Mitä ajattelit tehdä 150 vuoden

päästä ?

Minä ostan kesämökin ja tuhlaan säästöni, koska joskushan täältä on poistuttava.

15

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen liian kallis.

      kyllä minun pitänee maksaa noita kreikkavelkoja pois ja tehdä ritolat tuonpuoleiseen. eiköhän ne lapsenlapsen lapset sitten joskus saa rahaa noista urpilaisen vakuuksista.

    • Puutarhuri.

      Ajattelin kasvattaa horsmaa.

      • Lannoite tuhka

        Entäs jos sinut poltetaan uurnaan ?


      • Kehonvaihtaja..
        Lannoite tuhka kirjoitti:

        Entäs jos sinut poltetaan uurnaan ?

        Ei minua voi polttaa, kehoani korkeintaan..

        Reinkarnaatio on yhä suunnilleen ainoa "tuonpuoleinen" asia josta on empiiristä näyttöä:

        https://www.youtube.com/watch?v=AVolUL-uiio


      • Järkyttävää?

      • totta mutta
        Kehonvaihtaja.. kirjoitti:

        Ei minua voi polttaa, kehoani korkeintaan..

        Reinkarnaatio on yhä suunnilleen ainoa "tuonpuoleinen" asia josta on empiiristä näyttöä:

        https://www.youtube.com/watch?v=AVolUL-uiio

        Vaikka noin onkin, niin ei se takaa kaikkien reinkarnoituvan uudelleen.


      • eliittisuvuista

    • olenkin hyödyllinen.

      Suomesta pois myyty valtion omistama lannoitetehdas saattanee hyvinki kaivata ilmaista raaka-ainetta suomesta.

      • ei kantsi.

        sinusta jää paha hiilijalanjäki, jos joku talloo tuhkaasi.


    • TOIVON NUKKUVANI

      PARATIISISSA-PERHONEN NOKKANI PÄÄLLÄ, JA KOIRANPENTUNI-NE KAIKKI LEIKKIVÄT YMPÄRILLÄNI, JA RAKKAIN POIS MENNYT RAKAS VAIMONI TULISI VIERELLENI, JA SANOISI- ETTÄ ÄLÄ PELKÄÄ, KAIKKI ON HYVIN, JA TÄSSÄ MINÄ OLEN AIVAN TERVEENÄ .

      MINUN PUUTTEISTANI, JA VIRHEISTÄNI HUOLIMATTA.-SIKSI-KOSKA TEKIHÄN MUUTKIN VIRHEITÄ,-MYÖS RAKAS VAIMONI .JA TIEDÄN HÄNEN OLEVAN TAIVAASSA- KOSKA HÄN ILMOITTI SEN.

    • Lyhytnäköisyys paha

      Minä en ajattele lyhyentähtäimen asioita, vaan ajattelen asioitani pidemmälle.

    • aate ei elätä.

      Tairanpa kuitenki huomenna lähteä tekemään luonnonhävittämistä ja saastuttamista iltavuorotöihin, kun jollain ne kreikan velat on maksettava. En elä niin kauaa, että ne urpilaisen vakuudet saadaan, niin saastutan luontoa ja lisään kasvihuoneilmiötä rekkakuskina taas huomisillasta aamuyölle. Pahoittelen, mutta nyt on jonkun pakko saastuttaa, jotta vihreidenkin palkkoihin riittää mania.

    • Maksan asuntolainani loppuerän.

      • Pankinjohtaja Erkki

        Hyvä olla vastuullinen henkilö joka hoitaa asiansa. Ei jää sitten jälkipolville turhia vastuita lainastasi.


    • Eläkeikä täys

      Jos pistäis eläkepaperit jo vetämään, jos niitä silloin vielä maksetaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe