Totuus Venäjästä 3

True-TV

1 osa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/13346652
2 osa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/13382970

--------------------------------------------------------------------------------

Tervetuloa Neuvostoliittoon.

Ruplan arvon putoaminen merkitsee sitä, että Venäjästä on tulossa halpa maa. Ihmisten intoa matkustaa Venäjälle laimentaa kuitenkin viisumikäytäntö, jonka takia matkaan lähtemistä pitää odottaa viikkoja, ellei turistilla ole voimassa olevaa viisumia.

Eilen 26.tammikuuta Venäjä otti käyttöön uuden viisumikäytännön. Vastedes turistit joutuvat ilmoittamaan viisumihakemuksessa kaikki ne paikkakunnat ja osoitteet, joissa on tarkoitus käydä sekä yhteyshenkilöiden henkilötiedot eli aivan samalla tavalla kuin Neuvostoliiton aikoina. Uuden viisumikäytännön myötä into matkustaa Venäjälle lopahtaa todennäköisesti lopullisesti.


http://www.rferl.org/content/russia-visa-rules/26813303.html

12

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ple!

      Miksi ne vaikeuttavat CIAn vakoojien liikkumista?
      On se niin väärin!

      • näinon007

        Ple Trolli, annetaan Igorin puhua Venäjän roolista Ukrainassa, sinä et ollut siellä kuin ehkä märissä unissasi :

        "Kaikki tuo on täyttä roskaa", Itä-Ukrainan Donetskin separatistialueen puolustusministerinä ja sotilaskomentajana toiminut venäläinen tiedustelu-upseeri Igor Girkin (alias Strelkov) toteaa venäläiset NeuroMirTV-kanavan Polit-Ring keskusteluohjelmassa.

        Toinen ohjelman vieraista oli hetki sitten kuvaillut, kuinka Krimillä toimineet ukrainalaiset poliisit ja sotilaat tukivat alueen "kansalaisten halua yhdistyä jälleen Venäjän kanssa".

        Kommentti sai entisen kapinallispäällikön nauramaan.

        "Olitko Krimillä äänestyksen aikaan. Minä nimittäin olin. Olin siellä helmikuun 21. päivästä lähtien", Girkin selvittää.

        Hänen mukaansa poliisit tai sotilaat eivät tukeneet maaliskuussa järjestettyä äänestystä Venäjään liittymisestä. Ainoa tuki tuli Girkinin mukaan syrjäytetylle presidentille Viktor Janukovitšille uskolliselta. poliisin Berkut-erikoisyksiköltä.

        "Simferopolin (Krimin pääkaupunki) paikallispoliitikoilta ei tullut lainkaan tukea. Joukkojemme oli pakotettava aluevaltuuston edustajat äänestämään aloitteidemme puolesta. Tiedän tämän, koska olin paikalla komentamassa yhtä tällaista militanttiyksikköä ja näin kaiken", Girkin kertoo.

        "Meillä ei todellakaan ollut kansan tukea, armeijasta puhumattakaan. Ukrainan armeijan yksiköt pysyivät uskollisena Kiovan hallinnolle."

        Girkin kertoo Krimin tapahtumien olleen mahdollisia ainoastaan Venäjän armeijan läsnäolon takia.

        Olitko sinä siellä, vai väitätkö ettei Venäjä hyökännyt täysin tekastuin perustein Ukrainaan ?
        Tuossa Girkin vuodatuksessa kyllä sekeästi ilmenee Janunkin Ukrainalaisuus : (
        Vai etkö ymmärrä, ei niin haisulimediaakaan ?
        Jos et, niin syytön olen myös siihen.


      • pakkohoitoon

        Jos näkee kaikialla vain CIA:n agentteja, silloin on jotain pahasti pielessä.


      • näinon007
        näinon007 kirjoitti:

        Ple Trolli, annetaan Igorin puhua Venäjän roolista Ukrainassa, sinä et ollut siellä kuin ehkä märissä unissasi :

        "Kaikki tuo on täyttä roskaa", Itä-Ukrainan Donetskin separatistialueen puolustusministerinä ja sotilaskomentajana toiminut venäläinen tiedustelu-upseeri Igor Girkin (alias Strelkov) toteaa venäläiset NeuroMirTV-kanavan Polit-Ring keskusteluohjelmassa.

        Toinen ohjelman vieraista oli hetki sitten kuvaillut, kuinka Krimillä toimineet ukrainalaiset poliisit ja sotilaat tukivat alueen "kansalaisten halua yhdistyä jälleen Venäjän kanssa".

        Kommentti sai entisen kapinallispäällikön nauramaan.

        "Olitko Krimillä äänestyksen aikaan. Minä nimittäin olin. Olin siellä helmikuun 21. päivästä lähtien", Girkin selvittää.

        Hänen mukaansa poliisit tai sotilaat eivät tukeneet maaliskuussa järjestettyä äänestystä Venäjään liittymisestä. Ainoa tuki tuli Girkinin mukaan syrjäytetylle presidentille Viktor Janukovitšille uskolliselta. poliisin Berkut-erikoisyksiköltä.

        "Simferopolin (Krimin pääkaupunki) paikallispoliitikoilta ei tullut lainkaan tukea. Joukkojemme oli pakotettava aluevaltuuston edustajat äänestämään aloitteidemme puolesta. Tiedän tämän, koska olin paikalla komentamassa yhtä tällaista militanttiyksikköä ja näin kaiken", Girkin kertoo.

        "Meillä ei todellakaan ollut kansan tukea, armeijasta puhumattakaan. Ukrainan armeijan yksiköt pysyivät uskollisena Kiovan hallinnolle."

        Girkin kertoo Krimin tapahtumien olleen mahdollisia ainoastaan Venäjän armeijan läsnäolon takia.

        Olitko sinä siellä, vai väitätkö ettei Venäjä hyökännyt täysin tekastuin perustein Ukrainaan ?
        Tuossa Girkin vuodatuksessa kyllä sekeästi ilmenee Janunkin Ukrainalaisuus : (
        Vai etkö ymmärrä, ei niin haisulimediaakaan ?
        Jos et, niin syytön olen myös siihen.

        Totuus ja syyllisyys syö rotan lailla : (

        http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/girkin_krimin_aanestys-31102

        Miten saisit tämänkin "haisuli " uutiseksi ?


      • Ple!
        pakkohoitoon kirjoitti:

        Jos näkee kaikialla vain CIA:n agentteja, silloin on jotain pahasti pielessä.

        On teitä natonatsitrolleja enemmän!


    • vihanvimmasa

      Sääliksi käy Venäjää. Tänään juuri asiantuntijat keskustelivat Venäjän edesottamuksien seuraamuksista tulevaisuuteen.

      Tämä sukupolvi, mikä on kasvamassa, omaksuu venäläiskammon
      heti nuorena ja kestää vuosia jopa kymmeniä vuosia ennen kuin jonkinlainen luottamus naapurivaltioiden kansoissa syntyy.

      Ei kenenkään järkeen sovi tuo Putinin ajatus, että Ukraina haluaa sotia eikä halua rauhaa. Eikö Ukraina saisi puolustaa omia rajojaan? Pitäisikö ryssän antaa tulla vastaan panematta valloittamaan maata?

      Putin haluaa vain määrätä naapurivaltioiden lait ja asetukset. Kenelläkään ei ole moiseen oikeutta, ei edes vallanhimoisella Putinilla.
      Sanotaan, että suutari pysyköön lestissään ja Putin omilla maillaan.

    • Ple!

      Jaaha!
      Taas on USAn/Naton trolliarmeija innoissaan syytämässä "palstapuppua"!

    • Mahdoton...

      Ei tuota voi käytännössä toteuttaa.
      Miten voi tietää viisumia hakiessa, milloin matkustaa tai mihin ja ketä tapaa. Viisumi voi olla monikertaviisumi, jonka voimassaolo on esimerkiksi 4 vuotta.

    • 10+6

      "Ei tuota voi käytännössä toteuttaa."

      Kyllä voi, ja vieläpä hyvin helposti.

    • True-TV

      Euroopan turvallisuus- ja yhteistyöjärjestön (ETYJ) kokous pidettiin Bakussa kesä-heinäkuun vaihteessa 2014. Kokouksessa käsiteltiin kansainvälisiä kriisejä ja niiden vakauttamista. Etyjin parlamentaarisen yleiskokouksen puheenjohtaja Ilkka Kanervan (kok.) mukaan koko Etyjin organisaation tulee sitoutua etsimään kaikin keinoin diplomaattista ratkaisua Ukrainan kriisiin.

      Kokous ei saanut paljon huomiota julkisuudessa - ei lännessä eikä Venäjälläkään. Mielenkiintoista kokouksesta tekee se, että jo kesällä 2014 Etyj julisti Venäjän Ukrainan miehittäjäksi.

      Lainaus:
      RESOLUTION ON CLEAR, GROSS AND UNCORRECTED VIOLATIONS OF HELSINKI PRINCIPLES BY THE RUSSIAN FEDERATION

      "The OSCE Parliamentary Assembly condemns the occupation of the territory of Ukraine"
      (Sivu 18, §11)


      Kokouksen loppulausuma on luettavissa eri kielillä Etyjin verkkosivuilla
      http://www.oscepa.org/publications/declarations/2014-baku-declaration/

    • True-TV

      Köyhyydessä rypevillä eläkeläisillä on vaikeat ajat edessä. Venäjän valtiovarainministeriön mukaan vuonna 2015 keskimääräinen työeläke nousee 11600 ruplasta 12400 ruplaan eli 255 eurosta 160 euroon, kiitos Putinin politiikan.

      • rikollispomo

        Putinin politiikka on suunnattu suoraan omaa kansaa vastaan - mitä vähemmän ihmisiä, sitä vähemmän kuluja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe