Banhan lähtee tammikuussa Kärppiin jos Nylander lähtee Ruotsiin.On siinä Kärpillä taas mestari jengi kasassa.
Banhan lähtee....
11
3151
Vastaukset
- !!3
JA VITTU, BANHAMI MIHIKÄÄ LÄHDE, kun SaiPa MENEE PLAYOFFEIHIn...
- Jussi
Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.
- SAIPA*
Jussi kirjoitti:
Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.
Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!
- VIU-line
SAIPA* kirjoitti:
Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!
Juu-u, SaiPa on ihan selkeesti Jypiä parempi..
HÄVINNY kaikki ottelut tälläkaudella Jyppiä vastaan, ja toistakymmentä pistettä vähemmän taulukossa...
Noo...Kyl se siitä...kirkastuu vielä SaiPa-faneillekkin.. - bänhämi
Jussi kirjoitti:
minä haluaisin kertoa sinulle jussi että sinun aivosi ovat hyvin suurella todennäköisyydellä noin 2-vuotiaan tasolla.
- P<AOIA
Kärpät mitään panhamia tarvii...pysykööt siellä Lappeenrannassa vaan!
- pete
vitut lahtee mihikää et pöö ime ********
you fuking buterd "#!"#"¤#"%&&/%&&/ you are idiot !#¤¤%#&¤(&)(/=(?)- atomi ja vety
vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu
- naapuri
atomi ja vety kirjoitti:
vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu
HEH!!
Aivan....ja kun sanovat sen tosiaa vielä "vitu"..=)) Toisaalta, ymmärtäähän tuon..ku melkee Venjän sarjassa joutuu pelaamaa(aika lähellä rajaa), ja oon kuullu, et venäläisnaisetkii mainostaa..."Pilu"..Joten, koitetaa vaa ymmärtää näitä "prinssi/prinsessa Armaadoja"...
Ja muutes...
SAIPA...."KooKoo:ta ei sitten jätetä", eli mestikseen...
T:tuntematon sotilas...
- samppa
On siinä kun ei yhtä ainutta keskustelua voida viedä loppuun, niin ettei äiteltäis kun pienet kakarat. Ylipäätänsä hölmö homma tehdä tälläsiä keskustelupalstoja missä tietysti jokainen on eri mieltä siitä kuka voittaa ja kuka ei. Ja kaikki muut on ihan syvältä paitsi tietysti se "oma" joukkue. Sovitaan sitten niin, että se Banham on ihan turha ja ettei sitä kukaan tarvii. Sanon nyt kuitenkin oman mielipiteenikin siitä: Se on kuiteskin SM-Liigan pistepörssin ykkösenä tällä hetkellä.
Mutta onhan se hyvä jos ei muut sitä huoli. Pysyypähän SaiPassa sitten koko kauden. - erämies
sori nyt vaan saipa-fanit mut mä kerron tosi asian et se frank banham tulee 75%varmuudella jokereihin tammi-helmikuussa.matti virmanen ja timo tikkinen sanoivat ja sopivat näin.sorry.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977