Riihikalliossa melko villiä pysäköintiä , taloyhtiöt rajoittaa pysäköintiä ja kadunvarret täynnä autoja vaikka pysäköintikieltomerkit muuta käskisivät tekemäänkin.
Kauriintie hyvänä esimerkkinä Metsontiestä puhumattakaan , alueella lapsiperheitä teiden valaistus mitä nyt sattuu olemaan ja lumityötkin mahdotonta suorittaa näiden
"järjenjättiläisten" autojen takia.
Riskialtista ja kukaan ei taida kunnasta "epämukavaan" asiaan takertua kunnes jotain oikeasti tapahtuu , estää kohta pelastuslaitoksenkin ajoneuvojen liikkumisen.
Riihikallio ja autojen pysäköinti.
2
169
Vastaukset
- patehater
Mitäpä itse tekisit, miksi ja miten ? Mihin se johtaisi ?
Itseäni nyppii kovasti, kun teen sähkötöitä eri kohteissa, eikä parkkiksia ole.
Talojen pihoissa yksityinen valvonta jne.
Pomon kanssa sovittiin, että laitetaan joka laskuun 20e lisää "parkkisakkoa", jos yksityinen valvonta pihassa, eikä huolto-autolle omaa tilaa.
Etelään on pakattu liikaa ihmisiä, kun ei tänne enää autotkaan mahdu.- kivilandia
Huoltoajon ymmärtää mutta nämä niitä asukkaita jotka keskenänsä sopineet pysäköinninrajoittamisesta ja omat autot sitten teiden tukkona.
Omistusasumisesta vielä lisäksi kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812