Keskinen tyri taas kaiken

huvittunut

Eukko lähti ja virma konkurssissa, alkaako ryyppäämään. Toivottavasti kaatuu ja Alavus menee mukana.

21

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eetupelle

      Ei virma oo konkassa!

    • tyyperää

      Keskisen kestokarehtia taas asialla( hanki elämä)

      • andy-mc

        keskinen on kaikkien junttien keisari...mutta kyllähän omilla aivoilla vielä ajattelevat ihmiset sen käsittää ettei sillä herralla ole mitään tekemistä kyläkaupan rahojen kanssa? kyllä siellä on varainhoitaja. olis se aikaa jo putsattu,mies on sekaisin ku seinäkello...pillerikännissä sillon kun ei vedä viinaa..kyllä se akka enne syksyä lopullisesti pienen myrskyn kans katoo jos ny yleensä pääsee tänne? pian se v-mies tunnustaa olevansa suklaa miehiä


    • jepjepjepjajep

      Eikö mitenkään kellot soi? Eipä kai, kun on taas hyväuskoisen hölömöä kansaa asialla... Keskiseltä tulossa taas uusi realityshow, jossa keskitytään Vesan, Janen ja Marian perhe-elämään = Jane hukassa = hyvä mainos tulevalle ohjelmalle!

      • haha hahah

        Junttien suurin vapaajanvieti siskon poraamisen jälkeen.


    • 7+12

      Antaa kansan meuhtoa Vesa saa pirun suuren mainosmäärän näillä uutisillaan.

      Maksais varmasti monta kiloeuroa maksaa nämä mainokset lehtien sivuille.

      Hyvää jatkoa vain Vesalle, taloudes myös.

      • ainoastaan ainoastaa

        Kyllä ainoastaan Etelä-Pohjanmaalla on niin vitun tyhmää sakkia, että pitävät tätä ääliötä "mahtimiehenä". Juntit käy maataloustuilla saaduilla rahoilla vähän tuurissa, nooh siihen tulee kohta loppu.


      • naatsaonia
        ainoastaan ainoastaa kirjoitti:

        Kyllä ainoastaan Etelä-Pohjanmaalla on niin vitun tyhmää sakkia, että pitävät tätä ääliötä "mahtimiehenä". Juntit käy maataloustuilla saaduilla rahoilla vähän tuurissa, nooh siihen tulee kohta loppu.

        Montakos ainoastaan oot työllistäny KESKINEN ON kumminkin muutaman sataa Tairat olla kaikkien ääliöören äiti ainoastaan ainoastaan


      • joku roti sentähä
        naatsaonia kirjoitti:

        Montakos ainoastaan oot työllistäny KESKINEN ON kumminkin muutaman sataa Tairat olla kaikkien ääliöören äiti ainoastaan ainoastaan

        Töysässä en työskentelisi vaikka saatana itse Bill Gates maksaisi siitä miljardin.


      • höpsis
        joku roti sentähä kirjoitti:

        Töysässä en työskentelisi vaikka saatana itse Bill Gates maksaisi siitä miljardin.

        No saathan sinä sossusta helepommin kalja ja tupakkki rahaa


      • trollimagneetti
        naatsaonia kirjoitti:

        Montakos ainoastaan oot työllistäny KESKINEN ON kumminkin muutaman sataa Tairat olla kaikkien ääliöören äiti ainoastaan ainoastaan

        taas tää sama "työllistäjäpelle" iski :D

        jokaisessa keskispelleä käsittelevässä avuksessa tää pelle pistää aina tän saman
        kommentin :D

        taitaa olla itse keskinen :D


      • rollari

        Montako sosssutätiä trollimangneeti työllistää


      • pampam
        trollimagneetti kirjoitti:

        taas tää sama "työllistäjäpelle" iski :D

        jokaisessa keskispelleä käsittelevässä avuksessa tää pelle pistää aina tän saman
        kommentin :D

        taitaa olla itse keskinen :D

        ei se v-mies kyllä ite tänne pysty kirjoittaa on ni sekasin punaviinistä ja pameista..no jos se ny sattuu saada sen transsun ja jonkun mummun sieltä suomeen ni kai se hetken o selevästä..se vanhempi transsu voi porata sitä tarjoushaukkaa perärööriin? sitte ku se ootteko huomannu ettei niistä lapsista hirveesti puhu muuta ku v-mies..voi voi


      • aatteleppa
        naatsaonia kirjoitti:

        Montakos ainoastaan oot työllistäny KESKINEN ON kumminkin muutaman sataa Tairat olla kaikkien ääliöören äiti ainoastaan ainoastaan

        Mutta kuinka paljon SE työlistäs enemmän ympärys kunnissa jos ei ols koko keskistä ollenkaan. Se luku olisi isompi kuin mitä keskinen nyt työllistää.


      • itäraja
        aatteleppa kirjoitti:

        Mutta kuinka paljon SE työlistäs enemmän ympärys kunnissa jos ei ols koko keskistä ollenkaan. Se luku olisi isompi kuin mitä keskinen nyt työllistää.

        Montako ihimistä lähtis jostakin itärajalta Mäyryn osuuskauppahan aatteleppa ite


      • Haist
        ainoastaan ainoastaa kirjoitti:

        Kyllä ainoastaan Etelä-Pohjanmaalla on niin vitun tyhmää sakkia, että pitävät tätä ääliötä "mahtimiehenä". Juntit käy maataloustuilla saaduilla rahoilla vähän tuurissa, nooh siihen tulee kohta loppu.

        Paskan marjat.
        Suomen tyhmimmät sekä kusipäisimmät asukkaat asuvat takapajuisella Oulun seudulla, Keski-Suomessa sekä Pirkanmaalla.


      • vorosti
        trollimagneetti kirjoitti:

        taas tää sama "työllistäjäpelle" iski :D

        jokaisessa keskispelleä käsittelevässä avuksessa tää pelle pistää aina tän saman
        kommentin :D

        taitaa olla itse keskinen :D

        Tämä Keskisen karehtia on tainnu saara lopputilin varaastamisen takia kun monella sivulla mollaa tätä yrittäjää


    • Akka hukas:.?????

      .

      Akka voikin olla hukas mutta kassa on kamreerilla

      .

    • jepjepjepjajep
      • alkoi sit juomaha

        Juntti mikä juntti.


    • jane ja tarzan

      Keskinen on hyvä. Hyvä Keskinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe