moi! olisko puoliverinen hyvä ekaks ratsuksi vai olisko suokki parempi..? thanks!!=)
LOOK!
6
1013
Vastaukset
- *sennu*
täysin sinusta itsestäsi. Ensinnäkin, pidätkö enemmän suokeista vai puoliverisistä?
Molemmat ovat hyviä vaihtoehtoja. Sitäpaitsi molemmista roduista löytyy niin laidasta laitaan yksilöitä, että taatusti löydät mieleisesi. Eipä tuo selviä kuin kokeilemalla!
Puoliveriset saattavat tietty olla kuumempia ja "neitimäisempiä". Itse pidän enemmän pv:eistä, sillä omistan sellaisia kaksi kappaletta. Mutta on ne suokitkin aika ihania karvaturreja. Ja hyväluonteisia.
Kaikki on niin yksilöllistä.- juukeli
Riippuu täysin hevosen luonteesta ja koulutustasosta. Rotu ei juuri vaikuta asiaan, mutta tietysti jos etsit urheiluhevosta on puoliverisellä siihen soveltuvampi rakenne: hienommat liikkeet kouluun, enemmän kapasiteettia esteille.
- -Fantsu-
juukeli kirjoitti:
Riippuu täysin hevosen luonteesta ja koulutustasosta. Rotu ei juuri vaikuta asiaan, mutta tietysti jos etsit urheiluhevosta on puoliverisellä siihen soveltuvampi rakenne: hienommat liikkeet kouluun, enemmän kapasiteettia esteille.
sopis paremmin..haluutko ison vai vähän pienemmän..ei rodul oo väliä niinku jo on sanottu kannattaa koe ratsastaa mä omistan ite suokin et mun mielest suokki
- Veera
Oon täysin samaa mieltä muiden vastanneiden kans. Se riippuu täysin siitä minkälaista ite oot etsimässä! Puoliverinen on varmasti hieman kuumempi (tai ainakin vireämpi) kuin suokki, mutta pv:itäkin on niin monia erilaisia! Suokki on enemmän kuitenkin semmonen ns löntystelijä, ja kiltti ruohonmässyttelijä. Ei tietenkään kaikki suokit oo samanlaisia. Jotku voi olla tosi kuumiakin yksilöitä. Mutta sinähän sen tietenkin itse päätät, ja tiedät minkälaisen hevosen haluat. Suokki on kuitenkin aina ns varma valinta, mutta jos haluut jotain ns erikoisempaa, ehkä sitte pv ois parempi :)
- 2omaa
pv:t on parhaita .. 2000 vuonna tuli eka ja viime vuonna toinen .. i love my pv horses!!
- PV:n kannalla
Se riippuu hepasta itsestään! PV:t sopii (mun mielestä) pitkille ratsastajille, ja luonteesta (skupuolesta myös) vähän kokeneemmille. Itelläni on suokki, joka on välillä hankala. Suokki sopii kuonteestaan riippuen aloittelijoille ja ekaks hevoseks tosi hyvin, mutta tiedän yhen kaverin joka osti ensimmäiseks hepakseen Englantilaisen tv:n eikä mitää ongelmia oo tullu, vaikka rodun maine on herkästi kuumeneva ja sellasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955