Moni pappi on matkalla kadotukseen

Ilmestys-kirja

On ikävää katsella kiirkon tilaa näinä aikoina.

14

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se ikävä, juu. Moni pappi ja muu ihminen on matkalla kadotukseen. Raamatun mukaan vain harva pelastuu: olisiko papit se pieni joukko edes teoriassa, ja muut menisivät kadotukseen?

      • Paavo Pottuloora

        Kukaan ei pelastu tai jää pelastumatta sen takia, että on pappi. Pelastuksen ratkaisee vain ja ainoastaan henkilökohtainen suhde Jeesukseen Kristukseen.


    • =!=

      Mitäs ajattelit tehä asialle? Ainahan sitä voi osotella ongelmia, mut oisko ratkasuita kans? Pakko vaan valittaa palstalla?

    • totta 1

      Kysyjä on mielestäni ihan oikeassa kirkkojen tilasta Euroopan alueella mutta ei maailman laajuisesti ajateltuna. Tarkoitat varmaan maallistumista jota esiintyy lisääntyvässä määrin joka osaltaan vie kirkkojen uskottavuutta uskon uskottavuudessa.
      Tilaa mitä tulee erityisesti tarkkailla ja päivittää on se oma tila. Kysymyksessä on vain oma tila ja tavoite kun se on kunnossa silloin kristittyjen tavoite on lähempänä yhteisöjä joka voisi olla (usko,toivo ja rakkaus).

    • kummastuttaa

      Onko aloittaja tuomioita julistavana matkalla mihin ? Taitaa olla tyypillinen konsu tai hellari joka vaan haluaa lyödä toisia saadakseen jotain itselleen - niin mitä ?

      • ihan normi juttu

        Mikä aloituksessa ei pidä paikkaansa?
        Liberaalit ette kestä kuulla totuutta koska te valheellisesti opetatte, että kaikki pelastuvat.


      • ristin tie
        ihan normi juttu kirjoitti:

        Mikä aloituksessa ei pidä paikkaansa?
        Liberaalit ette kestä kuulla totuutta koska te valheellisesti opetatte, että kaikki pelastuvat.

        Jeesus pelastaa.
        Jeesus pelastaa ainakin homot, yhteiskuntamme syrjityt.


      • älä valehtele
        ristin tie kirjoitti:

        Jeesus pelastaa.
        Jeesus pelastaa ainakin homot, yhteiskuntamme syrjityt.

        Miten homoja syrjintään?


      • ristin tie
        älä valehtele kirjoitti:

        Miten homoja syrjintään?

        Jeesuksen rakkaus pelastaa sinutkin.


      • helppo mollata
        ihan normi juttu kirjoitti:

        Mikä aloituksessa ei pidä paikkaansa?
        Liberaalit ette kestä kuulla totuutta koska te valheellisesti opetatte, että kaikki pelastuvat.

        Aloituksessa ei pidä paikkaansa mikään. Ensinnäkään ihmisen osa ei ole arvioida toisen ihmisen kodotusasiaa. Sama asia on toisen kirkon tilaa. Vai arvosteletko ja vertaat kaikkia kirkkoja ja uskoja. Jos arvostelet, niin mitä mieltä olet esim. Israelin valtauskonnosta, juutalaisesta uskosta tai vaikkapa kotoisesta helluntaiuskosta.


      • älä valehtele!
        ristin tie kirjoitti:

        Jeesuksen rakkaus pelastaa sinutkin.

        Vastaa kysymykseen!


      • arviota pyynnöstä
        helppo mollata kirjoitti:

        Aloituksessa ei pidä paikkaansa mikään. Ensinnäkään ihmisen osa ei ole arvioida toisen ihmisen kodotusasiaa. Sama asia on toisen kirkon tilaa. Vai arvosteletko ja vertaat kaikkia kirkkoja ja uskoja. Jos arvostelet, niin mitä mieltä olet esim. Israelin valtauskonnosta, juutalaisesta uskosta tai vaikkapa kotoisesta helluntaiuskosta.

        Israelin valtauskonto on tänä päivänä sekularismi valitettavasti. Juutalaiset eivät vielä tiedä, että Messias on jo tullut. Lopun aikoina tulevat tuntemaan Jeesuksen. Jeesuksen omat hellarit ovat menossa samaan taivaaseen kuin muutkin Hänen omansa. Hyvää opetusta heillä.


      • ristin tie
        älä valehtele! kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen!

        etkö usko pelastukseen?
        Jeesus pelastaa homot.
        Jeesus pelastaa sinutkin!


      • älä valehtele!
        ristin tie kirjoitti:

        etkö usko pelastukseen?
        Jeesus pelastaa homot.
        Jeesus pelastaa sinutkin!

        Vastaa kysymykseen!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe