Mikä Renessä viehättää?

pikkumyy

Ihan uteliaisuudesta haluisin vaan tietää, että mikä Renessä on teidän mielestä niin ihanaa, lähinnä noin ulkonäöllisesti? Olen aika yllättynyt, että ton näkönen tyyppi herättää niin paljon "himoja"..Omasta mielestäni aika perussuomalaisen juntin näkönen (ja ne hampaat ja suu..),joten pikkasen ihmettelen. Arin ja Jacksonin kyllä vois luokitella ihan mukavannäkösiks. Niin ja mitä musiikkiin tulee, niin Antti Tuiskukin kuulostaa sen rinnalla aika omaperäseltä..Mutta joo, onhan sitä aikaa kehittyä..

11

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      mun mielestä ei mikään.

    • Star...

      Minua Renessä ei viehätä mikään, mokoma pizzaface...
      Pitänee odottaa kellonlyömää, jolloin varhaisteinit ovat taas hereillä, ehkäpä sitten saamme mielenkiintoisia vastauksia..?

    • .......

      pissaliisat siitä unelmoi

    • jee jee beibi

      niin tytöt kirkuu ja pyörtyy.Eli tärkeintä on tukka silmillä ja sekasin

      • pikkumyy

        Niin ja piti vielä lisätä, että mitä nyt tv:stä nähny niin tuntuu että juuri renellä noussut se kuuluisa kusi päähän.. Sitä ollaan nyt niin naistenmiestä kun pikkutytöt pyörii ympärillä. Ainiin, ja niin stadilaista. Hohhoijaa. Taitaa luulla itsekin vähän liikoja itsestään.


    • Eve

      No se nyt vain on niin söpöööööö!!!!!!!!!!!!!!OOn 11:v ja tykkään renestä niin paljon..

    • Tiitta

      En ymmärrä minäkään mikä siinä viehättää. Ei ole söpö, ei. Eikä ihana. Tavallisen juntin näköinen! En erityisemmin tykkää yhdestäkään Indx:in jäsenestä, mutta jos joku pitää valita, niin kyllä ottaisin Arin.

      • bunny_boo

        pikkuserkkuni Jenni on 10v. ja hänen mielestä ei ketään noista poppareista ole ihana tai edes vähän ihana..


    • mie86

      Minua Renessä viehättää hänen käytöksensä.. Hän on oikeasti mukava, kunhan häneen tutustuu.
      Ja Rene on myös komea.. Sehän on katsojan silmässä.
      Itse asiassa kaikki Renessä viehättää ainakin minua.

    • huittisista moi!

      se on ehkäpä ihmisestä kiini kenestä tykkää ja kenestä ei. mistäs te tiedätte mimmonen rene on ku siihen tutustuu?ulkonäöltä rene on ihan tavallinen poju, on sitä rumiakin naamoja nähty.saatte olla asiasta mitä mieltä haluatte mut voin vannoa et maailmasa on monta kenen mielestä te ootte niin rumia ja niin tyhmiä yms.ja osaattekos ite laulaa? kannattaa kattoo peiliin ennen ku arvostelee! Jos rene ei osaa laulaa ni miten se pääsi siihen bändiin, mun mielestä siel oli ihan tuomarit paikalla ja karsi huonot pois. ja huom. indx pojat ei oo ammatti laulajia vaan just alottanu, et aina voi parantaa ja kukaan ei ole täydellinen.

    • se on aivan sulonen ja ihana ja osaa tanssii ja laulaa hyvin ja mun mielest sen suu on ihan ok ja hampaat myös et silleen....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe