Olen muutaman vuoden ajan keskustellut uskovien kanssa. Olen kutsunut heidät sisään ja tarjonnut kahvitkin. Nyt heille on selvinnyt että ajattelen hyvin eri tavalla kuin he. He eivät enää edes tervehdi minua kuin aivan väkinäisesti. Tämä on tyypillistä uskovien rakkautta. Olen pelkkä käännytyskohde, en ihminen enkä lähimmäinen. Tätäkö on uskovien rakkaus? Onneksi on muitakin uskovia jotka rakastavat aidosti ja pitävät lähimmäisenään. Nämä ovat usein niitä tälläkin palstalla paljon haukuttuja liberaaleja. Kaikki arvostukseni heille tällä kirjoituksellani.
Uskovien rakkaus??!!
2
77
Vastaukset
- on se rakkautta
Harhaoppista karta - käskee Jeesus!
Mutta tämä ei tarkoita sitä, että sinulle ei evankeliumia julisteta. Ja kertomasi mukaan uskovat julistaa sinulle evankeliumia - ja se on sitä rakkautta mitä nyt eniten tarvitset. Tietenkin uskovat auttaa sinua hädässä ja tarpeessa - sekin on sitä rakkautta.Paavali käskee; harhaoppista karta; ei sentään Jeesus. Mutta Jeesus oli sitä mieltä, että uskovat tunnetaan "keskinäisestä rakkaudesta", ainakin ne opetuslapset. Mutta aika riitaista porukkaa ovat keskenään, kuten täälläkin on nähty, ja siitä kuinka palon ero lahkoja on perustettu.
Mutta tosi on, että uskovat ovat monesti omissa porukoissaan, joihin ei suvaita edes muita uskovia, joten aika hankalasti he suhtautuvat ihmisen, joka ei näytä edes kääntyvän uskoon. He ovat sitten ilmaa. Tavallinen kristitty kirkon jäsen toki suhtautuu ihmisiin positiivisesti. ehkä juuri liberaalina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437