Mitä ajattelit tehdä 150 vuoden

päästä ?

Minä ostan kesämökin ja tuhlaan säästöni, koska joskushan täältä on poistuttava.

15

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen liian kallis.

      kyllä minun pitänee maksaa noita kreikkavelkoja pois ja tehdä ritolat tuonpuoleiseen. eiköhän ne lapsenlapsen lapset sitten joskus saa rahaa noista urpilaisen vakuuksista.

    • Puutarhuri.

      Ajattelin kasvattaa horsmaa.

      • Lannoite tuhka

        Entäs jos sinut poltetaan uurnaan ?


      • Kehonvaihtaja..
        Lannoite tuhka kirjoitti:

        Entäs jos sinut poltetaan uurnaan ?

        Ei minua voi polttaa, kehoani korkeintaan..

        Reinkarnaatio on yhä suunnilleen ainoa "tuonpuoleinen" asia josta on empiiristä näyttöä:

        https://www.youtube.com/watch?v=AVolUL-uiio


      • Järkyttävää?

      • totta mutta
        Kehonvaihtaja.. kirjoitti:

        Ei minua voi polttaa, kehoani korkeintaan..

        Reinkarnaatio on yhä suunnilleen ainoa "tuonpuoleinen" asia josta on empiiristä näyttöä:

        https://www.youtube.com/watch?v=AVolUL-uiio

        Vaikka noin onkin, niin ei se takaa kaikkien reinkarnoituvan uudelleen.


      • eliittisuvuista

    • olenkin hyödyllinen.

      Suomesta pois myyty valtion omistama lannoitetehdas saattanee hyvinki kaivata ilmaista raaka-ainetta suomesta.

      • ei kantsi.

        sinusta jää paha hiilijalanjäki, jos joku talloo tuhkaasi.


    • TOIVON NUKKUVANI

      PARATIISISSA-PERHONEN NOKKANI PÄÄLLÄ, JA KOIRANPENTUNI-NE KAIKKI LEIKKIVÄT YMPÄRILLÄNI, JA RAKKAIN POIS MENNYT RAKAS VAIMONI TULISI VIERELLENI, JA SANOISI- ETTÄ ÄLÄ PELKÄÄ, KAIKKI ON HYVIN, JA TÄSSÄ MINÄ OLEN AIVAN TERVEENÄ .

      MINUN PUUTTEISTANI, JA VIRHEISTÄNI HUOLIMATTA.-SIKSI-KOSKA TEKIHÄN MUUTKIN VIRHEITÄ,-MYÖS RAKAS VAIMONI .JA TIEDÄN HÄNEN OLEVAN TAIVAASSA- KOSKA HÄN ILMOITTI SEN.

    • Lyhytnäköisyys paha

      Minä en ajattele lyhyentähtäimen asioita, vaan ajattelen asioitani pidemmälle.

    • aate ei elätä.

      Tairanpa kuitenki huomenna lähteä tekemään luonnonhävittämistä ja saastuttamista iltavuorotöihin, kun jollain ne kreikan velat on maksettava. En elä niin kauaa, että ne urpilaisen vakuudet saadaan, niin saastutan luontoa ja lisään kasvihuoneilmiötä rekkakuskina taas huomisillasta aamuyölle. Pahoittelen, mutta nyt on jonkun pakko saastuttaa, jotta vihreidenkin palkkoihin riittää mania.

    • Maksan asuntolainani loppuerän.

      • Pankinjohtaja Erkki

        Hyvä olla vastuullinen henkilö joka hoitaa asiansa. Ei jää sitten jälkipolville turhia vastuita lainastasi.


    • Eläkeikä täys

      Jos pistäis eläkepaperit jo vetämään, jos niitä silloin vielä maksetaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe