Uskotteko riivaukseen?

Kissala

Uskotteko, että ihminen voi olla totaalisen riivattu? Saako Suomessa apua tähän? Ehkä katolisesta kirkosta?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuuu

      Poliitikot, bisnesväki,fundaaliuskovat, kaikki vannoutuneet ideologit ovat kuin riivattuja.

      • toki varmasti

        Osa näistä toki onkin riivattuja...


    • älä pelkää

      Onko sinulla ajatus, että olet itse tai joku läheisesi riivattu? Kyllä Raamatussa on tästä asiasta kirjoitettu, uudessa testamentissa monissakin kohdissa. Riivaajahenki on myös monessa eri kohdassa. Jeesuksen nimessä rukoileminen on tärkeää. Vihollinen pakenee kun Jeesus saa kunnian ja huomion.

      • Kissala

        Pelkään, että minussa on haureuden henki...


    • höpötystä

      En usko riivaajiin, se on taikauskoisen ajan jäänne, samaa tasoa kun metsäntontut, vainaja- ja tietäjäjähenget, noidat ja velhot .

      • ...........

        Läheisriippuvuus voi olla yksi riivauksen oire. Esimerkki tosielämästä: Nainen on peloissaan mennessään katsomaan miesystävää, luulisi ettei hän menisi, menee silti.

        Toinen esimerkki: mummo antaa ylettömästi rahaa lapsenlapselleen jonkun epämääräisen syyllisyyden tähden. Jatkuu kunnes joku puuttuu.

        Pitäisi puhua enemmän tästä.

        Sen sijaan vähemmän tärkeät jutut yleisessä keskustelussa.


    • äläpelaa

      Uskon ihmisen voivan olla riivattu, mutta en tiedä mitä eroa on olla vähän tai paljon riivattu.

      Jeesukselta saa avun ihan rukoilemalla, ainakin minä sain aikanani kun ilmeisesti jonkin sortin riivaaja oli sisälläni kun olin pelannut yhtä peliä.

    • Viides

      Suomen luterilaisen kirkon viidennestä herätysliikkeestä löytyy pappeja, jotka suorittavat pahojen henkien ulosajamista. Siitä vain ei paljon puhuta. Tarkemmin voi kysellä viidesläisten järjestöjen yhteystietojen kautta.

    • Näkökanta

      Eräs tuttuni rupesi kerran puhumaan kovasti kristinuskosta ja halusi puhua siihen liittyvistä tapahtumista. Miellän hänen olleen riivattu, koska oli hiukan aikaisemmin joutunut keskusteluun riivaajien - uskovaisten - kanssa. Henget lähtivät hänestä sitkeällä, rationaalisella keskustelulla ja hänen mielenkiintonsa kohdistamisella muihin asioihin. Nykyajan riivaajat ovat ovelia, voivat ottaa siis jopa ihmisen muodon!

    • Eksorsisst

      Skitsofreniaa sairastaa ihmisiä joka puolella. Oleellista ovat harhat ja niiden todesta ottaminen. Samaa näkee raamatun kirjaimellisesti ottavissa. Jeesus = skitsofreenikko.
      Ei siinä, onhan kiusaajia ja on pakko olla kiusattujakin... mutta noiden näkeminen ympärillä henkimaailmoissa on päiväunelmointia, jota taas psykoottiset sairastavat. Harhoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe