Kuka myi maata ryssille

Maanpuollustaja

asevarkikon virestä ,nimet julkisuuteen niin saaraan käyrä vähä neuvottelemas..

28

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukekaa perkele
    • Oikea Reserviläinen

      Mikko Savola muka meitä reserviläisiä ajattelee. Joka ei ikinä Mikko Pesälän saappaita kanna. Mutta ne niemisveitiset res.läiset vaan meirän Mikkoo työntää.

      Joo Meirän Mikkoo oli valtuuston puh johtaja kun kauppaa tehtiin.

      Vaikka sai oikiaakin tietoa ei Johdettua kauppaa peruttu.
      Se sama eliitti joka nyt hankkii Pandaa, ostaa 24 euroa ratapenkkaa jolle ei voi rakentaa. Se sama porukka oli Johtamassa maakauppaa onnelliseen Airiston Helmeen.

      Ei käytetty etuosto-oikeutta, ei silloinkaan kun olis ollut etua kuntalaisille.

      Mikolle olen sanonut tästä varikon lähellä olevasta suurista "sähköjännitteistä" mitä siellä sisällä tapahtuu, ei mitään huolta ole ollut . Nyt pressakin jo Ähtärin hölmölään kiinnittää huomiota ei auta kuntarannan pystit.

    • s ergei

      Luuleeko joku oikeasti, ettei mahdollisen sotilaallisen konfliktin aikana venäläisten ostamia alueta "kansallisteta", mikäli niitä käytettäisiin vihollisen sotilaalliseen tai tiedustelutoimintaan?
      Entäpä, mikäli ostaja olisi ollut ruotsalainen, virolainen tai amerikkalainen taho. Olisiko noussut yhtä suurta älämölöä?

      • N iin

        Seuraava sota on hiljainen, ei aseita. Ihmiset ja tietoliikenne hiljennetään.


      • laput silmillä

        no niin varmasti, MUTTA "joku" saattaa käyttää ko. alueita jo ennen kriisiä tiedusteluun ja muunlaisen tiedon keräämiseen. tiedä vaikka olis webbikamerat ja moskaovassa niitä juuuri nytkin "joku" tsiikaa..?


    • Täti moonika

      Aina vaan nousee mitä hurjimpia asioita Ähtäristä.Varikon ympäristön maakaupat ällistyttää ja huolestuttaa.Nyt saisi viranomaiset kertoa oman kantansa tähän iltalehden uutiseen.Alkaa tosissaan pelottaa kuntalaisia tällaiset vedot.

      • Osaamatonta !!!

    • Res UPS MIES

      Ähtärin eliitti myy kaikki ymmärtämättä, että olis voinut käyttää etuosto-oikeuttaan.
      Mutta käytetään etuosto-oikeutta kun kyse on kuntalaisille laajemmasta palvelusta. Se estetään, liekkö valtuustossa joku Neste Oil kytkös. Näin voisi tulkita niin älytöntä on tuo päätösten viisaus.

      Kyllä se Savola on ollut valtuuston puheenjohtaja, mutta missä käytännön osaaminen maanpuollustuksesta. Aliupseerilla ei ole välttämättä laajempaa osaamista johtajuudesta, saatikka ymmärrystä maaneduista.

      • M.Osuri

        Eipä sitä oo aina upseereillakaa, sitä osaamista tai ymmärrystä. ;)


      • Loisia

        Joo, mutta ei tarvitse pullistella jämien kanssa PV-porukan kanssa.
        Mikolla ja sen kokoomuksen fanittajilla ( jotka on vaalityömme sotkeneetkin) on tapana kuvien kauttaosoittaa osaamisensa. Kuten nyt minulle tuli ymmärrys, että Mikko on ollut koko ajan KH kokouksissa kun oli puheenjohtajistoakin ja valtuustossa.
        Se siitä maanpuollustuksesta_etu-ostooikeutta olisi pitänyt käyttää Venäjän kanssa maakaupoissa. Eikä kun pitäjään tulis muuten piffiravintola.. Voi voi voi... Omaa etua ja ahnetta asennetta..mulle mulle mulle sanoo kokoomuslainenkin.


    • NIMIÄ ESIIN

      KUKA ON TÄMÄ MAATA MYYNYT PIENYRITTÄJÄ?? EI VOI OLLA KOVINKAAN HANKALASTI SELVITETTÄVÄ ASIA!

      • Kummeliin näyttelee

        Ota itse selvää, älä' täällä kysele. Jokainen sen tieää kuka myy

        Mikko leikkii maanpuollustajaa nappiherran kanssa kuvissa, oli valtuuston puh johtaja kun kauppaa tuotiin hallitukselle oli kokouksissa mukana, jos osasi lukea saatikka ymmärtää mitä ne merkitsee...


    • Arkistosta löytyy

      Kysy kaupungin hallituksen jäseniltä....... He tietävät julkiset kaupat.....

      • Vehun seriffi

        Pienyrittäjä on konkassa ja kaupat tapahtunee n.6-7 vuotta sitten.


      • pieru-erkki

        no vehullaki on se iso huvila, hilijaasti oli kesällä kun kävin melekee laiturin päässä!


    • Hallelujaah

      Kuka möi?

    • Anonyymi

      Olisit maksanut enemmän, niin olisivat myyneet sinulle, ai niin, eihän sinulla ole rahaa!

      • Anonyymi

        En tiennyt että on myytävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt että on myytävänä.

        Minä myin. Kyllä nyt kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt että on myytävänä.

        Minä myin. Kyllä nyt kelpaa


    • Anonyymi

      Täälä mesotaan suurta tietäjää mutta ei se kauppojen tekoaikaan melua kuulunut.

      Jos teillä on maapala ja toinen tarjoaa siitä 1000 ekua ja toinen 10000 niin kummallekko myyt?

      Kaikki täälä huutavat haluais, että omistajan pitää ottaa se 1000 € ja sanoa, että 9000 ei ole tarvetta.

      Jos jättää yhden hävittäjän ostamatta niin mania riittä vuosikymmeneksi ostaa valtiolle kaikki tärkeät maapalat. Ei se metsänpohja niin kallista ole, kun puusto on muutettu rahaksi.

      Sitäpaitsi noi hävittäjät täysin turhia sotakoneita nykyään. Ne ammutaan alas alta aikayksikön hyökkääjän toimesta. Korkeintaan niillä pääsee Haaviston Pekka pakoon Tukholmaan mosmaikun kanssa, jos heti lähtee.

    • Anonyymi

      Toivottavasti nämä Ähtärin maakaupatkin selvitetään!

      • Anonyymi

        Tuossahan niitä on sikosuon ympärillä.
        Mulialla, Saarijärvellä....Ähtärissä...
        On piikkilankaa, on puomia on jos jotain härpäkettä


    • Anonyymi

      Jos myyt hämäräheikeille tehdäksesi voittoa, niin rikot kansalaisvelvollisuutta. Jos et saa tarpeeksi hyvää hintaa rehdeiltä ostajilta, niin älä myy.

    • Anonyymi

      Vai asevarikon vierestä myivät.

      • Anonyymi

        Oikea nimi on kyllä asevarikko 7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea nimi on kyllä asevarikko 7.

        Oli joskus 1900 luvun lopussa.


    • Anonyymi

      Tilaston mukaan Ähtäristä ei ole myyty Tilaa, Tonttia, eikä rakennusta venäläisille. Naapurikunnista kyllä on myyty!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe