Mitä ajattelit tehdä 150 vuoden

päästä ?

Minä ostan kesämökin ja tuhlaan säästöni, koska joskushan täältä on poistuttava.

15

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen liian kallis.

kyllä minun pitänee maksaa noita kreikkavelkoja pois ja tehdä ritolat tuonpuoleiseen. eiköhän ne lapsenlapsen lapset sitten joskus saa rahaa noista urpilaisen vakuuksista.

• Puutarhuri.

Ajattelin kasvattaa horsmaa.

• Lannoite tuhka

Entäs jos sinut poltetaan uurnaan ?

• Kehonvaihtaja..
        Lannoite tuhka kirjoitti:

Entäs jos sinut poltetaan uurnaan ?

Ei minua voi polttaa, kehoani korkeintaan..

Reinkarnaatio on yhä suunnilleen ainoa "tuonpuoleinen" asia josta on empiiristä näyttöä:

https://www.youtube.com/watch?v=AVolUL-uiio

• Järkyttävää?

• totta mutta
        Kehonvaihtaja.. kirjoitti:

Ei minua voi polttaa, kehoani korkeintaan..

Reinkarnaatio on yhä suunnilleen ainoa "tuonpuoleinen" asia josta on empiiristä näyttöä:

https://www.youtube.com/watch?v=AVolUL-uiio

Vaikka noin onkin, niin ei se takaa kaikkien reinkarnoituvan uudelleen.

• eliittisuvuista

• olenkin hyödyllinen.

Suomesta pois myyty valtion omistama lannoitetehdas saattanee hyvinki kaivata ilmaista raaka-ainetta suomesta.

• ei kantsi.

sinusta jää paha hiilijalanjäki, jos joku talloo tuhkaasi.

• TOIVON NUKKUVANI

PARATIISISSA-PERHONEN NOKKANI PÄÄLLÄ, JA KOIRANPENTUNI-NE KAIKKI LEIKKIVÄT YMPÄRILLÄNI, JA RAKKAIN POIS MENNYT RAKAS VAIMONI TULISI VIERELLENI, JA SANOISI- ETTÄ ÄLÄ PELKÄÄ, KAIKKI ON HYVIN, JA TÄSSÄ MINÄ OLEN AIVAN TERVEENÄ .

MINUN PUUTTEISTANI, JA VIRHEISTÄNI HUOLIMATTA.-SIKSI-KOSKA TEKIHÄN MUUTKIN VIRHEITÄ,-MYÖS RAKAS VAIMONI .JA TIEDÄN HÄNEN OLEVAN TAIVAASSA- KOSKA HÄN ILMOITTI SEN.

• Lyhytnäköisyys paha

Minä en ajattele lyhyentähtäimen asioita, vaan ajattelen asioitani pidemmälle.

• aate ei elätä.

Tairanpa kuitenki huomenna lähteä tekemään luonnonhävittämistä ja saastuttamista iltavuorotöihin, kun jollain ne kreikan velat on maksettava. En elä niin kauaa, että ne urpilaisen vakuudet saadaan, niin saastutan luontoa ja lisään kasvihuoneilmiötä rekkakuskina taas huomisillasta aamuyölle. Pahoittelen, mutta nyt on jonkun pakko saastuttaa, jotta vihreidenkin palkkoihin riittää mania.

• Maksan asuntolainani loppuerän.

• Pankinjohtaja Erkki

Hyvä olla vastuullinen henkilö joka hoitaa asiansa. Ei jää sitten jälkipolville turhia vastuita lainastasi.

• Eläkeikä täys

Jos pistäis eläkepaperit jo vetämään, jos niitä silloin vielä maksetaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2310
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2249
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1808
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      149
      1789
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      479
      1389
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      420
      933
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      236
      874
    Aihe