Sivarit aseistettava

Total action

Hyvää sivariainesta on aseistettava tuevaan sotaan. Totaalit asettavat miinoja ja kehittelevät panssaritoimintaa. Hampaisiin asti aseistettava ja turha ininä pois. Nyt rotia tähänkin keskusteluun.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eturintama

      Olet oikeassa. Näpertelyyn ja tunteisiin ei ole nyt varaa. Aseet puhukoon.

      • Tulta ja tappuraa

        On se vaan kumma, jos on vahinkossa mennyt Sivariin tekemään hikisiä hommia, joutuu olemaan ilman asetta. Tämä vääryys korjattava heti lakiin. kaikilla on oikeus aseisiin.


      • Asiaa tämä
        Tulta ja tappuraa kirjoitti:

        On se vaan kumma, jos on vahinkossa mennyt Sivariin tekemään hikisiä hommia, joutuu olemaan ilman asetta. Tämä vääryys korjattava heti lakiin. kaikilla on oikeus aseisiin.

        Mielestäni voi käydä sivarin, mutta sen jälkeen on ryhdyttävä tositoimeen isänmaan asialla.


      • Lomamatkasiperiaan

        Ei ole tunteita Irakissakaan .ISIS leikkaa päitä irti tylsällä veitsellä .Suomen sotahullujen ei tarvitse kauan aikaa odottaa ,niin pääsevät tekemään " suur -
        suomea " uralille asti ,viimesodanaikaisen kartan mukaan .Huopatossut jalkaan ,
        siperiassa on kova pakkanen .


    • wefwefwef

      Musta tuntuu- pohjalta te papparaiset ratkotte asioita. Sotiminen ei koske sivareita, lälläslää sikaniskat. Vetäkaa kuivat.

    • Kalashnikov

      Jospa se sota pyrittäisiin välttämään. Ei tarvitsisi kenenkään kuolla. No, jos Suomen herrat kuitenkin taas kerran lyövät päänsä Karjalan mäntyyn, niin tarkkuusammuntaa harrastavana sivarina olen valmis kodinturvajoukkoihin. Tuli se palvelus tehtyä aikanaan valtiolla koulutusta sivuavissa hommissa, turvallisuuspuolella itse asiassa.

      • Saakelisoikoon

        Sodan syitä haetaan vikapaikoista .Isänmaan puolustaminen on huonoin veruke .
        Puolustaakos hyökkääväkin vain pelkästään isänmaataan , LOL . Tuhotun kaupungin jälleenrakentaminen tapahtuu pankkien rahoituksin ,se jo pitäisi herättää
        innokkaan rintamalle rynnivän huomion ,mutta sitä ei ole missään opetettu
        yhdellekkään kansalaiselle .Pankkien osallistumista on salailtu ,sekä väheksytty .
        Lisäät siihen valtion - uskonnon ,muka Jumalan kutsuvan KANSAN sotaan
        vihollista vastaan ,niin isänmaallinen hurmiotila on saavutettu ,ja järki on jäässä .
        Paholaisen voitto on silloin taydellinen .Kuolleitten raahaaminen hautoihin on alkanut .Kuolleen sotilaan perhe itkee nälissään ,rikkaiden lapset nauttivat
        yltäkylläisyydestään . Tasa - arvoista isänmaallista " demokratiaa " .saakeli soikoon


    • Aloituksen kirjoittaneella on hampaan kolossa se ongelma ettei luota täysin Suomen maanpuoluskykyyn kun hänestä olisi jokin tarve aseistaa sivaritkin, joka on monien kenraalien mielestä täysin riittävä ja sen takia tahtoisi samalla aseistaa vanhat mummut ja papatkin. Siihen ei ole koskaan täysin luottanut yksikään armeijan suorittanutkaan, joka hakkaa kaikkiin muihin sitä satunnaista isänmaa-propagandaansa. Tiedän erään machoilevan spollin käyneen viiskymppisen hepun, joka on pojallensa hankkinut passin suuremmaksi osaksi sitä varten että pääsee karkuun Suomesta, jos Venäjä sattuu hyökkäämään. Hänestä Suomi ei ole puolustuksen arvoinen maa...samanlaisia isänmaapettureita ovat kaikki muutkin armeijan käyneet...kuten olen aikaisemmin todennut "suuret puheet ovat eri kuin teot". Kyllä rauhan aikana haukutaan sivareita maanpettureiksi, mutta sitten kun armeija käyneelle sissille kutsu käy niin hypätään mielellään pois hukkuvasta laivasta ja petetään se mistä on jatkuvasti paasattu, nimittäin isänmaa! Lisäksi armeija on vaan joillekin jokin SUORITE, johon ei liity vastuunkanto. Se, että sillä SUORITTEELLA mitataan sitten todellista Suomen maanpuolustuskykyä.

      En ole aikaisemmin tiennyt kuin vasta pari vuotta sitten, että B.C. von Münnich on kaukaista sukua biologiselle isälleni (harvat niistä älykkäimmistä armeijan käynneistä vastuun pakenijoista lienivät ymmärtäneensä, että ko. historiallinen henkilö on sukua myöskin minulle). Venäjää Suomi pelkää kuin ruttoa yhä enemmissä määrin! Mä en kuitenkaan usko, että 3. maailmansotaa tulee tai se ei ainakaan puhkea Ukrainan kriisistä, joten moneltakin Suomen armeijan SUORITTANEIDEN ja heidän jälkeläistensä matkapassit kerkiävät varmasti vanheta. Jos sota syttyisi Suomeen niin se koohottaminen matkapassien hankkimisiin on silloin evätty ja tuskin täältä mikään isänmaa-propandaa uskotteleva työkaverini poikakaan pääsisi matkustamaan mihinkään vaikka matkapassi olisikin voimassa!

      • Eimaataeikukkulaa

        Miksi yksilön pitää antaa henkensä ylimistön puolesta ,he ovat aina niitä jotka
        hyötyvät sodista .He rahoittavat sodat pankeillaan ,ja niittävät voitot asemyynnistä .
        Palkaksi sotilas saa luodin kalloonsa ,taikka ruosteisen mitallin " huusia "
        koristamaan .Leski ja lapset huutaa nälissään .Minä en myy henkeäni minkään
        maaläntin takia .Mikään valtio ei ole minun henkeni arvoinen .En edes tunne niitä
        henkilöitä valtiossa ,ketä minun olisi puolustettava .Jos kerran vieraita puolustaa ,
        niin ei ole väliä vaikka puolustaisin vastapuolta ? " Isänmaa " on suurta
        harkittua petosta ylimistön valtiovallalta ,he saavat lopullisen hyödyn ,AINA .


      • Diplomatiaa

        Joka sukupolvi on sodan nähnyt .Sotaan pyrkivät maat ovat kehitelleet uudenlaisia
        syitä aloittaakseen sodan . Pankkilaitokset ovat aina olleet osana rahoittamassa
        molemmat osapuolet .Se asia on unohtunut kansan rivistöltä täysin .Sen kun pitää
        mielessä ,niin ei ole niin tulinen halu mennä rintamalle kuolemaan . " ISÄNMAA "
        liimataan innoittaviin palopuheisiin ,kuinka " VAINOLAINEN UHKAA "
        MAATAMME .
        vaikka maittemme johtajat nauttivat samassa salissa konjakkinsa leppeästi jutellen .
        Meille ei koskaan kerrota totuutta syistä sotiin ,koska ne ovat aina jotakin muuta .
        Sitä kutsutaan " diplomatiaksi ",jonka tulokset nähdään miljoonista hautakivistä .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe