Fordin pakettiauto ja kojelaudassa on öljynvaihto merkkivalo vilkkunut nyt jo kaksi kuukautta ja moottorihäiriö merkkivalo joka ilmoittaa huonosta öljystä niin kuukauden ajan.
Firman auto eivätkä ole huoltaneet.
Kuinka huonoa tekee moottorille?
Kuinka huonoa tekee moottorille?
4
59
Vastaukset
- Vaikea sanoa
Voi olla, että moottorille ei käy kuinkaan tai sitten laakerit tuhoutuvat.
- åke
Firman nimi ja osoite, niin otan poliisiin yhteyttä!
Mistä se moottorin vikavalo lopulta kertoo? Huonosta öljystäkö vain?
Kun minä ihmettelen, että mitä virkaa on jollain OBD-mittauksella, jos se ei kuitenkaan kerro mistään mitään?
Kun joskus on myynnissä OBD-mittauksellisia autoja sellaisella selityksellä, että "ei mennyt katsastuksesta läpi kun moottorin vikavalo palaa kojetaulussa".
Eli ne koodit eivät siis kerro mitään siitä, mikä se vika on? Mitä virkaa niillä vikakoodeilla ylipäänsä siis on?
Sen vikavalon kojetaulussa nyt varmaan näkee ilman mittauksiakin kuka tahansa.
Tuntuu kummalta, että mitataan jotkut obd:t ja kuitenkaan ei osata sanoa muuta kuin että valo palaa kojetaulussa?- voi olla tai voi oll
Joskus ajelin vuokraamon Skoda Fabialla ja se vilkutti öljynpaineen merkkivaloa pakkasella. Vuortaamo sitten kierteli ja kaarteli kun soitin ja kysyin: nehän tiesi että se tekee sitä. Mutta eihän ne voineet sanoa että "ei tarvitse välittää" koska silloin homma olisi jäänyt minun vastuulleni. Minäpä sitten varmistin että öljyä riittää. Seuraavala kerralla olin jo tottunut.
Omassa citikassani ei ole vastaavaa pakkasilmiötä. En kyllä uskaltais mitään merkkivaloja katsella.
Kai se on viisainta huomauttaa sinne firmaan tarpeeksi monta kertaa niin eivät tule sitten syyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1334705Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131608
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391127- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691