Oletko päättänyt päästä sisään lääkikseen tulevana keväänä ja tarvitsisit tsemppikaveria? Täältä löytyisi sellainen. Valmistaudun kokopäiväisesti tällä hetkellä pääsykokeeseen ja aamuherätykset tuppaavat olemaan erityisen haasteellisia.
Ajatuksenani on, että kumpikin asettaisi itselleen tietyt lukuajat ja raportoisi päivittäin toiselle, millä mallilla lukemiset ovat. Käytännössä tämä toimisi siten, että pitäisi lähettää viesti tsemppikaverille, kun päivän lukemiset on aloitettu. Myös päivän päätteeksi lähetetään raportti siitä, kuinka onnistunut päivä on takana.
Sillä ei ole mitään väliä, kuinka paljon sinulla on aikomus lukea, kunhan pysyt säännöissä, jotka olet itsellesi asettanut. Voit esimerkiksi luvata lähettää aamuviestin viimeistään yhdeksältä. Jos minä puolestani huomaan, että aamuviestiä ei ole tullut niin tehtäväni on torua ja sanoa, että on aika ryhdistäytyä, mikäli kouluun mielii päästä.
Sähköpostiosoitteeni:
[email protected]
Lähetähän viestiä, mikäli haluat tsemppiä ja sättimistä ansiosi mukaan :D
Tsemppikaveri lääkiksen pääsykoepänttääjälle
kuria1
1
202
Vastaukset
- Seppo666
Mamma on sanonut, ettei tuntemattomille sedille ja tädeille saa puhua. Mitäs sanot siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595