...carrien ASUT ja Jatkuva TEKOHYMY oli jotain ihan oksettavaa! *Oi, kun hän on niin tähti* ;D
Muuten ok sarja oli, MUTTA...
3
775
Vastaukset
- Plo
Minäkin huomasin sen ärsyttävän "hampaat esiin vaikka vängällä" hymyn, ja se oli kyllä tosi ärsyttävää. Tuommoinen non-stop feikkihymy on äärimmäisen kuvottava. Mutta asusteet, aivan ihania. Varsinkin ne vimesessä jaksossa olleet 50s mekot ja ne takit, aah
- 16-vee
Kyllähän se kieltämättä alkoi loppujaksoissa olla koomista, kun muija näyttää yli 40-veeltä ja keimailee ja puhuu pikkutytön äänellä kuin 16-vee.
- buuuhka
Kattelin viimeisiä jaksoja nauhalta eilen, huomasin saman ärsyttävän hirinän/hymyilyn. Toinen asia, mikä jälkeen päin näkyy selvästi, on roolihahmon totaalinen muuttumattomuus sarjan aikana. Muut päähenkilöt kasvoivat ja kypsyivät kukin tavallaan, carrie vaan hiritteli menemään samalla tavalla kuin alussakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534056
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271847Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281230Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980