keitä on tulossa Pihkalaan 6. leirille? Jos oot nii ois kiva kuulla minkä ikästä porukkaa sinne on tulossa. Plussia ja miikkoja. Kiitos :)
Pihkalan 6. leiri 2015
:))))
7
194
Vastaukset
- Elluuuuuu
Minä olen tuolle leirille tulossa :)
- elluuuuuu
Ja täytän leirin aikana sitten 13v.
Enkä ole koskaan Pihkalassa käynyt :)- xoxi
Kiva :D itse olen 11v ja kaverini 13v. Mekään ei olla käyty ennen pihkalassa joten ihan uusi paikka on sekin
- xoxi
Olen siis sama tyyppi kuin " :)))) " mutta se ei antanut käyttää sitä joten käytän tätä nimeä millä esiinnyn täällä yleensä
- iitzuu
Oon tulossa simne ja olen käynyt ennen ihan paras paikka olen 12
- xoxi
Kiva kuulla että on hyvä paikka :)
- iitzu
Mä oon tulossa sinne:) oon 12v ratsastanu 6v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616