Banhan lähtee....

Jussi

Banhan lähtee tammikuussa Kärppiin jos Nylander lähtee Ruotsiin.On siinä Kärpillä taas mestari jengi kasassa.

11

3128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!3

      JA VITTU, BANHAMI MIHIKÄÄ LÄHDE, kun SaiPa MENEE PLAYOFFEIHIn...

      • Jussi

        Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.


      • SAIPA*
        Jussi kirjoitti:

        Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.

        Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!


      • VIU-line
        SAIPA* kirjoitti:

        Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!

        Juu-u, SaiPa on ihan selkeesti Jypiä parempi..
        HÄVINNY kaikki ottelut tälläkaudella Jyppiä vastaan, ja toistakymmentä pistettä vähemmän taulukossa...
        Noo...Kyl se siitä...kirkastuu vielä SaiPa-faneillekkin..


      • bänhämi
        Jussi kirjoitti:

        Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.

        minä haluaisin kertoa sinulle jussi että sinun aivosi ovat hyvin suurella todennäköisyydellä noin 2-vuotiaan tasolla.


    • P<AOIA

      Kärpät mitään panhamia tarvii...pysykööt siellä Lappeenrannassa vaan!

    • pete

      vitut lahtee mihikää et pöö ime ********
      you fuking buterd "#!"#"¤#"%&&/%&&/ you are idiot !#¤¤%#&¤(&)(/=(?)

      • atomi ja vety

        vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu


      • naapuri
        atomi ja vety kirjoitti:

        vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu

        HEH!!
        Aivan....ja kun sanovat sen tosiaa vielä "vitu"..=)) Toisaalta, ymmärtäähän tuon..ku melkee Venjän sarjassa joutuu pelaamaa(aika lähellä rajaa), ja oon kuullu, et venäläisnaisetkii mainostaa..."Pilu"..Joten, koitetaa vaa ymmärtää näitä "prinssi/prinsessa Armaadoja"...
        Ja muutes...
        SAIPA...."KooKoo:ta ei sitten jätetä", eli mestikseen...
        T:tuntematon sotilas...


    • samppa

      On siinä kun ei yhtä ainutta keskustelua voida viedä loppuun, niin ettei äiteltäis kun pienet kakarat. Ylipäätänsä hölmö homma tehdä tälläsiä keskustelupalstoja missä tietysti jokainen on eri mieltä siitä kuka voittaa ja kuka ei. Ja kaikki muut on ihan syvältä paitsi tietysti se "oma" joukkue. Sovitaan sitten niin, että se Banham on ihan turha ja ettei sitä kukaan tarvii. Sanon nyt kuitenkin oman mielipiteenikin siitä: Se on kuiteskin SM-Liigan pistepörssin ykkösenä tällä hetkellä.

      Mutta onhan se hyvä jos ei muut sitä huoli. Pysyypähän SaiPassa sitten koko kauden.

    • erämies

      sori nyt vaan saipa-fanit mut mä kerron tosi asian et se frank banham tulee 75%varmuudella jokereihin tammi-helmikuussa.matti virmanen ja timo tikkinen sanoivat ja sopivat näin.sorry.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe