Miksi kerrostaloissa ei ole rappukäytävässä semmoista luukkua että siitä johtaisi putki roskikseen, pussin kun heittää luukusta niin se menisi putkea pitkin suoraan ulos roskikseen?
Mä en kestä mennä ulos talvella. Työttömänä on ihanaa katella kun ihmiset raappaa aiuton ikkunoita 30 asteen pakkasessa ja meikä vaan vetää vilttiä korville.
Kaupassa käyn kerran viikossa, ja ostan viikon ruuat kerralla, naapurin kuskaa autolla, maksan hänelle 3 euroa reissusta. Kätevää.
Kaikki muu hoituu sisällä paitsi roskat ja kauppareissu.
Kauheeta talvisin viedä roskia!
Onnellinen työtön
3
168
Vastaukset
- Onnellinen toimihlö
Ai, no minä käyn töissä ja kuljen 3 km:n työmatkat kävellen. Mukavaa, piristävää liikuntaa. Tämän lisäksi teen joskus iltaisin vielä 1½ tunnin iltalenkin. Sen jälkeen nukuttaa hyvin.
Tällalailla me ihmiset olemme erilaisia. :) - autoileva1
Ei työttömillä ole autoa varaa ostaa eikä pitää.
- hhgffr
Onneksi roskakuiluista luovuttiin taloissa. Paljon hommaa talkkareilla (likaiset kuilut) Ja lajittelu on nykyään kanssa. Kyllä se sunkin kropassa alkaa näkyä ylikiloina kun et ollenkaan saa liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388