Banhan lähtee....

Jussi

Banhan lähtee tammikuussa Kärppiin jos Nylander lähtee Ruotsiin.On siinä Kärpillä taas mestari jengi kasassa.

11

3270

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!3

JA VITTU, BANHAMI MIHIKÄÄ LÄHDE, kun SaiPa MENEE PLAYOFFEIHIn...

• Jussi

Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.

• SAIPA*
        Jussi kirjoitti:

Oikeesti Saipan kaltaiset(KELTAISET) rupusakit kuuluisivat mestikseen tai Suomi sarjaan.Ei ole Saipalla sijaa play offeissa.

Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!

• VIU-line
        SAIPA* kirjoitti:

Vitut Saipa mihkään mestikseen kuulu... Ku tuol liigas pelaa paskempia jengei esim.(Pelicans,JYP,Ilves ja kahvara )... Saipa antaa nuorille pelaajille mahdollisuuden ottaa vastuuta.. Mun mielest se ihan vitun hieno homma...!!

Juu-u, SaiPa on ihan selkeesti Jypiä parempi..
        HÄVINNY kaikki ottelut tälläkaudella Jyppiä vastaan, ja toistakymmentä pistettä vähemmän taulukossa...
        Noo...Kyl se siitä...kirkastuu vielä SaiPa-faneillekkin..

• bänhämi
        Jussi kirjoitti:

minä haluaisin kertoa sinulle jussi että sinun aivosi ovat hyvin suurella todennäköisyydellä noin 2-vuotiaan tasolla.

• P<AOIA

Kärpät mitään panhamia tarvii...pysykööt siellä Lappeenrannassa vaan!

• pete

vitut lahtee mihikää et pöö ime ********
      you fuking buterd "#!"#"¤#"%&&/%&&/ you are idiot !#¤¤%#&¤(&)(/=(?)

• atomi ja vety

vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu

• naapuri
        atomi ja vety kirjoitti:

vaik saipa ei osaakkaan pelata lätkää niin ainakin yks asia lappeenrannassa osataan: sanoa vittu

HEH!!
        Aivan....ja kun sanovat sen tosiaa vielä "vitu"..=)) Toisaalta, ymmärtäähän tuon..ku melkee Venjän sarjassa joutuu pelaamaa(aika lähellä rajaa), ja oon kuullu, et venäläisnaisetkii mainostaa..."Pilu"..Joten, koitetaa vaa ymmärtää näitä "prinssi/prinsessa Armaadoja"...
        Ja muutes...
        SAIPA...."KooKoo:ta ei sitten jätetä", eli mestikseen...
        T:tuntematon sotilas...

• samppa

On siinä kun ei yhtä ainutta keskustelua voida viedä loppuun, niin ettei äiteltäis kun pienet kakarat. Ylipäätänsä hölmö homma tehdä tälläsiä keskustelupalstoja missä tietysti jokainen on eri mieltä siitä kuka voittaa ja kuka ei. Ja kaikki muut on ihan syvältä paitsi tietysti se "oma" joukkue. Sovitaan sitten niin, että se Banham on ihan turha ja ettei sitä kukaan tarvii. Sanon nyt kuitenkin oman mielipiteenikin siitä: Se on kuiteskin SM-Liigan pistepörssin ykkösenä tällä hetkellä.

Mutta onhan se hyvä jos ei muut sitä huoli. Pysyypähän SaiPassa sitten koko kauden.

• erämies

sori nyt vaan saipa-fanit mut mä kerron tosi asian et se frank banham tulee 75%varmuudella jokereihin tammi-helmikuussa.matti virmanen ja timo tikkinen sanoivat ja sopivat näin.sorry.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      58
      1029
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      70
      817
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      67
      796
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      750
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      710
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      64
      667
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      652
    8. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      613
    9. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      274
      557
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      500
    Aihe