Banhan lähtee tammikuussa Kärppiin jos Nylander lähtee Ruotsiin.On siinä Kärpillä taas mestari jengi kasassa.
Banhan lähtee....
11
3202
Vastaukset
- !!3
JA VITTU, BANHAMI MIHIKÄÄ LÄHDE, kun SaiPa MENEE PLAYOFFEIHIn...
- Jussi
Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.
- SAIPA*
Jussi kirjoitti:
Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.
Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!
- VIU-line
SAIPA* kirjoitti:
Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!
Juu-u, SaiPa on ihan selkeesti Jypiä parempi..
HÄVINNY kaikki ottelut tälläkaudella Jyppiä vastaan, ja toistakymmentä pistettä vähemmän taulukossa...
Noo...Kyl se siitä...kirkastuu vielä SaiPa-faneillekkin.. - bänhämi
Jussi kirjoitti:
minä haluaisin kertoa sinulle jussi että sinun aivosi ovat hyvin suurella todennäköisyydellä noin 2-vuotiaan tasolla.
- P<AOIA
Kärpät mitään panhamia tarvii...pysykööt siellä Lappeenrannassa vaan!
- pete
vitut lahtee mihikää et pöö ime ********
you fuking buterd "#!"#"¤#"%&&/%&&/ you are idiot !#¤¤%#&¤(&)(/=(?)- atomi ja vety
vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu
- naapuri
atomi ja vety kirjoitti:
vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu
HEH!!
Aivan....ja kun sanovat sen tosiaa vielä "vitu"..=)) Toisaalta, ymmärtäähän tuon..ku melkee Venjän sarjassa joutuu pelaamaa(aika lähellä rajaa), ja oon kuullu, et venäläisnaisetkii mainostaa..."Pilu"..Joten, koitetaa vaa ymmärtää näitä "prinssi/prinsessa Armaadoja"...
Ja muutes...
SAIPA...."KooKoo:ta ei sitten jätetä", eli mestikseen...
T:tuntematon sotilas...
- samppa
On siinä kun ei yhtä ainutta keskustelua voida viedä loppuun, niin ettei äiteltäis kun pienet kakarat. Ylipäätänsä hölmö homma tehdä tälläsiä keskustelupalstoja missä tietysti jokainen on eri mieltä siitä kuka voittaa ja kuka ei. Ja kaikki muut on ihan syvältä paitsi tietysti se "oma" joukkue. Sovitaan sitten niin, että se Banham on ihan turha ja ettei sitä kukaan tarvii. Sanon nyt kuitenkin oman mielipiteenikin siitä: Se on kuiteskin SM-Liigan pistepörssin ykkösenä tällä hetkellä.
Mutta onhan se hyvä jos ei muut sitä huoli. Pysyypähän SaiPassa sitten koko kauden. - erämies
sori nyt vaan saipa-fanit mut mä kerron tosi asian et se frank banham tulee 75%varmuudella jokereihin tammi-helmikuussa.matti virmanen ja timo tikkinen sanoivat ja sopivat näin.sorry.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2549562Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527732K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1605337Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1544994PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *594690Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1064370Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1544239- 1772102
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.102065Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2941701