Kellobaari kutsuu!

moikka!

Hei tulkaa sinne! Keravan asemalla! Tarjoan oluet jos tunnistatte :DDD Pikaoluet :DDD

22

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lienee helppoa. Siinä nurkassa telkkarin alla on aina vakiporukka, eikä talvisaikaan paljon muita olekaan, kun terde ei ole auki. Vai pitäisikö vilkaista ovesta vasemmalle olevien peliautomaattien luo?

• mees nukkuu

ei äitis päästä sua enää ulos.

• pieni on maailma

Valomerkki tuli. Telkkarin alla olen melkein. Tos vessan ovessa on mustat kengät ja toisessa ovessa korkkarit.

• pamputtaja.

sullakin korkkarit? Muista käyttää naisten veskiä.

• moikka.

Nyt yanossa. Bilettämään pojat ja tytöt. Vituttaa taksimatka minkkitielle. Kuka heittäis..
      Jos tumnistatte, niin firma tarjoo oluen. Menee edustuskuluohon

• Ai, hauskaa muka?

Ei oo tapana tuntee baari densoja. Eläkää omaa huuruista elämää.

• yanos jytisee

Viimeksi kävin kuukaus sitten. En ole baaridenso..hih.. Tunnen itseni vanhaksi täällä. Teinei täys ja ulkona on tappelu. Laardi on keskouusimaa miehiä. Hyvä miin

• en ole tyhmä

Jumalauta että on hyviä pierettimiä baari täys. Kylmikselle terkut. S24 paras trolli ja hyvä tyyppi. Tykkään.

• kiitti kamut.

Oho... laatoitin alavessan.. Noh vaimo huomattavasti pahemmassa kunnossa...

• hauskaa oli.

...kanuuna.. Ei hätää. Sillä se lähtee, millä se on tullutkin. Huomenna vaan koivukylään töihin... iiks!

Vai että Laardi tuntee näin hyvin keskiuusimaan :D Hyvin tietää kellobaarin vakkaripöydätkin. Siinä en istunut, vaan viereisessä pöydässä. Oletko kenties Keravalainen??? Olitko muuten siinä baarissa eilen?? iiks..

• vanha densa tuntee.

LAARDI ON JOKU KORSOLAINEN KÖYHÄLISTÖLÄHIÖN KASVATTI. KESTI KAUAN ENNENKU ÄLY KEHITTY NIIN PALJO ETTÄ HYPPÄS JUNAAN.
        VAI OLIKO SE NIIN ETTÄ TEKI SYRJÄHYPYN JA LÄKS JONKUN NETTIRAKKAUDEN PERÄÄN JA HYLKÄS PERHEENSÄ KUIN KESÄKISSAN.

• No ei kellobaari edusta koko Keski-uusimaata. Siinä vain on tullut joskus pistäydyttyä kun junaa vaihtaa. Olen minä joskus siitä kurvaillut Iso-Hollon patsaan sivuitse keskustaan päin, joten onhan se Kerava melkein hanskassa. Ja olihan siellä aikoinaan Itä-Uudenmaan sotilaspiirikin. Tuttu paikka.

• vanha densa tuntee. kirjoitti:

LAARDI ON JOKU KORSOLAINEN KÖYHÄLISTÖLÄHIÖN KASVATTI. KESTI KAUAN ENNENKU ÄLY KEHITTY NIIN PALJO ETTÄ HYPPÄS JUNAAN.
        VAI OLIKO SE NIIN ETTÄ TEKI SYRJÄHYPYN JA LÄKS JONKUN NETTIRAKKAUDEN PERÄÄN JA HYLKÄS PERHEENSÄ KUIN KESÄKISSAN.

Nyt voit sitten määritellä tarkemmin korsolaisen köyhälistölähiön, mutta varo sanojasi, ne ovat korsolaiset aika tarkkoja siitä.

Oikeastaan ainoa älykäs teko oli, kun jätin Helsingin kaupungin aikoinaan.

• Onko kaluunoita?
        LaardiBee kirjoitti:

No ei kellobaari edusta koko Keski-uusimaata. Siinä vain on tullut joskus pistäydyttyä kun junaa vaihtaa. Olen minä joskus siitä kurvaillut Iso-Hollon patsaan sivuitse keskustaan päin, joten onhan se Kerava melkein hanskassa. Ja olihan siellä aikoinaan Itä-Uudenmaan sotilaspiirikin. Tuttu paikka.

