elämän realiteetit menettävät merkityksen.

Asiasta tekee kuitenkin kummallisen se että samaan hengenvetoon hänen isänsä toimii Helsingin poliisissa ja tutkii muun muassa huumerikollisuutta.
Suomessa poliisilaki sanoo että poliisin on oltava esillä niin ettei siitä poliisin arvo laske jokainen voi summata kuinka epäsymmetrinen "poliisin poika kuritta kasvaa" Karalahti- mainos ja pojan toilailut heikentävät kokonaisvaltaista uskottavuutta poliisiin pienessä suomen maassa.

Lue lisää poliisin pojan kytkennöistä rikosjärjestöihin. Jere Karalahti on huono häviäjä ja urheilijaksi hän on ainoastaan enää kuntosalien liikkuja markkinoiden itseään roskalehdistössä.

http://www.karalahtiskat.blogspot.fi/

6

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniisti sivallettu

Loistava kirjoitus vaikka kaikkihan tiedossa tuo on jo ollut kauan

• oikein esimerkki
    • kuka opetti

"Jääkiekkoilija Jere Karalahden entinen vaimo Susanna Karalahti perii elatusmaksuja ulosottoviraston kautta.
      IS:n tietojen mukaan Susanna Karalahti jätti tiistaiaamuna ulosottovirastolle vaateen elatusmaksuista. Susanna Karalahti perää monen kuukauden maksuja ex-mieheltään, jääkiekkoilija Jere Karalahdelta.

- Ikävää, että joudun hoitamaan asiat tätä kautta, Susanna Karalahti sanoo hiljaisella äänellä.

IS tavoitti Susanna Karalahden puolelta asiaa hoitavan asianajaja Tiina Nysténin, joka kommentoi asiaa.

- Susanna Karalahti perää maksuja viime helmikuusta tähän asti, Nystén sanoi Ilta-Sanomille.

Ilta-Sanomat tavoitti Jere Karalahden eilen jääkiekkoharjoitusten jälkeen. Karalahti oli hyvin vaitonainen ulosottoasian suhteen, mutta ei kieltänyt, etteikö asiasta tiedä.

Marraskuun alussa IS kirjoitti ex-avioparin päässeen sopuun heidän yhteisen lapsensa huoltajuudesta. Samalla Jere Karalahti määrättiin maksamaan elatusapua lapsesta 1.2.2014 alkaen 1 200 euroa kuukaudessa. Karalahti määrättiin myös maksamaan takautuvasti kahdeksalta kuukaudelta maksamatta jääneet elatusmaksut.

Susanna Karalahti vaati tyttärelle 1 300 euroa kuukaudessa ja takautuvasti 1 000 euroa kuukaudessa tammikuusta 2014 alkaen, koska Jere Karalahti ei ollut maksanut elatusapua, kuten pari oli aiemmin sopinut.

Riitaisan eron aikana Susanna Karalahti on pysynyt hiljaa, eikä ole halunnut kommentoida miehensä uutta suhdetta tai riitaisaa eroaan millään tavalla.

- Asianajajamme keskustelevat, emme me, Susanna Karalahti myöntää.

Elämässään eteenpäin katsova Susanna harmittelee sitä, että on tultu tähän pisteeseen.

- Totta, se on surullista. En kuitenkaan halua puida näitä asioita tämän enempää julkisuudessa, Susanna Karalahti sanoo.

Susanna ja Jere Karalahti olivat yhdessä 19 vuotta.

- Olimme yhdessä melkein 20 vuotta, mutta nykyistä Jereä en enää tunne, Susanna Karalahti sanoo.

Jere Karalahti kertoi omista tunteistaan blogissaan kesäkuun alussa.

- Ex-vaimolle kaikista isoin kiitos menneestä. Mä en oo ollu aina läsnä. Oon pelannu vaan lätkää ja juhlinu. Se on melkein yksin joutunu kasvattaa meidän lapsen, hän kirjoitti"

• valkiaa on

Jokkes vaan on oikeassa

• Mötö Töttö

Ja minä olen aina luullut että poliisit on rehtejä ihmisiä joiden jälkikasvutkin on kunniallisia kansalaisia

• Tuollahan tuo

"Poliisin eettiset arvot on puolestaan kirjoitettu poliisivalaan ja poliisin on lakiin perustuva velvollisuus käyttäytyä myös vapaa-ajallaan siten, ettei poliisin arvo siitä laske"

Poliisin vapaa-aikaan luetaan kuuluvaksi lasten tekemisen lisäksi niiden kasvatus,holhous ja huolehtiminen vastuu on kova kaikista ei nimittäin ole vanhemmiksi oli sitten poliisi tai ei

https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/ExternalFiles/Puheenvuoroja_20poliisin_20ammattietiikasta/$file/Puheenvuoroja_20poliisin_20ammattietiikasta.pdf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53