en oo mikään fani, ainakaan vielä.. mut jos joku jaksais laittaa valvon biisin sanat ois kiva..
valvon -sanat?
2
532
Vastaukset
- norppa
Tässä on valvon -biisin sanat:
"Uneton ja yksinäinen
Ikkunaasi tuijottaa
Salaa taas sun hengitystä kuuntelen
Vaikken saa sua omistaa
Ja sun kannoillasi seuraan
Niin kuin varjo vankiaan
------
Kertosäe:
---------
Mä valvon vierelläsi sun
Ja siihen yöksi unohdun
Sua en päästä milloinkaan
Katoomaan
Mä valvon vierelläsi sun
Ja jälkeen yöni valvotun
Sua seurata taas saan
Minne vaan
Mä vielä valvon
----------
Sä luulet pääseväsi karkuun
Mut se ei vaan mene niin
Sua seuraan minne vaan ja uniis tuun
Saan sut kiin, sut yllätettiin
Mä en aio sua päästää
Vaikket rakkauttani nää
Kertosäe
Yö väistyy
Aurinko jo kääntyy nousuun
Mun täytyy
Suojella sua tähän aamuun
Mä valvon vaikka koko maailman loppuun
Kertosäe- anna<3
KIITOS KU OLIT LAITTANU NOI SANAT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1524606Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja953600Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M183307Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v392890Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2421800Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261455Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2421376Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801324- 751270