Itse olen ujouteni takia kehitellyt asenteen, josta haluaisin päästää irti. Ujouteni takia tuntuu että, olen menettänyt paljon tilaisuuksia. Ujouteni takia olen yksinäinen. Toisinaan tuntuu, että voinko saada ikinä asennemuutosta, koska ikääkin alkaa olemaan.
Asennemuutos
ujo1
4
152
Vastaukset
- ijuojiojijo
Ei ujoutta tarvi hävetä. Joku voi pitää sitä maailman söpöimpänä luonteenpiirteenä. En osaa auttaa kun kerroit niin vähän sun tilanteesta :( Minkä ikänen oot, millanen lapsuus sulla oli yms. ?
Vaikka nainen pitäisi ujoutta maailman söpöimpänä luonteenpiirteenä, niin silti hän odottaa aloitetta mieheltä.
- ujo1
Jotenkin tuntuu, että olen hävennyt itseäni ihan liikaa, en tiedä miksi.
- ujo1
Hmm. Itselläni on taustalla jonkinlaista koulukiusaamista. Olen miettinyt joskus olenko sen takia mennyt aivan lukkoon. Olen noin 25 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671