Ook Sää joku kapiainen?

• ön viröläisii
        LaardiBee kirjoitti:

Nyt voit sitten määritellä tarkemmin korsolaisen köyhälistölähiön, mutta varo sanojasi, ne ovat korsolaiset aika tarkkoja siitä.

Minulla taas älykäs teko oli jättää Salon kaupunki taakseni. 90 luvulla kaupungilla meni lujaa Nokian takia, mutta nyt on vähän niinkuin Suomen Detroit.

Täällä pk-seudulla on aina remontoitavaa ja hyvällä ammattitaidolla ja huolellisuudella saa aina töitä. Päivääkään en ole työttömänä tarvinnut olla :D Paljonhan noita virolaisia on, mutta onneksi painottuvat enemmän linjasaneerauksiin ja uudispuolelle.

ps.öökkösjuttu ei ole minun lanseeraama :D

• Korso, sairas lähiö.
        LaardiBee kirjoitti:

Mitä! Milloin korsosta on tullut joku westendi? Kyl se kai joskus on ollut omakoti yhteisö, joskus. Mutta Vantaan kaupungin kaatopaikka slummeineen jo hyvän aikaa. Alkuintiaanit luopuneet mestasta heti kun alkoi sosiaalinen asuttaminen. Siinä on yksi p a s k a n hailee kuinka tarkkoja "korsolaiset" ovat, junantuomia slummisteja.

• Korso on ok
        Korso, sairas lähiö. kirjoitti:

Mitä! Milloin korsosta on tullut joku westendi? Kyl se kai joskus on ollut omakoti yhteisö, joskus. Mutta Vantaan kaupungin kaatopaikka slummeineen jo hyvän aikaa. Alkuintiaanit luopuneet mestasta heti kun alkoi sosiaalinen asuttaminen. Siinä on yksi p a s k a n hailee kuinka tarkkoja "korsolaiset" ovat, junantuomia slummisteja.

Käyppäs katsastamassa Kontulan lähiö aamu yhdeksältä.. Tai kontulan liideli perjantai kuuden aikaan. Kontulan alko varmaan suomen ainoita alkoja, jossa vartija päivystys aina auki ollessa.

• Korso on ok kirjoitti:

Käyppäs katsastamassa Kontulan lähiö aamu yhdeksältä.. Tai kontulan liideli perjantai kuuden aikaan. Kontulan alko varmaan suomen ainoita alkoja, jossa vartija päivystys aina auki ollessa.

Yleensä mielipide on sitä varmempi, mitä vähemmän tietää. Itse olen asunut aikoinaan kolmessa eri paikassa Korsossa noin 15 vuotta. Kyllä siinä jo olisi kaatopaikatkin havaittu, mikäli sellaisia siellä olisi.

• Onko kaluunoita? kirjoitti:

Ook Sää joku kapiainen?

Itä-Uudenmaan sotilaspiirissä on joskus joutunut käymään ihan varusmiesasioissa. En ole joku kapiainen.

• kanuuna helpottaa .)

Ei nettirakkauksia saa parjata. Löysin nykyisen vaimoni deitti.netistä v99.
      Ollaankohan me joskus juteltu ylex boxixxa? Nuo jutut ovat jotenkin tuttuja..

Hyrylän lakkautetun varuskunnan metsät ovat hyviä koiranulkoilutusalueita.
      Ethän sattuisi tietämään missä siellä on betonikorsu? Olen etsinyt sitä ja tiedän että siellä semmoinen on. Se on yksi yhden multigeokätkön välietappi. Olisin vain käynyt kuvaamassa sen :D

Ei se Korso mikään huono paikka ole. Hyvät yhteydet stadiin ja autolla hurauttaa töihin hetkessä. K-supermarketissa hyva valikoima ja hyvät kasslerpihvit lihatiskillä. Perjantaina ulkona myytiin paistettuja muikkuja. ja olivat niin maukkaita valkosipulileivän kera.

• Betonikorsu ei tullut vastaan, vaikka niissä metsissä kovasti oltiinkin.

Korso ei ole koskaan ollut huono paikka.

Eikä noista parjaajista kannata välittää. Kun on paha olla, niin sitten on.......

• Anonyymi

Kellobaari the end. Korsolaiset voi mennä suolle tumputtamaan. Iiihahaa. Tai skruudaan laardia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe