Aito avioliitto

Aito avioliitto

Aito avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.


http://www.aitoavioliitto.fi/


Kari Mäkisen erottava


Kari Mäkinen on niin selvästi ilmoittanut että hänen esille tuoma kanta on kirkon kanta. Näin ollen kirkon ylin johto on liian selvästi Raamatun vastaista mieltä mm avioliittolaista, että Mäkisen on erottava. Hän saa aikaan vielä enemmän pahaa


http://www.adressit.com/kari_makisen_erottava

Vetoomus evlut kirkon tunnustuksen ja yhtenäisyyden puolesta


Suomen eduskunta äänesti perjantaina 28.11.2014 avioliittolain muutosesityksestä. Esityksen mukaisesti avioliitto olisi mahdollista myös samaa sukupuolta oleville kumppaneille. Lakimuutos ei puutu Suomen...

http://www.adressit.com/vetoomus_evlut_kirkon_tunnustuksen_ja_yhtenaisyyden_puolesta

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lutkuarto

      Ironista miten Artoa niin kiinnostaa Suomalainen avioliitto... yksikään suomalainen nainen kun ei suostu Arton kanssa alttarille marssimaan :D

      No, Lutkusäätiön miestenilloissa Artokin saa lohtua :D

      • totuusvoittaaaina

        Ei paavikaan salli homoliittoja vaikka ei voi mennä edes naimisiin.


      • rfvuhb
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ei paavikaan salli homoliittoja vaikka ei voi mennä edes naimisiin.

        No voi sitä paavi raukkaa... sulkivat se Hollannissa olevan poika koulunkin joka oli papiston ilotalona. Kyllä elämä on rankkaa... Mutta jos se homoliitto homolaiset sais ottaa lapsia koulutettavaksi niin... no sekin olis tietysti rikos.


    • vanha ja vakaa

      mitä se kenellekkään kuuluu kenen kanssa naimisiin menee ja saa lapsia,
      Se on heidän asiansa.
      Homot ja lesbot ovat ihan kelpo kansalaisia, älykkäitä ja rauhaa rakastavia. Mutta entäs uskovaiset?

      • Kyllä se vaan kuuluu. Nyt ei venäjältä saa adoptoida esim. Pietarin katulapsia Suomeen, kun meillä hyväksyttiin tämä hirvittävä laki. Se on pois siltä katulapselta ja siltä Suomalaisperheeltä joka on odottanut adoptio lasta.


      • Huoli sekin
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Kyllä se vaan kuuluu. Nyt ei venäjältä saa adoptoida esim. Pietarin katulapsia Suomeen, kun meillä hyväksyttiin tämä hirvittävä laki. Se on pois siltä katulapselta ja siltä Suomalaisperheeltä joka on odottanut adoptio lasta.

        Onko sinusta todellakin järkevää sallia venäläisten leviävän ympäri Suomen? On jo tarpeeksi nähty ja kuultu mitä propagandaa lapsienkin kohtelusta on saatu aikaan. Suomessa on heikäläisten median mukaan kymmeniätuhansia venäläislapsia huostaanotettuna väkipakolla. Heistähän saat itsellesi kasvatin jos haluat nimenomaan venäläisen lapsen.


      • vanha ja vakaa
        Huoli sekin kirjoitti:

        Onko sinusta todellakin järkevää sallia venäläisten leviävän ympäri Suomen? On jo tarpeeksi nähty ja kuultu mitä propagandaa lapsienkin kohtelusta on saatu aikaan. Suomessa on heikäläisten median mukaan kymmeniätuhansia venäläislapsia huostaanotettuna väkipakolla. Heistähän saat itsellesi kasvatin jos haluat nimenomaan venäläisen lapsen.

        mielummin venäläisiä kuin muslimeita.


      • valhe paljastu aina
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Kyllä se vaan kuuluu. Nyt ei venäjältä saa adoptoida esim. Pietarin katulapsia Suomeen, kun meillä hyväksyttiin tämä hirvittävä laki. Se on pois siltä katulapselta ja siltä Suomalaisperheeltä joka on odottanut adoptio lasta.

        nim totuustoittaaaina Kukaan ei noita onnettomia kirjoituksiasi kaipaa.
        JOS JOKU ON HIRVITTÄVÄ NIIN SE OLET SINÄ ITSE!!

        ILJETYS MITÄÄNSANOMATON ÄLYKÄÄPIÖ!!!!!


      • höpönlöpön
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Kyllä se vaan kuuluu. Nyt ei venäjältä saa adoptoida esim. Pietarin katulapsia Suomeen, kun meillä hyväksyttiin tämä hirvittävä laki. Se on pois siltä katulapselta ja siltä Suomalaisperheeltä joka on odottanut adoptio lasta.

        Jos venäläiset ei hoida omia lapsiaan tai antavat mieluummin lapsien olla kadulla kuin Suomessa niin se on venäläisten oma asia. Mene ja itke Putinille joki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe