Kun tutva kertoi epämääräisistä syistä miksi hylkäsi inssini, hän ei päästänyt omaisia kuulemaan syytä edes minun luvallani. Kysyin myöhemmin Trafilta, onko asia näin että omaiset eivät saa tulla kuuntelemaan hylkäyksen perusteluja niin Trafi myönsi Tutvan tehneen virheen. Ei ihme, ettei halunnut omaisten kuulevan syitä inssin hylkäykseen, koska ne olivat niin tuulesta temmattuja että jopa tutvaakin varmaan hävetti keksiä jotain niin uusavutonta. Kai se niin on että jonkin sortin kiintiöt on, mitä saa inssejä läpi päästää. Hyvinkäällä ainakin on niin ammattitaidotonta porukkaa että huhhuh.
Kohta tänne tulee varmaan niitä oman elämänsä Kimi Räikkösiä, jotka hukkuvat ylimielisyyteen ja sanovat että kaikki jotka eivät pääse inssiä ekalla läpi eivät osaa ajaa. Todellisuudessa tutvatkin tekevät virheitä.
Onko kellään kokemuksia vastaavista tapauksista?
Epämääräiset inssit
7
380
Vastaukset
- Omanelämänsäkimiräik
Trafin ohje sanoo selkeästi, että mukana ajokoetilanteessa, mihin siis palautekin kuuluu, saa olla mukana opettaja ja/tai tarvittaessa tulkki. Ei muita. Mistä teitä riittää näitä juttuja keksimään?
- insinääri
Mikä v...n tutva. Oikea termi on tutvo. Tulee lyhenteenä sanoista TUTkinnon VastaanOttaja.
- MutkuMutku
Mussunmussun. Ajoin täydellisesti mutta hylsy tuli. Ei päässyt vanhemmmat puolustamaan kullannuppuaan maailman pahuudelta, ensimmäinenkö vastoinkäyminen elämässä? Mutkumutkumutku.
- rahastusta
Minulla hylättiin likaisen auton ja höyrynpoistonapin tietämättömyyden takia, vatriokylässä. Sillee
- sama rahastusta 700e
Vartiokylässä siis
- Legendalentää
sama rahastusta 700e kirjoitti:
Vartiokylässä siis
No en minäkään vielä tällä kokemuksella höyrynpoistonappia löytäisi, saattaa se johtua siitäkin että sellaista ei ole. Tarkoitat todennäköisesti huurteenpoistoa ja se nyt vaan on tärkeä yksityiskohta...siltikään tutkintoasi ei ole tuohon hylätty vaan valehtelet. Eriasia tietenkin on jos se koppi huurtui ajossa siihen kuntoon että tutvon piti adiaan puuttua.
- Huoh
Tai auton likaisuus on ollut ikkunoissa, jos näkyvyys autosta on syystä tai toisesta estynyt niin auto ei ole liikennekelpoinen. Onko hankalaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484